Gå til innhold

Hva tenker du om Islam (muslim) ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I gamle dager( gjelder dessverre fortsatt i flere primitive samfunn) så bestemte landsbyoverhodene hvem som skulle gifte seg med hvem. Kvinnen skulle ikke ha noe å si. Hadde man sex eller lignende ble man utstøtt av landsbygda, familien osv og uten jobb eller annet så ble man forlatt alene til seg selv uten mulighet til å klare seg, og tilogmed med en unge pga at prevensjon er forbudt i Islam.

 

Så idag, med prevensjon, jobb, så får man mulighet til å klare seg selv uten støtte fra familie eller landsby. Dvs valget nå er overtatt av mennene og kvinnene som nå kan velge selv og ikke av landbyoverhodet. La meg også minne deg om at nesten alle pakistanere født og oppvokst i Norge fortsatt driver med henteekteskap av sine kusiner. Altså fortsatt bestemmer familieoverhodene i landbygdene der hvem som skal gifte seg med hvem. Ville du likt å vite at du må gifte deg med den stygge kusina di og føde masse barn bare fordi at familiens overhode vil det?

Lenke til kommentar

Muslimene er enige i 100% av koranen. Alt som står der er sant og godt. Da er de sikkert forkjempere for at man innfører muslimske straffer for muslimer i Norge? F.eks. får muslimer som stjeler, hogd av hendene, mens vi vantro får en bot eller kort fengselsstraff?

 

5:38 As for the thief, both male and female, cut off their hands. It is the reward of their own deeds, an exemplary punishment from Allah. Allah is Mighty, Wise.

 

 

For jeg antar at dere ikke motsier koranen? Prettyboy? Burde være enkelt å svare på dette?

 

 

Muslimer er redde for jentelus:

 

5.6 ....And if ye are sick or on a journey, or one of you cometh from the closet, or ye have had contact with women, and ye find not water, then go to clean, high ground and rub your faces and your hands with some of it.

 

 

Har du vært på do eller tatt på en dame.... to sider av samme sak for muslimer :D Vask dere! Finner dere ikke noe vann, er det bare å gni seg inn med jord i stedet! Hva som helst er bedre enn jentelus! :eek:

 

 

Flere ting som forklarer hvorfor muslimske menn har et anstrengt forhold til norske kvinner - de er ikke lydige nok, og liker ikke å bli banket til lydighet:

 

4:34 Men are in charge of women, because Allah hath made the one of them to excel the other, and because they spend of their property (for the support of women). So good women are the obedient, guarding in secret that which Allah hath guarded. As for those from whom ye fear rebellion, admonish them and banish them to beds apart, and scourge them.

 

Vi vet allerede hva PrettyBoy mener om dette siden han allerede har bekreftet at han støtter alt i koranen. :new_woot:

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Og for å sette et skikkelig punktum kan vi ta et sitat fra VG:

 

"Brutaliteten, massakrene, snikmordene, sviket, kvinnemishandlingen og slavehandelen hører en fjern fortid til. Det som likevel gjør denne fortiden så påtrengende, er at 1,3 milliarder muslimer i vår tid holder hovedpersonen i fortellingen for å være det mest fullkomne menneske som noen gang har levd." Sitat slutt.

 

 

Ja, kjære muslimer, hvordan kan dere se på denne morderiske, ondskapsfulle kjøteren, slavedriveren, kvinne- og barnemishandleren og sexovergriperen som historiens mest fullkomne person? Hva sier det om muslimene at de forguder denne mannen?

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg hadde lyst å spørre om hva dere synes om Islam og hvilken tanke har dere om dem?

 

Jeg tenker at muslimer ofte er fordomsfulle rasister, dette baserer jeg på erfaringer fra Groruddalen der muslimske barn kynisk blir oppdratt av foreldrene til å banke opp unger som har salami på brødskiva, unger med lyst hår og blå øyne, og blir lært opp til å konsekvent kalle norske barn for "jøde" (hvis det er gutt) eller "hore" hvis det er jente.

Uten hemninger overfaller muslimer norske kvinner i Oslo sentrum og brutalt voldtar de. Uten skam, uten anger.

Fem stykker bare denne ene helgen alene.

