Gå til innhold

Homefront snakke / Diskusjon tråd


Anbefalte innlegg

Da er det ikke lenge igjen til vi endelig får invandere USA! ( Selvfølgelig bare i multiplayer delen :( ) Jeg snakker selvfølgelig om THQ's nye flagskip Homefront!

 

Gidder ikke fortelle om hva som kommer til å skje i spillet derfor legger jeg til en liten link.

Homefront offisielle hjemmeside

Wikipedia (EN)

Homefront WIKI

 

Spillet er utviklet av Kaos Studios og utgiver er THQ. Homefront kommer til Pc, Xbox 360 og Ps3. Og kommer ut den 18 Mars i Europa.

 

Personlig gleder jeg meg veldig! :D

 

 

 

Diskuter!

 

"Home is where the war is."

Endret av evenandreas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har blandede følelser rundt dette spillet. Multiplayerdelen virker til å være en blanding av Crysis Multiplayer, Battlefield og CoD. Håper for den saks skyld at jeg tar feil, for spillet viser et godt potensiale. Blir spennende å prøve det! Synes singleplayerdelen virker spennende. Herlig konsept :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Ja, historien er kanskje en teit. Men det kan jo hende den blir fortalt på en veldig bra måte.

 

Veldig, veldig usikker på om jeg skal kjøpe Homefront.

Kansellerte forhåndsbestillingen min senest på torsdag.

 

Håper virkelig det dukker opp en demo.

 

*Mine innlegg*

Lenke til kommentar

Idéhistorie har nok vært en del av prosessen for å skape spillets historie. Korea har jo ikke penger fordi alt går til det militære omtrent. Skaperene har nok på en eller annen måte gjort slik at det vil høres realistisk ut at korea angriper usa. De finner olje eller noe!

Men spennende spill, uten tvil. Håper det ikke blir et klisjéfyllt spill som kun tar aspekter fra de andre krigsspillene ute på markedet, selv om det kanskje kan se slik ut.

Lenke til kommentar

Gleder meg veldig til dette spillet :) kan jo virke som uorginalt, men som et moderne FPS, så er det jo en grense for hvor orginalt det kan bli. Multiplayeren i seg selv virker veldig spennende, spesielt med battle-points systemet og battle-commander modusen.

 

For de som lurer på noe om dette spillet er det verdt å sjekke ut denne tråden:

 

http://community.homefront-game.com/forums/topic/583

 

Når det gjelder singleplayeren virker det som om KAOS har gjort en god jobb med å få den til å virke noenlunde troverdig (i alle fall mer troverdig en Call of Duty) :D

 

Sjekk disse linkene:

 

http://www.homefront-game.com/#/timeline

Lenke til kommentar

Tidenes minst originale spill?

 

Dessuten, hvilken fare vil Nord-Korea utgjøre for USA i den nærmeste fremtid? Et av verdens fattigste land mot verdens rikeste land? Skal sannelig si at de her har fantasien fått fritt spillerom. Nei, da foretrekker jeg heller aliens.

 

 

Idéhistorie har nok vært en del av prosessen for å skape spillets historie. Korea har jo ikke penger fordi alt går til det militære omtrent. Skaperene har nok på en eller annen måte gjort slik at det vil høres realistisk ut at korea angriper usa. De finner olje eller noe!

Men spennende spill, uten tvil. Håper det ikke blir et klisjéfyllt spill som kun tar aspekter fra de andre krigsspillene ute på markedet, selv om det kanskje kan se slik ut.

 

Har dere i det hele tatt lest historien til spillet?

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Igjen har jeg sendt inn en forhåndsbestilling. Tipper den bpir stående denne gangen.

Håper dette spillet leverer. Frontlines: FoW skuffet så til de grader.

 

Må si jeg er veldig skuffet over våpenutvalget. I følge http://www.imfdb.org er HK416 med, men ingen fora eller den offisielle siden nevner HK416.

 

Det er også skuffende at kun PC-versjonen har cockpit view i samtlige kjøretøy.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Fikk vel 5/10 i Edge dette her. Ikke at jeg har noe til overs for Edge, men er vel første anmeldelsen.

Har du link til anmeldelsen?

 

Ny trailer? Sitter med mobilen så får ikke sett video i nettleseren.

Lenke til kommentar

Forhåndsbestilte det når det var mulig å bestille det via steam, men føler mer og mer at jeg angrer. Personlig så ser det ikke så bra ut som jeg først trodde det gjorde. Gjenstår bare å se hva det blir til :)

 

Kjøper det først og frems for singelplayerdelen da. Har BFBC2 og CoD:BlackOps å leke med på MP.

Endret av Tiugama Kaa
Lenke til kommentar

Har begynt og komme en del reviews nå:

MS Xbox World - 8.5

Quote:

"Kaos Studios should be proud as they have done a highly commendable job of reinventing ideas we've seen in Frontlines , piecing them into a more cohesive palatable story and releasing a new game which feels accomplished and easy to play... The subject matter could be seen as topical for the sake of it, if you take off the cynical spectacles and just bask in what's thrown at you, you'll find a comprehensive, substantiated game which is well worth the investment."

OPM Italy - 9/10

Quote:

One of the most intense, emotional experiences of 2011.

Xbox Addict - 93%

 

Quote:

THQ has already set personal records for preorders and I have no doubt that Homefront will be their hit this year. Combining so many elements into such a cohesive story, THQ has reminded me why I love gaming.

HardGame - 9.5

 

Quote:

If you are a lover of FPS, Homefront is a must-have that you should not miss. The plot grabs us from the first moment because of how strong it is and the great atmosphere that was generated around this fictional, futuristic context. If we add an extremely fun game concept, a variety of amazing action sequences and a multiplayer mode that will be placed in the top of each platform, and clear the good that has resulted in this title Kaos Studios. From HardGame2 and we fervently hope the arrival of a sequel, because if something has gotten Homefront is surprising and captivating from the beginning. Meanwhile, continue to enjoy the multiplayer.

 

Multiplayer.it - 8.5

 

Quote:

Homefront succeeds in creating a believable and fascinating universe, to be used as a starting point for a series that we hope will grow in its future releases. For the moment the campaign for single player is well made, entertaining for what it is but a too short duration and with a few flaws of youth that would have deserved more attention. The multiplayer is placed without fear competing with the other greats, bringing an experience capable of entertaining thanks to a set of well-oiled mechanical one another. Finally, we were pleasantly surprised by the work of conversion of the PC version tested, well done and led by many of the demands that fans of the mouse and keyboard are used to.

SpazioGames.it - 8.5

Quote:

An interesting background and some multiplayer goodness make Homefront a good buy if you love story-driven FPS and some online squad-based massacre. With some more polish, a tighter and slightly longer campaign and more content it could've been a great title.

RageQuit - 9/10

Quote:

Homefront is a FPS with brains, fantastic story, and multiplayer fun.

PSM3 Magazine - 83%

Zoo Magazine - 9/10

 

Hentet fra det offisielle forumet :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...