Gå til innhold

Muslimdyrkerne - kjører de landet rett i dass?


Anbefalte innlegg

Kristendommen inspirerer ikke barna til å mobbe muslimer, så bristen ligger hos deg.

Men det er altså slik å forstå at islam inspirerer barn til å mobbe hvite, blåøyde og salamispisende mennesker? Eller er det voksne, forvirrede mennesker som påvirker barna sine?

 

La meg gjøre eksemplet mer likt ditt. Hvis norsk ungdom var hovedsakelig kristne og de startet å banke opp muslimer for relgionen deres, så ville mediene ha snakket om et problem med kristendommen og rasistiske nordmenn. Ikke at dette er bare enkeltmennesker og kristendommen har ingenting med saken å gjøre.

Det kan så godt hende, men det blir ikke mer riktig for det - i mine øyne.

Så sier jeg heller ikke at kristendommen, islam eller religion forøvrig ikke har noe med saken å gjøre, men at religionen alene ikke er grunnen til at enkelte mennesker har problemer med andre mennesker og ser seg nødt til å mobbe dem.

 

Så å plassere ungen mot din egen vilje på en elendig skole hvor han blir mobbet, får en dårlig utdannelse og sannsynligvis blir rasistisk er ikke å ofre seg? Ville du gjort det?

Neppe. Men så bør ikke spørsmålet være om vi ville gjort det, men heller hvorfor er det slik, og hva kan vi gjøre for å gjøre alle skolene like gode og attraktive?

 

Og Norge er et av de minst rasistiske landene i verden.

Hurra! Men rasister er her like forbannet, og det må vi gjøre noe med.

 

Det er grenser for norsk toleranse, og de fleste nordmenn er så forskjellige fra muslimer at de ikke passer sammen sosialt. Du kan uansett ikke forvente at folk skal oppføre seg etter idealen. Politikk må forvente at folk ikke er perfekte og at de ikke vil oppsøke folk som er annerledes enn dem selv.

Man trenger ikke forvente at folk skal omgås hvem som helst og bli bestevenner, men man bør kunne forvente en relativt fredelig og respektfull sameksistens. Nordmenn er nødt til å innse snart at Norge ikke lenger er til kun for fjerdegenerasjons innfødte hvite nordmenn, men at vi lever i en stadig mindre og globalisert verden der mennesker bør ha lov til å flytte seg på tvers av landegrenser uten å bli skult på og fremmedgjort med bakgrunn i hva enkelte utskudd foretar seg. Muslimer er ikke terrorister, omtrent like lite som at nordmenn er kristne korsfarere og misjonærer som jobber for å gjøre alle verdens folkeslag til kristne som vi så fint blir bedt om i Bibelen.

Jeg skjønner det er vanskelig å ikke se etter Bin Laden i annenhver pakistaner, jeg sliter med nøyaktig det samme. Men det er galt, innmari galt.

 

Hvorfor støtter du en politikk som har konsekvenser du ikke ønsker?

Hvilken politikk er det du mener jeg støtter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, Norge har et moralskt ansvar for sitt eget folk. Norge har ikke et moralskt ansvar for noe annet land. Du hjelper andre land på grunn av ditt ønske om å hjelpe andre, ikke fordi du må! I tilegg skal man hjelpe andre, så er det bedre å hjelpe på den mest effektive måten. Å ta imot en asylsøker koster flere millioner kroner. Med den summen kan du hjelpe flere hundre fattige menensker i verden. Problemet er at det ikke er snilistisk. Det snilistiske måten er å hjelpe de du ser og de som skriker høyest, ignorere de du ikke ser og de langsiktige konsekvensene.

 

BTW: Utdann deg om Kina, Kina er ikke et forferdelig sted å bo. Jeg har vært der, både i landsbyer og storbyene.

