Gå til innhold

PL: 05.03.2011 Arsenal v Sunderland, Emirates Stadium


Xanman

Anbefalte innlegg

Hehe, jeg svarte faktisk tilbake med samme mynt. En Arsenal-seier mot LO var vel forventet på forhånd? Eller hva sier du, du som kan mer om Arsenal enn meg?

Jeg blir helt oppgitt. Vet du hva det vil si å svare tilbake med samme mynt? La meg vise deg et eksempel:

 

Gyan putter et par. 0-2.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Og komme med rene fakta og egne meninger er vel noe av det dummeste du kan gjøre på et forum ? Eller hva sier du, du som er forumveileder og alt ?

Hehe, jeg svarte faktisk tilbake med samme mynt. En Arsenal-seier mot LO var vel forventet på forhånd? Eller hva sier du, du som kan mer om Arsenal enn meg?

Selvfølgelig er en Arsenal seier forventet(har i grunn ikke sagt noe imot det). Men uasnett så ser jeg ikke hvorfor den ikke skulle bli tatt med ikke regninga di. Den påvirker(positivt) da spillerne til en viss grad uansett.

Lenke til kommentar

Og komme med rene fakta og egne meninger er vel noe av det dummeste du kan gjøre på et forum ? Eller hva sier du, du som er forumveileder og alt ?

Hehe, jeg svarte faktisk tilbake med samme mynt. En Arsenal-seier mot LO var vel forventet på forhånd? Eller hva sier du, du som kan mer om Arsenal enn meg?

Selvfølgelig er en Arsenal seier forventet(har i grunn ikke sagt noe imot det). Men uasnett så ser jeg ikke hvorfor den ikke skulle bli tatt med ikke regninga di. Den påvirker(positivt) da spillerne til en viss grad uansett.

Ok ok. Arsenal har spilt en god kamp på de siste tre forsøkene, og den kampen kom mot selveste LO som er på 9. plass i landets tredje høyeste nivå. Fornøyd? :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

 

 

Og komme med rene fakta og egne meninger er vel noe av det dummeste du kan gjøre på et forum ? Eller hva sier du, du som er forumveileder og alt ?

 

Eg er spent på å høre hva det har med saken å gjøre? Gikk du tom for argument så du trodde det du kom med der var relevant?

Hvem som helst blir ikke forumveileder. Du må vise en del iniativ(vil jeg tro), og vite hva Diskusjon.no halder om. Derfor regnet jeg med at Latias(som forumveileder) viste dette.

 

Tok selvfølgelig innlegget til Latias med en klype salt, men mitt innlegg var heller ikke 100% seriøst.

 

Puh...at jeg gidder

 

Og komme med rene fakta og egne meninger er vel noe av det dummeste du kan gjøre på et forum ? Eller hva sier du, du som er forumveileder og alt ?

Hehe, jeg svarte faktisk tilbake med samme mynt. En Arsenal-seier mot LO var vel forventet på forhånd? Eller hva sier du, du som kan mer om Arsenal enn meg?

Selvfølgelig er en Arsenal seier forventet(har i grunn ikke sagt noe imot det). Men uasnett så ser jeg ikke hvorfor den ikke skulle bli tatt med ikke regninga di. Den påvirker(positivt) da spillerne til en viss grad uansett.

Ok ok. Arsenal har spilt en god kamp på de siste tre forsøkene, og den kampen kom mot selveste LO som er på 9. plass i landets tredje høyeste nivå. Fornøyd? :wee:

Meget :)

Lenke til kommentar

Rart at ingen nevnet hvor god den redningen faktisk var av WS siden han ikke hadde noooe å gjøre i hele kamp ellers.. også drit bra utført av Welbeck'en vår etter å ha vært ute i så mange uker. Der gikk jeg opp, trodde det var 0-1 Welbeck; eller var sikker for å si det sånn. Hadde vært så jævlig deilig. Men ellers herlig at Arsenal får like mye uflaks med dommeren og linjedommeren (nesten), og at det ble bare 1 poeng hjemme mot Sunderland. Kan ikke klage der nei. :)

Lenke til kommentar

Rart at ingen nevnet hvor god den redningen faktisk var av WS siden han ikke hadde noooe å gjøre i hele kamp ellers.. også drit bra utført av Welbeck'en vår etter å ha vært ute i så mange uker. Der gikk jeg opp, trodde det var 0-1 Welbeck; eller var sikker for å si det sånn. Hadde vært så jævlig deilig. Men ellers herlig at Arsenal får like mye uflaks med dommeren og linjedommeren (nesten), og at det ble bare 1 poeng hjemme mot Sunderland. Kan ikke klage der nei. :)

 

Var en temmelig syk redning av Szczesny ja og utrolig godt gjort av Welbeck, men for et latterlig dårlig press av forsvaret til Arsenal. Dog skal man ta ingen fra Welbeck.

 

Når det gjelder uflaks med dommeren så har vi hatt langt flere avgjørelser i andre halvdel av sesongen som har vært temmelig håpløse i forhold til hva dere har fått imot dere.

 

Uansett et poeng nærmere enn hva vi var forrige runde. Lykke til Liverpool!

Lenke til kommentar

Szczesny hadde faktisk to gode redninger i går:

http://arsenalist.com/video/?id=xhdtn1

http://arsenalist.com/video/?id=xhdux9

 

Utrolig betryggende å ha en keeper med så god rekkevidde.

 

Redningen fra Welbeck er jo syk. Redningen på Sessegnon er meget god den også, men det drar ned at han slipper en retur midt ut i feltet :p

 

Uansett så er han en langt langt bedre keeper enn Almunia. Gi han et par sesonger så er han trolig en av de aller beste keeperne i Premier League!

Lenke til kommentar

Lurer på når vi får en kamp der motstanderen sin keeper ikke spiller sin beste kamp i karieren. Begynner å bli MEGET irriterende. "Taper" uansett på vår egen udyktighet og på en meget god keeper. Lett å skylde på dommeren(e), som ja, var helt forferdelig dårlig, men vi skal likevell klare å putte. Utrolig skuffet over avsluttningene til Nasri! Skal kunne sitte noen av de fine skuddmulighetene han får! Også Denilson er en vandrende katastrofe, som vanlig. Takk gud for Suarez og Kuyt :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sjekk ut 07/08, Friedel for Blackburn mot oss som nesten kostet oss ligaen da Tevez scorte ca. last-minute (bortebane) sånn at det ble 1-1. Bare sjekk han ut den dagen (og flere dager, Friedel har vært Utd-stopping forever). Under Blackburn-tiden da egentlig, husker ikke at han har vært så spesiell mot oss etter overgangen til Villa, to be fair.

Lenke til kommentar

Sjekk ut 07/08, Friedel for Blackburn mot oss som nesten kostet oss ligaen da Tevez scorte ca. last-minute (bortebane) sånn at det ble 1-1. Bare sjekk han ut den dagen (og flere dager, Friedel har vært Utd-stopping forever). Under Blackburn-tiden da egentlig, husker ikke at han har vært så spesiell mot oss etter overgangen til Villa, to be fair.

 

Drøyt at dere må tilbake 4 sesonger :p

 

Men, ja. Friedel var helt syk i Blackburn. Husker han hadde mange syke kamper for Blackburn mot oss også før han gikk til Villa. Dog har han vært veldig veldig god for Villa også, men ikke i like høy grad mot oss som han har vært de foregående sesongene :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...