Gå til innhold

Den store iPad 2 tråden


QUiPS

iPad 2  

238 stemmer

  1. 1. Skal du få deg iPad 2?

  2. 2. Hvilken farge er finest/tøffest?

  3. 3. Skal du få deg Smartcover og hdmi adapter?

    • Ja hdmi adapter og smartcover.
    • Bare hdmi adapter.
    • Bare Smartcover.
    • Ingen av delene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er VLC sin feil det:P de trakk programmet. men det finnes andre apps i appstore som gjør akkurat det samme som vlc

 

 

Lastet ned movie player. Den er god den. Glad jeg slipper å konvertere om avi filene.

Har testa ein del slike players til iPaden, BUZZ Player er absolutt den beste. Tar så å si alle format og støtter wifi-syncing.

 

Word! Den er fantastisk. :)

 

Nyter forresten min hvit iPad 2 64GB med 3G helt jææævlig mye. Sto i kø fra 13.00 til 17.00 på fredagen i største Apple-butikken i hovedstadbyen her i Polen (Warszawa) og var 3. i køen med rundt 60-70 bak meg! Var en stooor event der, stengte butikken en time før lansering og gjorde den klar med litt discolys og "Reqiuem for a dream" musikken på, haha. Var crazy. Også kjøpte jeg en mørkeblå-lær smart cover til 600 kr med den, så det ble jo litt over 7000 kroner totalt brukt på fredagen, men faen som jeg koser meg nå altså. :p

 

Garageband, videoer, facebook, twitter, forum, alt gjøres på den! Det beste for meg akkurat nå er jo anatomi flash-cards siden jeg går 1. år medisin her, er helt syyykt fantastiske og kostet bare 220 kr på App Store og er LAGD for iPad, og har practice tests med dem og alt sammen. Jeg er rett og slett en happy dude akkurat nå. Og utrolig digg med 64gig faktisk, har bare 16-17 igjen etter alt av flash cards, medisin PDFs + docs (med masse store bilder), dritmye musikk fra både iPod og Spotify (kommer det noen gang Spotify lagd for iPad - DET hadde vært prikken over i'en!!), alle bildene mine noensinne (12-13 gig..) og alt sammen inn på den.

 

I'm fucking loving it!! :)

 

PS: Faen den er så jævlig kjapp også! Har ikke begynt å se på gamingsmulighetene en gang!! :)

 

Grattis til alle som kjøpte denne, det er så bra!

 

PPS: Glemte å si en ting, aktiverte nettopp multitouch ved å bruke Xcode på macbook pro'en til damen min, tok 5 min og kostet bare 29 kr (xcode fra Mac App Store) og det er faen meg digg! Byebye home button! Alt touch screen, deeeet er digg! :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Når smart coveret i tillegg mister grepet på ipad'en i film-modus ved en hver berøring så forsvinner en del av nytten ;)

 

Brett trekanten andre veien så slipper du det problemet

Lenke til kommentar

Når smart coveret i tillegg mister grepet på ipad'en i film-modus ved en hver berøring så forsvinner en del av nytten ;)

 

Brett trekanten andre veien så slipper du det problemet

Hehe, fant ut det igår når en kollega brettet coveret "feil vei", hvorpå det brått fungerte mye bedre... :blush: Må uansett finne meg et nytt cover da dette ikke er så praktisk i bruk på jobben - trenger noe som gjør at den ikke er så iøynefallende, samt at den forblir bedre beskyttet. Er en del cover som får den til å se ut som en loggbok - kunne jo vært artig :)

Lenke til kommentar

Det er VLC sin feil det:P de trakk programmet. men det finnes andre apps i appstore som gjør akkurat det samme som vlc

 

 

Lastet ned movie player. Den er god den. Glad jeg slipper å konvertere om avi filene.

Har testa ein del slike players til iPaden, BUZZ Player er absolutt den beste. Tar så å si alle format og støtter wifi-syncing.

 

Word! Den er fantastisk. :)

 

Nyter forresten min hvit iPad 2 64GB med 3G helt jææævlig mye. Sto i kø fra 13.00 til 17.00 på fredagen i største Apple-butikken i hovedstadbyen her i Polen (Warszawa) og var 3. i køen med rundt 60-70 bak meg! Var en stooor event der, stengte butikken en time før lansering og gjorde den klar med litt discolys og "Reqiuem for a dream" musikken på, haha. Var crazy. Også kjøpte jeg en mørkeblå-lær smart cover til 600 kr med den, så det ble jo litt over 7000 kroner totalt brukt på fredagen, men faen som jeg koser meg nå altså. :p

 

Garageband, videoer, facebook, twitter, forum, alt gjøres på den! Det beste for meg akkurat nå er jo anatomi flash-cards siden jeg går 1. år medisin her, er helt syyykt fantastiske og kostet bare 220 kr på App Store og er LAGD for iPad, og har practice tests med dem og alt sammen. Jeg er rett og slett en happy dude akkurat nå. Og utrolig digg med 64gig faktisk, har bare 16-17 igjen etter alt av flash cards, medisin PDFs + docs (med masse store bilder), dritmye musikk fra både iPod og Spotify (kommer det noen gang Spotify lagd for iPad - DET hadde vært prikken over i'en!!), alle bildene mine noensinne (12-13 gig..) og alt sammen inn på den.

 

I'm fucking loving it!! :)

 

PS: Faen den er så jævlig kjapp også! Har ikke begynt å se på gamingsmulighetene en gang!! :)

 

Grattis til alle som kjøpte denne, det er så bra!

 

PPS: Glemte å si en ting, aktiverte nettopp multitouch ved å bruke Xcode på macbook pro'en til damen min, tok 5 min og kostet bare 29 kr (xcode fra Mac App Store) og det er faen meg digg! Byebye home button! Alt touch screen, deeeet er digg! :)

 

Høres bra ut! Artig å høre om hvordan andre opplever produktet.

 

Syns det er spennende at du bruker den i forbindelse med studier. Jeg har tenkt til det samme selv, nærmere bestemt bruke den til å notere direkte i pdf'er under forelesning, lese pensumlitteratur etc. Har planer om å bruke den til det meste utenom koding/programmering, da må jeg nesten bruke mac'en.

 

Kjenner du deg igjen i noen av de bruksområdene i forhold til studiene? Fungerer det bra?

 

Selv har jeg bestilt på Spaceworld, venter på å få den tilsendt.

Lenke til kommentar

Noen som kan svare meg på hva man gjør med Smart Cover'et når man skal holde padden i hendene? Er det slik at den foldes flat på baksiden eller må man ta den av?

Jeg bretter den i to (med den fargede siden utover) og legger den bak padden. Dette fungerer sånn passe i portrait, og ikke i det hele tatt i landskape... Ender stort sett opp med å ta av coveret når jeg skal bruke padden mer enn noen minutter :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...