Gå til innhold

Navn på sang " I'm the wolf, let the party begin"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble lei av :evil: "det" :evil: (som er den værste galaxee eterligningen jeg har hørt) etter og ha hørt den 2 ganger. Ny rekord for meg :lol::lol:

BTW: de som "synger " på den sangen må ha sovna i engelsk timen.

Eks:"i'm the wolf let me Un let me Un, let the party begUn". (U-er lagt inn med vilje)

Latterlig at de ARENDALINGENE(Correct me if i'm wrong) i det hele tatt ha fått plate-kontrakt. Musikk-norge går til "(AUTOSENSUR)" :cry:

Lenke til kommentar
Vet den er dårlig :yes:

Min søster skal ha den.

Får 40 kroner for å laste den ned å brenne den :D

 

Hilsen Zuul

Lav pris for en såpass j,æ,v,l,i,g jobb :lol::lol::lol:

(forbanna auto sensur)

 

Gidder ikke høre på den da,

brenner den uten å kontrollere om det er riktig sang :wink:

Lenke til kommentar
Musikk-norge går til "(AUTOSENSUR)"

 

for ikke å snakke om resten av verden.....

har ikke hørt makkverket det er snakk om, men jeg går ut i fra at det ikke kan bli verre enn hun derre "Liv Marit Wenvik" kjerringa (er det ikke det hun heter da) som de driver og reklamerer så j'vlig for på TV3

Lenke til kommentar
Musikk-norge går til "(AUTOSENSUR)"

 

for ikke å snakke om resten av verden.....

har ikke hørt makkverket det er snakk om, men jeg går ut i fra at det ikke kan bli verre enn hun derre "Liv Marit Wenvik" kjerringa (er det ikke det hun heter da) som de driver og reklamerer så j'vlig for på TV3

Liv Marit Wenvik synger helt standard country-sanger(gjør ikke alle country-sangere det egentlig :shrug: ).så hu er nok ikke dårligere enn andre country-sangere.alle har hver sin dårlige :shrug: smak?

Lenke til kommentar

Latterlig at de ARENDALINGENE(Correct me if i'm wrong) i det hele tatt ha fått plate-kontrakt.

Er fra Trondheim faktisk...og hun som synger bor ikke så langt unna meg...han duden bor på samme område som meg. Synes sangen er bra jeg... :smile: ... ihvertfall med tanke på at de er lokalfolk

 

BTW: De hadde en performance utenfor Lerkendal Stadion i forbindelse med RBK-MOLDE (første gangen jeg hørte den) og jeg likte den da...

Lenke til kommentar

Her om dagen så jeg to karer i 30 åra som kjørte rundt i en BMW med vinduene åpne. De spilte denne sangen for full guffe (med en rådyr bilstereo fra Hi-Fi klubben)

Det kaller jeg mishandling av lydutstyr "huff og atter huff"

En sånn sang er ikke verdig en bilstereo fra Biltema :yes:

 

De trodde sikkert de hadde draget på damene :lol:

 

Hilsen Zuul

Lenke til kommentar

Latterlig at de ARENDALINGENE(Correct me if i'm wrong) i det hele tatt ha fått plate-kontrakt.

Er fra Trondheim faktisk...og hun som synger bor ikke så langt unna meg...han duden bor på samme område som meg. Synes sangen er bra jeg... :smile: ... ihvertfall med tanke på at de er lokalfolk

 

BTW: De hadde en performance utenfor Lerkendal Stadion i forbindelse med RBK-MOLDE (første gangen jeg hørte den) og jeg likte den da...

 

Likt sangen jeg og,men er litt lei av den nå da :wink:

Lenke til kommentar

Er fra Trondheim faktisk...og hun som synger bor ikke så langt unna meg...han duden bor på samme område som meg.

 

De burde vært slått gjentatte ganger på edlere deler med glovarme, rustne metallobjekter for å skjende en fantastisk temamelodi på den måten.

 

Hm. Hvor mye skal du ha for å gi meg fullt navn og adresse? ;)

 

Poor Rich Ones - Mummy er en mye, mye bedre versjon av denne supre sangen fra musikalen Ma-ma (aka Rock'n Roll Wolf aka Mummy).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...