 

Jeg brukte kina, ikke som eksempel på et dårlig sted å bo, men som et eksempel på et stort folkeslag. Såvidt jeg vet blir hver 5 baby født i kina. Jeg trodde dette var en almen akesptert metafor for at man skal være glad for at man ble født der man ble født. For det finnes nemmelig andre steder å bli født, og sjansen for at det er lille rike Norge er veldig liten. Føler ikke at jeg trenger noen særlig utdanning om kina gennerelt for å si dette.

 

Ser også at du ikke har lest det jeg har skrevet. Jeg har aldri sagt at Norge har et moralsk ansvar for andre enn norske statsborgere. Det jeg derimot har sagt er at norske statsborgere har et moralsk ansvar for andre statsborgere, da vi faktisk er superheldige som ble født innenfor velferdstaten og ikke utenfor som alle andre.

 

Men, da Norge bare består av norske statsborgere vil man indirekte kunne flytte noe av dette ansvaret over til konseptet "Norge". Det er ingen andre en nordmenn som kan holde staten Norge ansvarlig for dette.

 

Det med at Norge har en plikt til å ta imot asylsøkere som frykter for eget liv, henger sammen med vår internasjonale rolle. Vi er medlem i diverse (utdaterte) allianser og internasjonale organisasjoner. Ved et medlemskap følger også visse krav, et av kravene er å ta imot en viss kvote flyktninger. Hittil kan det se ut som Norge har gjort akkurat det som står på papiret de har underskrevet. "Ta imot X antal asylsøkere per år".

 

Dette er en veldig flat og ukritisk måte å gjøre det på. Norge burde ikke automatisk sitte igjen med regningen etter at en diktator fra den sørlige halvkule, har slaktet folket sitt. Det vi derimot kan gjøre er å bare ta imot de utdannede, fordi disse kan "tilbake betale verdi". Men dette fungerer heller ikke, da oppstår bekrepet "hjerne-flukt", altså at man tømmer et land for intelektuelle.

 

Eneste løsning på asyl problemet er å skape færre asylsøkere, og det betyr jobb i de landene det gjelder. Ikke i Norge.

 

Edit;OT men: Virker kanskje som om det ikke er så trygt å bo i kina alikavel. har heller ikke glemt den fredprisvinnende regime kritikeren som sitter i husarrest.

Endret av Admiral1
Lenke til kommentar

Hvor stor er Norges befolkning kontra andelen fremmedkulturelle? 11.5% er av utenlandsk opphav

 

Hvor stor er Oslos befolkning kontra andelen fremmedkulturelle?

Ca. 25% er av utenlandsk opphav

Trådstarter spurte hvor mange som var fremmedkulturelle, ikke hvor mange som i følge SSB har utenlandsk opphav.

 

Jeg leste en kronikk i en av de store avisene for ikke så lenge siden, som hevdet at det reelle antallet fremmedkulturelle er ca. 1.1 million..

Endret av Frank2004
Lenke til kommentar

Hvor stor er Norges befolkning kontra andelen fremmedkulturelle? 11.5% er av utenlandsk opphav

 

Hvor stor er Oslos befolkning kontra andelen fremmedkulturelle?

Ca. 25% er av utenlandsk opphav

Trådstarter spurte hvor mange som var fremmedkulturelle, ikke hvor mange som i følge SSB har utenlandsk opphav.

 

Jeg leste en kronikk i en av de store avisene for ikke så lenge siden, som hevdet at det reelle antallet fremmedkulturelle er ca. 1.1 million..

 

"Fremmed kulturelle" som i folk som? for det vil jo nødvendigvis bety at de fremmedkulturelle er av utenlandsk opphav og omvendt.

Lenke til kommentar

http://stavrum.nettavisen.no/?p=2372

 

Nettavisen har en sak i dag som viser at barna på disse skolene der det nesten ikke finnes norske barn, nærmest ikke kan lese å skrive i femte klasse.

Dette er selvfølgelig en tragedie for samfunnet.

(Disse barna vil selvfølgelig på et eller annet tidspunkt bli voksne. Da vil det være en hel generasjon av voksne innvandrere som ikke kan lese eller skrive.)

