Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gratiskondomer.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, kjærsten min har ikke kjønnsykdommer ;)

Hun får nok vite det når du har smellt noen på tjukken eller kommer hjem med kjønnsykdommer. ;)

dessuten er jeg jente, kan ikke smelle noen på tjukken da vettu

• Liker 2
Skrevet

Synes det funker bra jeg, har ikke blitt gravid hittil ihvertfall. Er ikke noe godt å bruke gummi, og det ødelegger stemningen

NuvaRing.

Nei takk, vil ikke ha noe oppi skjeden min : p

Skrevet

Synes det funker bra jeg, har ikke blitt gravid hittil ihvertfall. Er ikke noe godt å bruke gummi, og det ødelegger stemningen

NuvaRing.

Nei takk, vil ikke ha noe oppi skjeden min : p

Men en penis i ny og ne for å risikere at du må presse ut noe på størrelsen med en amerikansk fotball går greit?

Er noe annet med et fremmedlegme da, og ha den oppi der mens man har sex

Skrevet

Så vidt jeg har forstått står det at avsender er Cefem, aight? Og et raskt google søk så vet foreldrene dine hva du driver med. Om det skulle være et problem.

Skrevet

Mye gode argumenter her. Men det koker vell ned til at å hoppe av i svingen ikke er trygt og at kondom er det beste alternativet?

Samt at gratiskondomer.no er en bra ordning.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg må si at jeg synes kondomer til runking høres ut som sløsing med statlige penger, gummi og naturressurser...

Og at argumentasjonen til Anubiz gjør at jeg snart forventer at hun blir å se i "Unge Mødre"...

Endret av iChristian
  • Liker 3
Skrevet

Haha, neida.

Men sier i fra hvis det skjer ;)

(forresten så skal jeg begynne på p-piller igjen, så tror ikke det blir noe graviditet her)

• Opprett ny...