Gå til innhold

Kamptråd - Blackburn vs Manchester United


Jotun

Anbefalte innlegg

PIG

Fab - Rio - Vida - Pat

Val - Fletch - MC - Nani

Roo - Chicha*

 

*Jeg VIL se fyren i avataren min starte, men det skjer bare ikke. Belønningen for å være toppscorer = plass på benken.

 

Er det sånn at vi løfter trofeet på Ewood om vi tar poenget vi trenger? Litt synd om det er saken, hadde vært bedre om de venta til Pool-kampen på OT.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lindegaard er fit. Er så vidt jeg vet bare tv2sporten.no som spekulerer i at Lindegaard skal spille, og alle vet jo hvor treffsikre de er...

 

SAF har vel ymtet frempå om at VDS skal hviles hvertfall. Jeg synes det hadde vært kult hvis Lindegaard spilte, men ser jo selvsagt problemet mtp. at han vært skadet og ikke spilt på en stund.

 

Edit:

 

Kuszczak; Fabio; Ferdinand; Vidic; Evans; Valencia; Carrick; Giggs; Nani; Rooney; Chicharito

Endret av The Hoff
Lenke til kommentar

Ingen Berbatov frå start i dag heller nei. Han spelte jo temmeleg dårleg sist vi møtte Blackburn, så det er vel ikkje vits å gje han sjansen i dag.

 

Lag som bør vere for sterkt for Blackburn. Satsar på at vi dreper kampen ganske tidleg, sånn at vi kan starte feiringa og evt kan ta ut eit par førstevalg. Satse på at vi ikkje får nokre skader i denne kampen og sjølvsagt at laget er såpass konsentrerte at vi kan hente nr. 19 i dag.

 

"On behalf of the whole of Manchester, let's hope it's a RED / BLUE day; United to seal the Premiership and Blue to win the Eurovision."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...