Uten hemninger tar de i mot trygd, mens de kjører taxi eller jobber svart på andre måter, og på denne måten stjeler de fra samfunnet.

De kommer til Norge og sier de har behov for asyl. Likevel drar de på ferie til hjemlandet to-tre ganger i året.

For å si det rett ut er jeg dritt lei muslimer.

 

Jeg har ingenting mot at folk er mørke i huden, spiser annen mat, har en annen kultur.

Men Islam fører ikke noe annet enn problemer med seg.

For meg virker det åpenbart at kristne afrikanere er relativt problemfritt. Indere og sri-lankere er også ganske problemfrie, de tror heller ikke på islam.

 

Ser man på statistikker kommer nemlig voldtektsmennene fra muslimske land. Irak, Somalia, Pakistan.

De kommer altså ikke fra kristne land.

 

Min konklusjon er derfor at islam = trøbbel.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
prevensjon er forbudt i Islam.

Har du lagd din egen versjon av Koranen? Hvor har du har fått dette fra??

La meg også minne deg om at nesten alle pakistanere født og oppvokst i Norge fortsatt driver med henteekteskap av sine kusiner. Altså fortsatt bestemmer familieoverhodene i landbygdene der hvem som skal gifte seg med hvem.

ALLE pakistanere jg kjenner har IKKE giftet seg med sine egne kusiner fra hjemlandet??

Litt om tvangekteskap:

http://www.islamnet.no/index.php?option=com_content&view=article&id=498:tvang&catid=19:mbim&Itemid=24

Ville du likt å vite at du må gifte deg med den stygge kusina di og føde masse barn bare fordi at familiens overhode vil det?

Seff, hadde jeg ikke likt det :/ Er faktisk gift med en kusine, hun ekke min kusine da, men hun er kusine ihvertfall hehe..

Muslimene er enige i 100% av koranen. Alt som står der er sant og godt. Da er de sikkert forkjempere for at man innfører muslimske straffer for muslimer i Norge? F.eks. får muslimer som stjeler, hogd av hendene, mens vi vantro får en bot eller kort fengselsstraff?
Vet ikke hva du snakker om jeg :/

Men har du ork, sjekk her: og nå kommer det med andre link som ska motbevise dette, skjønner du hvorfor jeg ikke orket denne surekrigen..Man kommer ingen vei :/

http://www.koranen.no/artikkel.php?id=505

Har du vært på do eller tatt på en dame.... to sider av samme sak for muslimer Vask dere! Finner dere ikke noe vann, er det bare å gni seg inn med jord i stedet! Hva som helst er bedre enn jentelus!

Vet ikke hva du prater om her jeg :/ hvor er du leser dette? LINK??

Flere ting som forklarer hvorfor muslimske menn har et anstrengt forhold til norske kvinner - de er ikke lydige nok, og liker ikke å bli banket til lydighet:

Hva lærer Islam om dette? For å ta konklusjonen først: Ingen mann skal slå kvinner!

 

Det er blitt vist til et vers i Koranen som omhandler hva man gjør om ens kone opptrer uakseptabelt. Koranen bruker et arabisk ord, som er blitt tolket på forskjellig vis. La oss se hvordan dette behandles i en engelsk oversettelse, blant de beste, gjort av Ahmed Ali (Princeton University Press 1994). Han oversetter formuleringen slik: ”As for women you feel are averse, talk to them suasively; then leave them alone in bed (without molesting them) and go to bed with them (when they are willing).” (4, 34) Så langt spørsmålet om å “slå”. Noe som altså ikke skal skje.

Det er sant at det fins andre oversettelser, og rundt dem forskjellige tolkninger. Men er vi i tvil, kan vi lære av Mohammed, profeten. Gud sier han er ”et utmerket eksempel”. (33,21) Mohammed slo aldri kvinner! Tvert om sa han det var forbudt (Abu Dawud).

Ja, kjære muslimer, hvordan kan dere se på denne morderiske, ondskapsfulle kjøteren, slavedriveren, kvinne- og barnemishandleren og sexovergriperen som historiens mest fullkomne person? Hva sier det om muslimene at de forguder denne mannen?

