Gå til innhold

2 and a half men slutt?


Anbefalte innlegg

Jeg sier virkelig ikke at serienn blir det samme, ikke nevn ting som at jeg sier noe helt annet enn det jeg gjør.

 

Jeg nevner at det beste med serien er Jon Cryer, og at det er Chuck Lorre som også får ting til å gå rundt. Charlie Sheen er som du sier, bare en grunn til at serien fungerer men han er virkelig ikke hovedgrunnen. Det er heller ikke Jon Cryer alene, men en miks av Cryer/Sheen/Jones satt ihop med Chuck Lorre og andre i produksjonen. Det er litt av hvert som er årsaken til både seriens sukesess.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hadde vært genialt om dem bare satt inn en ny skuespiller i rollen hans... litt slag i trynet for han det...noe han fortjener :new_woot:

 

Det ville blitt like skuffende som da hovedpersonen i 'Spooks' ble byttet ut i sesong 1 eller 2.

 

Synes livestreamene er gode jeg, snart blir han nok også partner på youtube, og får penger fra det.

Lenke til kommentar

Det er da ikke skuespillerprestasjonene til Sheen som har holdt serien gående. Han har ett ansiktsutrykk, minimalt med dialog og man kunne fått noen andre til å gjøre omtrent samme jobben. Så lenge Jon Cryer fortsatt må krype for noen så er det fortsatt 20 minutter å le av noen uker i året.

 

70's show fikk jo nådestøtet sitt da ett par sentrale karakterer sluttet, men den serien hadde allerede vert litt stivbent ett par sesonger før det.

Lenke til kommentar

Charlie Sheen som Charlie Harper er ikke skapt like mye av skuespillerens personlighet som Jim Parsons har skapt Sheldon Cooper eller Neil Patrick Harris har formet Barney Stinson til en veldig spesiell karakter. Det tok også litt tid før Barney Stinson utviklet seg til å bli en såpass bærende del av den serien.

 

Så lenge Alan Harper har en motspiller som er like heldig som han selv er uheldig, så ville det fortsatt vært lettbent underholdning.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er da ikke skuespillerprestasjonene til Sheen som har holdt serien gående. Han har ett ansiktsutrykk, minimalt med dialog og man kunne fått noen andre til å gjøre omtrent samme jobben. Så lenge Jon Cryer fortsatt må krype for noen så er det fortsatt 20 minutter å le av noen uker i året.

 

70's show fikk jo nådestøtet sitt da ett par sentrale karakterer sluttet, men den serien hadde allerede vert litt stivbent ett par sesonger før det.

 

Ja hva dem tenkte med der kan man jo lure på... to av de viktigste gikk og trodde serien skulle holde mål... :no:

Lenke til kommentar

Alt er jo bygget opp rundt Charlie, er midt i sesong 2 atm. Og kan ikke se for meg serien uten Charlie , han kan ikke erstattes. Legg ned showet

 

Når du kommer noen sesonger lenger, så vil du se en Sheen som går litt mer i bakgrunnen og er på autopilot. Det er sikkert mulig å finne skuespillere som hadde gjort rollen verre. Men det skal heller ikke være for vanskelig å finne noen som kan ta rollen ett stykke videre også.

 

Alt handler om hvordan man eventuelt skriver den nye skuespilleren inn i rollen. Jeg tror det vil være en direkte tabbe å "drepe" Charlie Harper. Jeg tror noe slikt som en plastisk operasjon hadde fungert bedre. Så kan den nye skuespilleren sette seg i sofaen og se full ut og svare "yeah" og "ah" sånn litt innimellom.

Lenke til kommentar

Tror ikke problemet er skuerspiller prestasjoner o.l. For meg hvertfall er det mye at Charlie Sheen har vært med fra begynnelsen og dermed er en naturlig del av serien. Uten han klarer jeg ikke å se for meg serien like bra, uansett om det kommer en bedre skuespiller eller ei.

Lenke til kommentar

Hvorfor se Two And a Half Men når man kan se Sheen's Korner på ustream?! Der gjør Sheen en 10x bedre presentasjon enn sin vanlige mutte tolkning av Charlie Harper.

 

Når det er sagt skal det sies at jeg sjelden har sett Sheen i filmer der han ikke har gått under navnet Charlie. Tror dette er noe må Sheen har i kontrakten sin.

Lenke til kommentar

Ja, legg ned pengebanken også. Legg ned alt som tjener penger.

 

Nå saksøker Sheen CBS og Chuck Lorre for 100 millioner dollar.

 

Han er en pengegrisk idiot. Hva mere kan man si.

 

Hvorfor se Two And a Half Men når man kan se Sheen's Korner på ustream?! Der gjør Sheen en 10x bedre presentasjon enn sin vanlige mutte tolkning av Charlie Harper.

 

Når det er sagt skal det sies at jeg sjelden har sett Sheen i filmer der han ikke har gått under navnet Charlie. Tror dette er noe må Sheen har i kontrakten sin.

 

Sheen's Korner er bare drit. Det er bare en full og høy sheen som snakker bullshit. Synes virkelig han skal ta seg sammen og få tilbake jobben sin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...