Gå til innhold

Den store iPad 2 tråden


QUiPS

iPad 2  

238 stemmer

  1. 1. Skal du få deg iPad 2?

  2. 2. Hvilken farge er finest/tøffest?

  3. 3. Skal du få deg Smartcover og hdmi adapter?

    • Ja hdmi adapter og smartcover.
    • Bare hdmi adapter.
    • Bare Smartcover.
    • Ingen av delene


Anbefalte innlegg

Denne ser ut til å bli et godt alternativ til ipad2. Og her er en video av saken.

 

Ser ut til å ha bedre skjermoppløsning, er lettere og vil støtte flash. Har et 8mp kamera og mulighet for 1080p videoopptak.

 

Minuset er at man må vente til juni. Men den som venter på noe godt osv... :) Skal ta en titt på både ipad2 og Samsung Galaxy 10.1 i butikk etterhvert.

 

Ser bra ut den ja! Men etter å ha hatt Galaxy S skal jeg aldri kjøpe Samsung igjen. Blir alltid mye mer fornøyd med Apple og iOS, så tror det passer meg litt bedre.

 

Sporingen min fra spaceworld ble nettopp oppdatert, viser seg at den befinner seg i Oslo og har estimert leveringsdato på tirsdag! Gleder meg! Håper jeg slipper såå mye backlight bleeding..

 

Jeg kunne sagt det samme om å ikke kjøpe apple mer etter å ha hatt iphone3gs. Fikk lyst å kaste den i veggen noen ganger ja.

 

Men det hadde ikke vært mye elektronikk igjen her i huset om jeg skulle forkastet alle merker basert på 1 uheldig opplevelse. Teknologien er i stadig utvikling og et nytt annet produkt kan gi en helt annet erfaring. Jeg tror det er et lurt valg å ikke låse seg fast til et merke slik du velger her. Jeg ser ikke helt meningen med det. Jo det passer deg sier du. Men du vet jo ikke noe om hva som kunne passet deg bedre i fremtiden om du kommer hoverere som et helikopter over kun ett merke :)

 

10.1 kommer vel med Android 3.0 også. Som er spesialisert til padder med større skjerm og ikke blir brukt til mindre telefoner.

 

Joda, enig i noe av det du sier. Man skal ikke ditche et merke etter en dårlig opplevelse. Men jeg har vært borti flere Android-produkter, tror rett og slett det er noe ved operativsystemet som ikke passer for meg.

 

Er forsåvidt uenig i jeg "låser" meg til ett merke. Ja, jeg har flere Apple-produkter, men det betyr ikke at jeg kan kjøpe noe annet i fremtiden. Slik det er i dag elsker jeg at alt synkroniserers sømløst med hverandre og generelt går veldig godt sammen.

 

Dine erfaringer fra Android bygger på mobiltelefoner eller tidligere Android systemer. 3.0 er nytt og kommer kun til pad. Det er optimalisert for bruk mot pad. Ergo noe helt nytt :)

 

Kanskje du simpelthen vil elske produktet? Var til sammenligning stor forskjell på feks Vista og WIN7 vet du :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som kan anbefale spill til iPad?

 

Jeg har hittil kjøpt Virtual City (anbefales) og Parking Mania, men vil ha flere "bra" spill. Jeg har også mange andre småspill. På min iPhone har jeg spill som Angry Birds og Plants vs Zombies, så jeg lurer på om jeg trenger de på iPad også?

Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale spill til iPad?

 

Jeg har hittil kjøpt Virtual City (anbefales) og Parking Mania, men vil ha flere "bra" spill. Jeg har også mange andre småspill. På min iPhone har jeg spill som Angry Birds og Plants vs Zombies, så jeg lurer på om jeg trenger de på iPad også?

 

Infinity Blade & Real Racing 2.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Noen som kan anbefale spill til iPad?

 

Jeg har hittil kjøpt Virtual City (anbefales) og Parking Mania, men vil ha flere "bra" spill. Jeg har også mange andre småspill. På min iPhone har jeg spill som Angry Birds og Plants vs Zombies, så jeg lurer på om jeg trenger de på iPad også?

 

Jeg har blitt skikkelig hekta på "Flight Control HD" og "Harbour Master", og de er garantert kjøp når min iPad havner i posten :)

Lenke til kommentar

Fra Elkjøp;

Hei og takk for din henvendelse.

Beklager men det er leveringsforsinkelser fra Apple på denne. Vi har ingen bekreftet dato på når Ipoad 2 kommer på lager. Hvis du ikke ønsker å vente kan du benytte deg av angreretten.

 

Takk for din tålmodighet.

 

----

Og det var 25+ på lager. Jeg er ingen happy customer!

 

Edit: Når bestilte dere?

Jeg bestilte 31.03.2011 22:22

Endret av KoKo_
Lenke til kommentar

Ga dem informasjon om at andre hadde fått før meg som hadde bestilt etter meg, og fikk svar:

----

Hei Sindre

 

At andre som har bestillt varen etter deg har fått den tilsendt skal ikke skje, legger oss helt flat om det er skjedd og beklager for det. Vi ønsker å ha en profesjonell køkultur om vi er tomme for noen varer.

 

Det som er skjedd med denne varen er at vårt lager ikke har klart å oppdatere seg slik det skal, så ifølge nettet har det vært utgitt at vi har varen inne.

Vi er jo selvfølgelig lei oss for at det går utover deg som kunde av oss. Derfor ønsker vi å tilby deg 500 kr i kompensasjon for ventetid om du bestemmer deg for å vente på produktet.

 

Håper dette kan vær een god løsning for deg.

 

Vi har alternativet å vente på varen eller kansellere.

 

----

 

God kundeservice i etterkant av en feil. Slår meg til ro med det. :)

Endret av KoKo_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...