Du hater han, jeg elsker han,.Bevis for meg at profet Muhammad har noen gang slått en kvinne?Gandhi f.eks hatet og elsket av mange :)

Uten hemninger overfaller muslimer norske kvinner i Oslo sentrum og brutalt voldtar de. Uten skam, uten anger.

Fem stykker bare denne ene helgen alene.

Hvordan vet du at de er muslimer?

Indere og sri-lankere er også ganske problemfrie, de tror heller ikke på islam.
Kjenner MANGE indere og Sri-lankere som er muslimer :/
Lenke til kommentar
prevensjon er forbudt i Islam.

Har du lagd din egen versjon av Koranen? Hvor har du har fått dette fra??

Det er forbudt å praktisere prevensjon hvis man frykter å ikke kunne forsørge barn på grunn av fattigdom. Koranen beordrer: "Drep ikke deres barn av frykt for fattigdom! Vi vil sørge for dem og dere. Sannelig, å drepe dem er stor synd!" (17:31)

 

Altså grunnen til at de fleste i Norge bruker prevensjon, altså for å ikke få barn. Dvs at det er kun tillatt når det er fare for liv og slikt men det er altså unntakstilfeller.

 

ALLE pakistanere jg kjenner har IKKE giftet seg med sine egne kusiner fra hjemlandet??

Da kjenner du ganske få pakistanere da?

 

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1195664.ece

 

I niårsperioden 1996-2004 inngikk 74 prosent av førstegenerasjon pakistanske kvinner i Norge såkalt henteekteskap. Det tilsvarende tallet for menn er 75 prosent. Det vil si at ektefellen var av samme etniske bakgrunn, men bosatt i et annet land enn Norge. Vanligvis er dette landet Pakistan, og opplysninger HRS tidligere har innhentet, viser at ektefellen ofte er en nær slektning, enten en fetter eller tremenning.

Endret av Blåbær
Lenke til kommentar

For det første er linken til din koranen.no full av bortforklaringer. Målet er å bagatellisere islams barbariske straffemetoder ved å hevde at vilkårene for slik straff er vanskelig å oppfylle. Problemet er at det listet opp en rekke kriterier som ikke engang Muhammed tok hensyn til når han gav dommen til de som hadde syndet. Du tar alltså en flukt fra virkeligheten og forsøker å legitimere barbari ved å påstå at det nesten aldri vil bli håndhevet. Ett blikk til den islamske verden anno 2011 viser en annen virkelighet, og det er den samme virkeligheten som venter det norske folk dersom vi ikke er på vakt mot slike som deg.

 

Merk dere også at koranen.no formiddler en subtil melding om islamsk overtakelse av Norge:

 

Straffene kan bare komme til anvendelse i et samfunn av fromme troende som har skapt politisk, økonomisk og juridisk rettferd. Det er langt igjen til vi er der...
Endret av Huggslangen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

kan ikke barna få mentale feil eller noe, hvis foreldrene er så nære i slekt som søskenbarn? noe med genene, idk.

 

Selvfølgelig!

Se her: http:// http://www.dailymail.co.uk/health/article-1305078/TAZEEN-AHMAD-Three-uncles-deaf-Five-aunts-died-babies-Why-My-grandparents-cousins-married.html

On average, a children’s hospital will see 20 to 30 recessive gene disorders a decade, but one hospital in Bradford has seen 165, while British Pakistani children are three times more likely to have learning difficulties, with care costing about £75,000 a year per child.

 

Videre kan man se her: http://www.thisislondon.co.uk/standard/article-23870102-birth-defects-will-rise-as-cousins-wed.do

London's leading children's hospital today warned that the number of babies with birth defects will soar because of a rise in first-cousin marriages among immigrants.

 

Great Ormond Street said it was preparing to treat more children born blind or deaf, and genetic disorders such as cystic fibrosis and sickle cell anaemia, conditions which seriously affect people all their lives.

 

Doctors said growing numbers of people from Asian countries such as Pakistan, where marriages between first cousins are more common, were expected to settle here.

 

Two per cent of babies in Britain are born with a serious disability but for couples who are first cousins the figure more than doubles to about five per cent. A rise in the overall population and the age at which women have children are also likely to increase birth abnormalities, doctors said.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...