 

Ville du sendt dine barn på en skole der de medelevene nesten ikke kan lese eller skrive i femteklasse, og ikke kan grunnleggende matematikk slik det fremgår av artikkelen?

Lenke til kommentar
På flere østkantskoler i Oslo leser over halvparten av femteklassingene så dårlig at de kan bli evige skoletapere, men tallene er hemmelige for foreldrene.

....

De nasjonale prøvene er jo ikke unntatt offentlighet av hensyn til rikets sikkerhet, men vi har ikke offentliggjort dem på en måte som gjør at det blir en unødvendig provoserende rangering. Man får tilgang til dem i kommuner, skoler, og de aviser som ringer, får også tilgang til tallene, sa Stoltenberg i Stortingets spørretime.

....

Tallene for Rommen skole i Groruddalen viser altså at både i lesing, regning og engelsk er mellom halvparten og to tredeler av barna på dårligste nivå.

....

statistikken skjuler skolene hvor mer enn halvparten av elevene er på det aller dårligste nivået i norsk. I praksis forstår elever på dette nivået kun enkle budskap og klarer ikke å lese «mellom linjene» eller tolke motstridende innhold i teksten.

Lenke til kommentar

http://stavrum.nettavisen.no/?p=2372

 

Nettavisen har en sak i dag som viser at barna på disse skolene der det nesten ikke finnes norske barn,

 

Er barn som ble foedt i norge og som har norsk borgerskap ikke norske?

 

Akseptere et land innvandrer, saa boer dette land akseptere dem og kalle dem norske. Ellers kan man bare vente at de ikke bli "norske". Jeg antar norske foreldrer som adoptere barn ikke kaller deres adopterte barn "adopterte" men de kaller dem deres "barn". Hvis et barn av utenlandsk opprinnelse ikke har sjanse aa bli "helt norsk" saa sikrer man at de aldri blir det.

 

Hadde Obama aldri sjansen aa bli "helt amerikansk" men alltid ble kallt Kenyan pga sin far istedenfor amerikaner , tror du han ville bli presidenten? Og saa har vi...

 

The first Kenyan president of the United States of America....

eller den foerste pakistansk statsminister til norge....

Lenke til kommentar

Er barn som ble foedt i norge og som har norsk borgerskap ikke norske?

 

I mine øyne er barn som ikke kan snakke norsk, altså ikke kan norsk språk, innen skolepliktig alder, ikke norske i mine øyne.

Kan man ikke snakke norsk innen skolepliktig alder har man nødvendigvis heller ikke hatt noen kontakt med nordmenn eller norsk kultur.

 

Dette blir et definisjonsspørsmål, hvorvidt du vil kalle skolene der ingen barn er etnisk norske for skoler som:

-utelukkende har minoritetsspråklige barn

-kun har barn med bakgrunn fra etniske minoriteter

-der det ikke går noen barn med etnisk norsk bakgrunn

 

Det blir i grunnen likegyldig hva du kaller de, "merkelappen" er ikke relevant for diskusjonen.

Da bør du heller diskutere temaet for mitt innlegg:

BARN VED SKOLER SOM NESTEN UTELUKKENDE HAR MINORITETSSPRÅKLIGE BARN LÆRER IKKE Å LESE OG SKRIVE, LÆRER IKKE GRUNNLEGGENDE MATEMATIKK, OG KAN IKKE LESE, SKRIVE, ELLER REGNE GRUNNLEGGENDE MATEMATIKK I FEMTEKLASSE!

Det vil altså si at etter fem års skolegang har man ikke klart å lære de norsk, lese, skrive, eller regne matematikk!!!

 

Dette går jeg ut fra at har en klar sammenheng med at de ikke kan norsk når de begynner på skolen, at foreldrene har lært de til å hate norsk kultur slik at de ikke tar del i noenting i samfunnet, at de ikke har norske venner, at de aldri snakker norsk hverken hjemme eller på fritiden, og at FORELDRENE kort og greit stort sett kun er opptatte med å lære barna rasistisk hat overfor folk som har salami på brødskiva, blå øyne, og blondt hår, altså nordmenn!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvor stor er Norges befolkning kontra andelen fremmedkulturelle? 11.5% er av utenlandsk opphav

 

Hvor stor er Oslos befolkning kontra andelen fremmedkulturelle?

