Gå til innhold

2 and a half men slutt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.tv.com/wb...=topslot;image;

 

CBS has allegedly been talking to actor John Stamos about taking over the Two and a Half Men spotlight as a new character.

 

Har egentlig ikke helt fått med meg hva Charlie har gjort, bare sett noen artikkler om han. Men jeg sluttet å se på den serien for en stund siden.

 

Det er nok det vanlige. Han har egentlig ikke gjort så mye, og i alle fall ikke så mye som skader serien. Men han og de som lager serien begynte å krangle, og siden Charlie Sheen er den eneste kjendisen er det han som må ta skylden. Dessverre ser vi sånt alt for ofte. Vi ser stadig at skuespillere havner i trøbbel, men når var sist du hørte at av en forfatterne ble sparket?

Lenke til kommentar

Så vanskelig å forstå noe så enkelt som at han er sparket fra serien?

 

Kontrakten hans er gått i vasken. Han har ikke noe å gjøre lengre i Two And A Half Men. De vil ikke ha han på serien lengre, og de vil neppe ha en som saksøker dem for 100 millioner dollar til å jobbe med dem igjen. Ville du?

 

Charlie Sheen vil aldri komme tilbake på serien, hvertfall slik situasjonen er nå. Å jeg tviler på at CBS/Chuck Lorre vil jobbe med han igjen.

Lenke til kommentar

De får hvertfall prøve å sette sammen noe og få en slutt på serien. Two And A Half Men er Charlie Sheen. Uten han er serien DØD.

 

Uenig. Serien er om 20 minutter halvgod underholdning. Sheen kan erstattes med en hvilken som helst halvgod skuespiller som ser ut som han kan være en middelaldrende ungkar. Altså utrolig mange å ta av...

 

Cryer derimot...

Lenke til kommentar

Cryer er i grunn bare tåpelig. Ikke en særlig god skuespiller og heller ikke veldig morsom. Charlie og gutten gjør serien underholdene. Men ja, Sheen kan vel forsåvidt erstattes. Får bare håpe på at det blir en som hvertfall kan skuespill og samtidig er humoristisk.

 

Jeg så at det hadde kommet nyhet om mulige kandidater. Det var blant andre Rob Lowe, John Stamos og Steve Carrell. Dog jeg tviler på at Carrell passer inn.

Endret av .........
Lenke til kommentar

Både Carrell og Rob Lowe har sagt at de ikke vil ha en fast rolle i serien. Rob Lowe er allerede opptatt med Parks and Recreation. Å Carrell har andre ting på planene.

 

Haha, faktisk du mener at Charlie Sheen er det som er bra med serien? Haha, han kan seriøst nesten erstattes med en mini-flodhest med svart parykk. Å si at Cryer, mannen som får Emmy`er for rollen på serien er dårlig blir bare feil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Personlig syntes jeg ikke det gjør noe om Charlie ikke kommer tilbake. Han er en meget bra skuespiller når han får lov til det og kan være svært morsom, men i Two and a half men syntes jeg det blir for mye ensidig. Den morsomte var helt klart Jake så lenge han var barn, men nå da han er i tenårene blir det ikke helt det samme. Jon Cryer hadde jeg ikke store forventninger til i starten, men han har tatt seg opp gankse mye, uten at det trekker serien opp så mye. Men jeg har ingenting imot å se en episode eller to nå og da.

 

Edit: Btw Jon Cryer er helt klart det beste med Superman 4. Det sier jo sitt, på godt og vondt. :p

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

De får hvertfall prøve å sette sammen noe og få en slutt på serien. Two And A Half Men er Charlie Sheen. Uten han er serien DØD.

 

Uenig. Serien er om 20 minutter halvgod underholdning. Sheen kan erstattes med en hvilken som helst halvgod skuespiller som ser ut som han kan være en middelaldrende ungkar. Altså utrolig mange å ta av...

 

Cryer derimot...

 

Nei han kan ikke det, om du som andre har fulgt med på serien fra starten av så blir det faen ikke det samme når di tar en random ny kar å setter inn som charlie!

Hadde dette vært midt inne i seson 1 så ja da hadde det nok kanskje vært mulig men ikke nå etter 8 sesonger.

Endret av M3X
Lenke til kommentar
om du som andre har fulgt med på serien fra starten av

 

Ja det har jeg, og om valget er ingen 2&1/2 eller 2&1/2 uten Sheen, så velger jeg det siste. Riktige skuespilleren hadde løftet serien, en skuespiller som David Duchovny hadde sannsynligvis spilt Charlie Harper bedre enn Sheen selv.

 

Jeg stemmer fortsatt for plastisk operasjon, Charlie Harper kommer tilbake 20 år yngre og Alan Harper kan si "NOT FAIR!".

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hugh Grant skal være aktuell som ny hoverrolleinnehaver. Jeg regner da med at det ikke er en ren erstatning, men også en annen rollefigur, og Charlie Harper blir sendt på ferie (eller verre).

 

Jeg stemmer fortsatt for:

 

plastisk operasjon, Charlie Harper kommer tilbake 20 år yngre og Alan Harper kan si "NOT FAIR!".
Endret av zoomsalabim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...