Gå til innhold

PL: 05.03.2011 Arsenal v Sunderland, Emirates Stadium


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

 

På den positive siden så spiller Arsenal sjeldent tre dårlige kamper på rad. Så jeg forventer at dere banker Barca i midtuka. :D

Ser du på 5-0 seier som en dårlig kamp ?

Lenke til kommentar

Jeg er egentlig ikke sur på spillerne i dag. Samtlige gav 100 % hele kampen (bortsett fra Diaby), men det hjelper dessverre ikke når dommeren har like mye peiling som Jan Åge Fjørtoft.

 

Vi ligger nå tre poeng bak United med like mange kamper spilt. Dersom Liverpool vinner på søndag, har vi muligheten til å komme a poeng med dem. Husk at Cesc og Song etter all sannsynlighet er tilbake til neste ligakamp.

 

Gullhåpet lever enda, men vi må ta sjansene våre.

Lenke til kommentar

 

På den positive siden så spiller Arsenal sjeldent tre dårlige kamper på rad. Så jeg forventer at dere banker Barca i midtuka. :D

Ser du på 5-0 seier som en dårlig kamp ?

5-0 mot selveste Leyton Orient er ikke dårlig det nei. Men jeg tok ikke den med i regninga, for det skulle da bare mangle at dere slo dem.

Lenke til kommentar

Haha, det er noe av det dummeste jeg har hørt.

Ok. Dette var dummere i mine øyne i hvert fall:

 

Det er verdt å merke seg at Sunderland har store skadeproblemer, og de har tapt de fire siste ligakampene. Vi er ubeseirede i ligaen siden 27. desember. Dessuten er vi ekstra sultne på å vinne ligaen etter ligacupfinalen. Jeg tror vi vinner 2-0, Bendtner og Shava scorer.

 

:D

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ok. Dette var dummere i mine øyne i hvert fall:

 

Det er verdt å merke seg at Sunderland har store skadeproblemer, og de har tapt de fire siste ligakampene. Vi er ubeseirede i ligaen siden 27. desember. Dessuten er vi ekstra sultne på å vinne ligaen etter ligacupfinalen. Jeg tror vi vinner 2-0, Bendtner og Shava scorer.

 

:D

 

Hvorfor det? Vi var soleklare favoritter hos bookmakerne og en tomålsseier skulle bare mangle.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Haha, det er noe av det dummeste jeg har hørt.

Ok. Dette var dummere i mine øyne i hvert fall:

 

Det er verdt å merke seg at Sunderland har store skadeproblemer, og de har tapt de fire siste ligakampene. Vi er ubeseirede i ligaen siden 27. desember. Dessuten er vi ekstra sultne på å vinne ligaen etter ligacupfinalen. Jeg tror vi vinner 2-0, Bendtner og Shava scorer.

 

:D

Og komme med rene fakta og egne meninger er vel noe av det dummeste du kan gjøre på et forum ? Eller hva sier du, du som er forumveileder og alt ?

Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Lenke til kommentar

Jeg er egentlig ikke sur på spillerne i dag. Samtlige gav 100 % hele kampen (bortsett fra Diaby), men det hjelper dessverre ikke når dommeren har like mye peiling som Jan Åge Fjørtoft.

 

Vi ligger nå tre poeng bak United med like mange kamper spilt. Dersom Liverpool vinner på søndag, har vi muligheten til å komme a poeng med dem. Husk at Cesc og Song etter all sannsynlighet er tilbake til neste ligakamp.

 

Gullhåpet lever enda, men vi må ta sjansene våre.

Neste deres er mot WBA borte ellerno? Om United taper (noe de garantert gjør) med 2 mål i morgen og dere vinner med 2 er fortsatt Utd top of the league (med like mange kamper spilt).

Lenke til kommentar

Etter en litt treg start kom det seg for Arsenal.. men dessverre var det 3 ting som stoppet oss i dag fra å få 3 poeng.

 

1. Dommeravgjørelsene, vi skulle hatt straffe, og det var feilaktig dømt på offside målet til Arshavin.

2. Sunderland keeperen skal ha creeds for gode redninger.

3. Avslutningene til Arsenal i sluttminuttene, må nå da klare å sette de!!

 

Uansett, 1 poeng er mer enn 0.

 

- Optimist!

Lenke til kommentar

Neste deres er mot WBA borte ellerno? Om United taper (noe de garantert gjør) med 2 mål i morgen og dere vinner med 2 er fortsatt Utd top of the league (med like mange kamper spilt).

Stemmer det, men vi er likevel a poeng med dere. Jeg gleder meg hensynsløst til vi skal møtes på Emirates. Mye kommer til å bli avgjort der. Forhåpentligvis har Wenger en relativt skadefri stall å velge i mellom.

Lenke til kommentar

Og komme med rene fakta og egne meninger er vel noe av det dummeste du kan gjøre på et forum ? Eller hva sier du, du som er forumveileder og alt ?

Hehe, jeg svarte faktisk tilbake med samme mynt. En Arsenal-seier mot LO var vel forventet på forhånd? Eller hva sier du, du som kan mer om Arsenal enn meg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...