V. Haugen Skrevet 24. februar 2011 Skrevet 24. februar 2011 Med One Call-forsikring kan du miste mobilen din i bakken – så lenge den ikke lander i en sølepytt. Les mer
Tore Fjelldal Skrevet 29. mars 2012 Skrevet 29. mars 2012 Interessant at One Call sin forsikring sier at ytre påvirkning inkluderer å miste telefonen med uhell, mens NetCom sier det ikke er ytre påvirkning, og dermed ikke utløser rett til erstatning/reparasjon. Jus'en tyder på at One Call har rett, ytre påvirkning inkluderer simpel uaktsomhet.
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 30. mars 2012 Skrevet 30. mars 2012 (endret) Dette ble sagt i artikkelen: Men i likhet med mobilforsikringene fra Netcom og Telenor, dekker heller ikke One Call-forsikringen vann- eller fuktskader, som er blant de vanligste årsakene til at mobiler slutter å virke. Jeg får ikke det helt til å stemme med at det står dette under NetCom Forsikring Medium som jeg bruker på min Galaxy S II: Månedspremie 59,- Dekker telefoner opptil: 5000 kr Dekker: Misbruk av SIM-kort inntil 2000 iPhone Skade Fuktskade Tap og tyveri Eller har jeg missforstått noe her? Endret 30. mars 2012 av Vindicator
Anbefalte innlegg