Ca. 25% er av utenlandsk opphav

Trådstarter spurte hvor mange som var fremmedkulturelle, ikke hvor mange som i følge SSB har utenlandsk opphav.

 

Jeg leste en kronikk i en av de store avisene for ikke så lenge siden, som hevdet at det reelle antallet fremmedkulturelle er ca. 1.1 million..

 

"Fremmed kulturelle" som i folk som? for det vil jo nødvendigvis bety at de fremmedkulturelle er av utenlandsk opphav og omvendt.

 

Fint om du dropper å innføre skrivefeil hvis du skal sitere meg, men la oss gå ut fra at det bare var en utilsiktet glipp fra din side.

 

Poenget mitt er altså at ssb og norsk forskning går aktivt inn for å skjule konsekvensene av innvandrings- og asylpolitikken.

 

Gitt normer og verdisyn som en gjennomsnittlig afghansk sauebonde, er du mindre "fremmedkulturell" hvis en eller begge foreldrene dine har norsk statsborgerskap..?

Lenke til kommentar

Er barn som ble foedt i norge og som har norsk borgerskap ikke norske?

 

I mine øyne er barn som ikke kan snakke norsk, altså ikke kan norsk språk, innen skolepliktig alder, ikke norske i mine øyne.

Kan man ikke snakke norsk innen skolepliktig alder har man nødvendigvis heller ikke hatt noen kontakt med nordmenn eller norsk kultur.

 

Dette blir et definisjonsspørsmål, hvorvidt du vil kalle skolene der ingen barn er etnisk norske for skoler som:

-utelukkende har minoritetsspråklige barn

-kun har barn med bakgrunn fra etniske minoriteter

-der det ikke går noen barn med etnisk norsk bakgrunn

 

Det blir i grunnen likegyldig hva du kaller de, "merkelappen" er ikke relevant for diskusjonen.

Da bør du heller diskutere temaet for mitt innlegg:

BARN VED SKOLER SOM NESTEN UTELUKKENDE HAR MINORITETSSPRÅKLIGE BARN LÆRER IKKE Å LESE OG SKRIVE, LÆRER IKKE GRUNNLEGGENDE MATEMATIKK, OG KAN IKKE LESE, SKRIVE, ELLER REGNE GRUNNLEGGENDE MATEMATIKK I FEMTEKLASSE!

Det vil altså si at etter fem års skolegang har man ikke klart å lære de norsk, lese, skrive, eller regne matematikk!!!

 

Dette går jeg ut fra at har en klar sammenheng med at de ikke kan norsk når de begynner på skolen, at foreldrene har lært de til å hate norsk kultur slik at de ikke tar del i noenting i samfunnet, at de ikke har norske venner, at de aldri snakker norsk hverken hjemme eller på fritiden, og at FORELDRENE kort og greit stort sett kun er opptatte med å lære barna rasistisk hat overfor folk som har salami på brødskiva, blå øyne, og blondt hår, altså nordmenn!!!

 

Naar en har blitt marginalisert og fikk vite at du aldri faar full deltagelse i norsk samfunn, mange ikke gidder aa proeve. Det er ingenting nytt, det er menneskets natur.

Lenke til kommentar

Jeg brukte kina, ikke som eksempel på et dårlig sted å bo, men som et eksempel på et stort folkeslag. Såvidt jeg vet blir hver 5 baby født i kina. Jeg trodde dette var en almen akesptert metafor for at man skal være glad for at man ble født der man ble født. For det finnes nemmelig andre steder å bli født, og sjansen for at det er lille rike Norge er veldig liten. Føler ikke at jeg trenger noen særlig utdanning om kina gennerelt for å si dette.

