Gå til innhold

Homefront snakke / Diskusjon tråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f

Selv synes jeg spillet var helt rått.. Grafikken var bra å =) Gleder meg til å spille mere ikveld, og dere folkens som har bestilt det, gled dere =) Skriver mere etterpå, driver å pusser opp i leiligheten her også se...

Det høres veldig bra ut. Folk som spiller Halo 3 vet som reglel hva de prater om ;) Ser frem til å lese flere inntrykk i kveld. Mitt Homefront dukker nok opp i morgen. Blir vel en del spilling i helgen..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Jeg fikk Homefront i dag. Jeg må si meg positivt overrasket over spillet. Litt dum AI i SP og irriterende spawning av fiender i SP.

MP var veldig gøy. Veldig, veldig likt COD-serien. (Perks, challenges, unlocks, (kill) streaks og også UI-et). Gameplayet var litt annerledes. Så langt er jeg veldig fornøyd.

Lenke til kommentar

Battle.no

 

Homefront er bygget på Unreal motoren, utviklerne KAOS lover FPS spillere en kompetitiv måte å spille på og mener Homefront kan bli en ny favoritt blant klanspillere. PC versjonen er laget av Digital Extremes som er kjent fra bl.a. Bioshock og Unreal Tournament. For de fleste er dette en veldig god nyhet da mange spill i disse dager mangler den kompetitive delen skriver Rush Zone, Epsilon eSport og VIP Gaming.

 

Singelplayer delen er skrevet av selveste John Milius, som for oss, er kjent for filmen Apocalypse Now og de legendariske replikkene "Charlie don't surf" og "I love the smell of napalm in the morning". Dette kan tyde på at vi får møte en solid historie i singelplayer delen av spillet. Her tar du rollen som pilot for motstandsbevegelsen og scriptingen i spillet gjør at du fungerer som en action-magnet, med andre ord kan Homefront love deg nonstop action i en sammenhengende singelplayer der du slipper å vente på kuttsener. Historien blir drevet av deg selv og utfolder seg mens du spiller.

 

 

Epsilon eSports og VIP Gaming har utfordret til kamp og mandag 21 Mars braker det løs i Homefront. Kampen sendes direkte på stream og kan gi ett lite innblikk i hva vi kan forvente oss i multiplayer delen av dette nye spillet. Ikke nok med det, men Rush Zone vil også ha en live podcast og intervju med utviklere fra THQ og Kaos der det blir gitt ut 15% rabatt på spillet. En god mulighet til å følge klan mulighetene, se hvordan spillet utarter seg i multiplayer og samtidig høre hva utviklerne av spillet kan fortelle !

 

 

Hele artiklen finner du HER

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg synes dette var en stor skuffelse :-(

Merker at det er brukt en gammel engine iallefall, snakker meg om lite dynamisk spill og jeg synes ikke grafikken var noe å skrøyte av heller.

Lenke til kommentar

Spilte Multiplayer ett par timer i går og jeg hadde det kjempe morro med det spillet. Synes det var lettere å like enn BC2 og mindre slugish, alt gikk fortere... synes jeg traff bedre og grafikken var helt grei. Alt i alt synes jeg det var ett godt kjøp i FPS sjangeren. Gjenstår å se om det virkelig blir en klan favoritt som THQ ønsker

 

Spennede å se på Live Stream i kveld og høre hva utviklerene sier om kampen.

Endret av Cri
Lenke til kommentar

SKal da være unødvendig. Hvorfor ikke bare gå i dybden på spillet og finne frem pluss siden og minus siden med spillet? Ikke sammenligne det med et spill som egentlig ikke fungerer.

Nå er ikke jeg noen fan av CoD, så hvorvidt det fungerer eller ikke er ganske uinteressant. Men nå finnes det faktisk tusenvis av anmeldere og millioner av fans som liker CoD og som mener det fungerer.

 

Pussig nok fremstår du som at hater CoD, men samtidig er du blodfan av Homefront, kanskje den mest åpenbare CoD-ripoffen som noensinne har kommet ut. Jeg finner det ganske ironisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...