Gå til innhold

Kategorier som fjernes


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Våren er i anmarsj og vi tar en lite våropprydding av kategorier (noen nye kommer også, men det blir egen kunngjøring).

 

Kategoriene fjernes som regel fordi det er liten/ingen aktivitet. Trådene vil bli flyttet til kategori vi finner mest passende :)

 

Foreløpig er planlagt fjernet ila uken, men rop gjerne opp om det er helt forferdelig om akkurat den kategorien fjernes (og hvorfor den i så fall bør få bli, selv om det ikke postes der).

 

Jobb og utdanning

Stillingsannonser

 

Bil, båt og motor

Anleggsmaskiner, landbruksmaskiner, traktor og Truck

 

Data

Webkamera

SFF-Barebone

Vista

 

Lyd og bilde

Projektor og lerret

 

Off topic

Julen 2010

 

Sport

Fotball-VM 2010

Vinter-VM 2011 (stor aktivitet, men regner med det slutter snart)

Utholdenhetstrening

 

I tillegg rydder vi opp i tilbakemeldingstråder. Vi kjører en for generell diskusjon, resten tas i tracker. Det betyr at følgende vil forsvinne:

 

Tilbakemeldinger om samfunnsforumet

Tilbakemelding om spillforumet

Tilbakemelding om dataforumet

Tilbakemelding om foto- og videoforumet

 

 

Det kommer endel mer, men vi starter her :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Chelsea har hatt usle 800 innlegg siden den ble opprettet for halvannet år siden.

 

Den er veldig på gyngende grunn ja, men PL-kategoriene vurderer vi nærmere sesongslutt. Jeg vil gjerne at vi gjør fremstøt for å trekke til oss flere før neste sesong, men om vi ikke får anledning til det er det nok lite som tyder på fortsatt Chelsea-kategori.

 

Vi skal også se på kategoriene til de andre lagene, og evt. se om det er rom for noen nye. Men fotballdelen av forumet skal vi ta i en egen diskusjon når tiden nærmer seg.

 

Høres det greit ut?

 

Som liten sidenotis, antall innlegg totalt for januar og februar:

 

Premier League 15 941

Liverpool 727

RBK 510

VIF 413

Brann 399

Manchester United 346

Arsenal 224

Norsk fotball 219

Fotball EM 62

Chelsea 19

Lenke til kommentar

Kan vel erstatte Chelsea med Tottenham, er flere Spurs supportere på forumet enn det er Chelsea.

 

Som den Spurs-fan jeg er ville ingenting gledet meg mer, men det får bli en vurdering (som forhåpentligvis gjøres på nøytralt grunnlag). Akkurat nå er ikke fotball-kategorien tema, men de ble det snart. Da skal vi ta en skikkelig kunngjøring og få med alle bidragsyternes synspunkt på den statistikken vi har.

 

Fotballforumet er så spennende, fordi brukerne legger ned en hel enorm innsats. Jeg skulle ønske vi var enda mer frempå for å tilrettelegge for dere, men det kommer forhåpentligvis :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

BUMP!

 

Chelsea har hatt usle 800 innlegg siden den ble opprettet for halvannet år siden.

 

Den er veldig på gyngende grunn ja, men PL-kategoriene vurderer vi nærmere sesongslutt. Jeg vil gjerne at vi gjør fremstøt for å trekke til oss flere før neste sesong, men om vi ikke får anledning til det er det nok lite som tyder på fortsatt Chelsea-kategori.

 

Vi skal også se på kategoriene til de andre lagene, og evt. se om det er rom for noen nye. Men fotballdelen av forumet skal vi ta i en egen diskusjon når tiden nærmer seg.

 

Høres det greit ut?

BUMP!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...