Sjansen for å bli født i Norge er liten, men jeg er glad for å ha blitt født i vesten, ikke i Norge. Jeg flyttet ut av Norge, og har ingen planer om å returnere. Og mener du at alle skal være lykkelige for hvor de er født, også de som er født i Nord-Korea?

 

Ser også at du ikke har lest det jeg har skrevet. Jeg har aldri sagt at Norge har et moralsk ansvar for andre enn norske statsborgere. Det jeg derimot har sagt er at norske statsborgere har et moralsk ansvar for andre statsborgere, da vi faktisk er superheldige som ble født innenfor velferdstaten og ikke utenfor som alle andre.

 

Men, da Norge bare består av norske statsborgere vil man indirekte kunne flytte noe av dette ansvaret over til konseptet "Norge". Det er ingen andre en nordmenn som kan holde staten Norge ansvarlig for dette.

Nei, nordmenn har ikke ansvar for noen andre enn dem selv og sin nærmeste familie. Du hjelper ikke andre fordi du må, du hjelper andre fordi du ønsker å hjelpe andre. At du har flaks og blir født inn i et vestlig land (dropp velferdstatanalogiene dine) gir deg ikke moralskt ansvar for noen andre enn deg selv og dine pårørende. Hvis noen vinner lotto så har de ikke et moralskt ansvar å gi bort gevinsten deres, men jeg vil se opp til de som gjør det. Vi er individer!

 

Det med at Norge har en plikt til å ta imot asylsøkere som frykter for eget liv, henger sammen med vår internasjonale rolle. Vi er medlem i diverse (utdaterte) allianser og internasjonale organisasjoner. Ved et medlemskap følger også visse krav, et av kravene er å ta imot en viss kvote flyktninger. Hittil kan det se ut som Norge har gjort akkurat det som står på papiret de har underskrevet. "Ta imot X antal asylsøkere per år".

 

Dette er en veldig flat og ukritisk måte å gjøre det på. Norge burde ikke automatisk sitte igjen med regningen etter at en diktator fra den sørlige halvkule, har slaktet folket sitt. Det vi derimot kan gjøre er å bare ta imot de utdannede, fordi disse kan "tilbake betale verdi". Men dette fungerer heller ikke, da oppstår bekrepet "hjerne-flukt", altså at man tømmer et land for intelektuelle.

Hva Norge har forpliktet seg over er en annen diskusjon, men som du allerede vet kan Norge melde seg ut av slike organisasjoner uten merkbare konsekvenser eller bare ignorere dem. Japan tar ikke imot asylsøkere i det hele tatt og de klarer seg fint internasjonalt.

 

Når vi ønsker å hjelpe folk fra andre land, så skal ikke det gå på bekostning av oss selv. Og det bør gjøres på den mest effektive måten. Å ta imot asylsøkere er som å pisse i buksa. Det hjelper på kort sikt for de som kommer til Norge, men det finnes bedre måter å hjelpe fattige både kortsiktig og langsiktig. I tilegg fører dagens innvandringspolitikk til overbefolkning. Det som er viktig for Norge er at nordmenn legger snilismen til side og ser på de faktiske konsekvensene og hva de ønsker.

 

I Norge går debatt slik

- Vi må hjelpe fattige mennesker og da må vi ta imot masse asylsøkere

Men vi bør heller gjøre slik ...

- Du er inhuman! (Norge)

- Du er en rasist! (Sverige)

 

Dette er hvordan debatten burde ha blitt startet

- Som vi vet lever det flere milliarder menensker i fattigdom, hvordan kan vi sørge for at de og deres etterkommere får bedre forhold som vi har i vesten.

 

Edit;OT men: Virker kanskje som om det ikke er så trygt å bo i kina alikavel. har heller ikke glemt den fredprisvinnende regime kritikeren som sitter i husarrest.

