Gå til innhold

Navn på sang " I'm the wolf, let the party begin"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Musikk-norge går til "(AUTOSENSUR)" :cry:

 

Neida, musikknorge er fortsatt bra. Vi er forsatt konger på black metal og jommen meg så har vi fått endel andre spennende band i det siste (Röyksopp, Gåte mfl).

 

Lages utrolig mye god musikk i Norge spør du meg, men man må se litt andre steder enn hitlistene ;)

tenkte på topp 20 og sånt da.

Er forøvrig helt enig i at norgehar bra band osv.

Lenke til kommentar

Får 40 kroner for å laste den ned og brenne den :D <---- Fy, fy ulovlig !

Er faktisk lovlig å laste ned film og musikk her i Norge. Men ikke til neste år.

 

det er ikke lovlig å tjene peng på det da.

 

det er ikke lovlig å laste ned materiale med opphavsrettigheter (dvs. at noen eier det). [beklager den dårlige formuleringa, men klokka er 1:38 og jeg har vært våken siden 6:15]

 

Du kan laste ned musikk med "GPL" lisens for å si det slik, men ikke som en "stakkars" artist prøver å rane folk for penger på.....

Lenke til kommentar

Jeg ble faktisk glad når jeg leste at flesteparten mener ganske mye det samme som meg. (Særlig det med metallobjektene)

 

Jeg var nabo til Galaxee tryne nr.1, og jeg må bare forsvare han litt. De har laget mye mer og mye bedre musikk, men i Norge går det ikke ann å få platekontrakt dersom du ikke har vunnet den i en syngekonkuranse på TV2. På spøk laget han "The crow song", men da endret ting seg. Det var silly nok for det norske markedet. Dersom dere vil høre en av de bedre sangene Kai har laget, så kan du se om du finner "Galaxee - Fly away". (Den ble aldri lansert, så jeg tror det er lov å laste den ned)

Lenke til kommentar

Sangen er fra musikalen "Med Grimm og Gru" og det er et tysk band som også har laget en teknoutgave av denne sangen utenom A.moe.

 

 

Mom is home: (slik er den på musikalen)

"Mommy's home. Now you can open the door. Don't be afaid now, not anymore. Mom is home. She's brought for each one of you strawberry, coated with honeydew.Only you and I can sing this song that noone knows. Listen to each word carefully. And before you all come running quickly to the door. Be sure the only one you open for is me."

Lenke til kommentar
Sangen er fra musikalen "Med Grimm og Gru" og det er et tysk band som også har laget en teknoutgave av denne sangen utenom A.moe.

 

 

Mom is home: (slik er den på musikalen)

"Mommy's home. Now you can open the door. Don't be afaid now, not anymore. Mom is home. She's brought for each one of you strawberry, coated with honeydew.Only you and I can sing this song that noone knows. Listen to each word carefully. And before you all come running quickly to the door. Be sure the only one you open for is me."

Så det er der dett makverket kommer fra.

"Kudos to you, matey" :lol:

Lenke til kommentar

Jeg er flau over å være norsk når slik musikk kommer ut på markedet. Sikkert greit nok for en lokal bygdefestival men det er veldig langt unna noe som kan minne om musikk. Tror det er litt for lett å få platekontrakt her i landet og det gir norske artister et useriøst inntrykk ovenfor utenlandske platekjøpere når idiotisk dritt som Heidi Hauge, hun lille irriterende fra Farmen, Spritney Bears, Dina, og han ulvefjotten vi diskuterer her gir ut plater.

 

PS: Han ser vel mer ut som en hjerneskadet rev med kolbrann enn en ulv i den videoen.

Lenke til kommentar

Latterlig at de ARENDALINGENE(Correct me if i'm wrong) i det hele tatt ha fått plate-kontrakt.

Er fra Trondheim faktisk...og hun som synger bor ikke så langt unna meg...han duden bor på samme område som meg. Synes sangen er bra jeg... :smile: ... ihvertfall med tanke på at de er lokalfolk

 

BTW: De hadde en performance utenfor Lerkendal Stadion i forbindelse med RBK-MOLDE (første gangen jeg hørte den) og jeg likte den da...

 

Hun er hvertfall sykt digg, det skal hun ha for. Han er ganske stygg, det skal han også ha for. Sangen er faktisk litt fengende, det er ganske irriterende, men jeg lurer på om jeg bare synes det fordi hun er deilig?? :roll: Vrien greie.

Lenke til kommentar

Mye flaming av denne låta, synes jeg.

Den er en helt grei dansbar beat og en (lånt) fengende melodi. At han ulven er litt :shrug: får så være, den kunne naturligvis ha vært bedre.

 

Såvidt jeg vet ble denne sangen sendt in til MPetre TV som demo og kom seg derfra til spillelistene på radio osv. Med andre ord en hjemmeproduksjon som har kommet seg gjennom et relativt smalt nåløye.

Respekt.

 

Gjør det bedre selv, da, hvis dere synes det er så dårlig. Send inn en demo til MPetre og få rotasjon.

 

.tommyb

xDJ

Lenke til kommentar

Musikkvideoen er spilt inn på Twice i Trondheim - et sorgens kapittel for Trondheims uteliv. (Ikke at jeg drar på twice, alt for mange "fjortisser")

 

For øvrig er den sangen så utrolig dårlig, jeg finner ikke ord. Plagiat som ******, samt en DÅRLIG versjon. At folk liker sånn musikk er greit for meg, men finn iallefall en artist/en sang som har egenverdi. Kate Ryan f.eks - mye bedre. Hun kan iallefall å synge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...