Jeg tror nordmenn har lite forståelse for Kina og deres politikk. Det er langt ifra sikkert at demokratisering vil føre til noe godt i Kina. Kina er et veldig stort og fragmentert land og demokrati kan føre til store konflikter. Lederene i Kina er overbevist om at demokrati ikke vil hjelpe Kina og derfor holder de nede de som kjemper for demokrati. Du må bort ifra den norske mentaliteten som sier at demokrati er alltid positivt, og begynne å se på de virkelige konsekvensene. Det er derfor Kina kritiserte nobelprisen, fordi de mener at de ikke tok i betraktning Kinas suksess, at det er frekt å gi fredsprisen til en som ønsker å styrte den kinesiske stat og at demokrati i India har ikke hjulpet dem noe på vei.

 

Og jeg vet ikke hvorfor du drar dødstraff inn i dette emnet. Jeg er noe positiv til dødstraff og selv om jeg kan forstå folk som er uenig i dødstraff kan jeg ikke forstå de som setter likhetstegn mellom dødstraff og menneskerettigheter. Du vil ikke få dødstraff i Kina, så lenge du ikke utfører alvorlig kriminalitet eller truer staten. Altså, for normale folk er det ikke noe problem. Og hvis du utfører alvorlig kriminalitet, så synes jeg ikke veldig synd på deg når du får dødstraff.

Endret av Camlon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men det er altså slik å forstå at islam inspirerer barn til å mobbe hvite, blåøyde og salamispisende mennesker? Eller er det voksne, forvirrede mennesker som påvirker barna sine?

 

Det kan så godt hende, men det blir ikke mer riktig for det - i mine øyne.

Så sier jeg heller ikke at kristendommen, islam eller religion forøvrig ikke har noe med saken å gjøre, men at religionen alene ikke er grunnen til at enkelte mennesker har problemer med andre mennesker og ser seg nødt til å mobbe dem.

Så du protesterte mot Benjamin-saken, fordi dette var bare en forvirret enkeltindivid og hadde ingenting med rasisme blandt nordmenn? Når innvandrerene mobber barn for å ikke være muslimer, så er det et problem med muslimer. Det er ikke bare enkeltindivider. Det går begge veier!

 

 

Neppe. Men så bør ikke spørsmålet være om vi ville gjort det, men heller hvorfor er det slik, og hva kan vi gjøre for å gjøre alle skolene like gode og attraktive?

Absolutt ingenting hvis du ikke ønsker å senke nivået til bedre skoler. Du kan pøse skattepenger på de skolene, men dette har blitt prøvd i USA uten effekt. De som blir tatt inn i Norge har lavere arbeidsmoral enn etniske nordmenn og dårliere sosiale verdier. Samler du dem opp på en skole vil de gjøre det dårligere. På samme måte gjør svarte skoler i USA dårlig.

 

Når skolene på østkanten blir så dårlige, så vil de ressussterke flytte ut. Når du legger til at nordmenn og muslimer er veldig forskjellige og vil helst bo for seg selv, så vil det bli skape ghettoer og hindre intigrering.

 

Hurra! Men rasister er her like forbannet, og det må vi gjøre noe med.

Dette er irrelevant til det jeg skrev. Selvfølgelg skal man gjøre noe med rasisme, men dette var et svar til din kritikk av nordmenn som ikke prøver å delta sosialt med innvandre. Jeg skrev at du ikke kan forvente det og at politikk må ta i betraktnign at folk ikke er perfekte.

 

 

 

Hvilken politikk er det du mener jeg støtter?

Du støtter dagens asylpolitikk eller en mer liberal versjon av den. Jeg fortalte deg konsekvensene av dagens politikk og du sa at du ikke ønsker de konsekvensene. Hvorfor støtter du en politikk som har konsekvenser du ikke ønsker?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Etter min mening: Ja, Norge er på vei rett i dass!

Man kan se på land som har en muslimsk majoritet - hvilket

av disse landene kunne du tenke deg å bo i? :nei:

 

Denne linken viser en beregning av når Norge (og Europa)

vil ha en muslimsk majoritet...Basert på studiene til Professor Bernard Lewis -

Princeton University.

 

Demographic Bomb

 

 

image008.jpg

 

image006.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du ma nok ta de studiene med en klype salt. Det er riktig at Norge er på vei til å få muslimsk majoritet om dagens politikk forsetter, men ikke så fort. Human right services har laget noen estimater for hvor mange innvandre det vil bli i fremtiden. Innvandrerflertall i Oslo by er beregnet til å skje i 2030. Det betyr muslimsk flertall rundt 2040-2050 i Oslo by. I Oslo og Akershus så vil det skje noe senere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du ma nok ta de studiene med en klype salt. Det er riktig at Norge er på vei til å få muslimsk majoritet om dagens politikk forsetter, men ikke så fort. Human right services har laget noen estimater for hvor mange innvandre det vil bli i fremtiden. Innvandrerflertall i Oslo by er beregnet til å skje i 2030. Det betyr muslimsk flertall rundt 2040-2050 i Oslo by. I Oslo og Akershus så vil det skje noe senere.

 

Er dette en liten "trussel" mot norske verdier og samfund ? http://www.aftenposten.no/nyheter/oslo/article4076062.ece

 

Ser foresten at jeg mangler et innlegg/svar til deg camlom. Hvem har slettet?

Lenke til kommentar

Du ma nok ta de studiene med en klype salt. Det er riktig at Norge er på vei til å få muslimsk majoritet om dagens politikk forsetter, men ikke så fort. Human right services har laget noen estimater for hvor mange innvandre det vil bli i fremtiden. Innvandrerflertall i Oslo by er beregnet til å skje i 2030. Det betyr muslimsk flertall rundt 2040-2050 i Oslo by. I Oslo og Akershus så vil det skje noe senere.

 

Er dette en liten "trussel" mot norske verdier og samfund ? http://www.aftenposten.no/nyheter/oslo/article4076062.ece

 

Ser foresten at jeg mangler et innlegg/svar til deg camlom. Hvem har slettet?

Jeg synes det er mer urovekkenda at folk blir overasket over at dette vil skje. Det er ingen ny trend at etniske nordmenn flytter ut av østkanten og innvandre flytter inn. Og det er umulig å stoppe uten å redusere asylinnvandringen uansett hvor høye ambisjoner raja har. Selv om asylinnvandringen reduseres vil det komme til å skje. Jeg er mer beskymret for hva som skjer etter at østkanten har blitt en ghetto som Rosengård og innvandringspolitikken forsetter som i dag.

 

Har ikke peiling for hvem som har slettet posten din, men moderatorene kan finne det ut og kanskje gi deg posten tilbake igjen.

Endret av Camlon
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Interessant poeng om hijab tidligere i tråden. Alle som vet noe om temaet, vet godt at hijaben er et påfunn fra og en støtteerklæring til ekstrem og politisert islam - en trosretning og samfunsensretning intet oppegående menneske kan synes noe godt om. Ja, bortsett fr ade som går med den da. For de har bare blitt fortalt av mannen eller broren sin at det er en islamsk plikt. Og så humrer imamen, broer og faren godt når de lar deres kvinnelige familiemedlemmer være en støtteerklæring til tortur, undertrykkelse og terror, mens de gjemmer seg bak religion.

 

Ser du på eldre bilder, ser du at mange kviner dekker håret - men ingen gjør det med en hijab.

 

Likevel finner men i Norge de som taler for at hijaben er en religiøs plikt, mens den er bannlyst fra offentligheten i bla. det muslimske landet Tyrkia.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Problemet med at få ødelegger for mange ligger i hovedsak at vi er alt for snille mot kriminelle og sosiale utilpasse. Om de ikke kan stille seg om og tilpasse seg vår kultur, og ikke minst våre lover, så har de ingenting i landet å gjøre. Istedenfor å sende dem på betalte hotellferier (også kalt fengsel) så send dem rett tilbake der de kom fra. Nekter de å oppgi hvor de kommer fra så er livstid på glattcelle et fint alternativ.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...