Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dele den du elsker?


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

ja, hva andre fantasier finnes som er mer spesielle? som e verre enn å dele den man elsker

:/

Her. Jeg skjønner ikke hva som er så spesiellt med denne fantasien du nevner.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja, hva andre fantasier finnes som er mer spesielle? som e verre enn å dele den man elsker

:/

Her. Jeg skjønner ikke hva som er så spesiellt med denne fantasien du nevner.

 

 

jeg synes det er spesiell, for sex for meg er mellom to som elsker hverandre, vi har sex fordi vi elsker hverandre. alt annet er bare lyst og ikke selve kjærlighet. så den som gjør dette kan ikke mene at han elsker sin partner.

 

takk for artikkelen:) ser nesten ut som gutter og jenter deler samme fantasier bare det at gutter tør å si det høyt men ikke jenter? < det jeg skjønte

 

og hvis det er normalt, hvorfor drev ikke besteforeldrene våre med det før<? hvorfor har det blitt "populært nå?? hva har endret seg?

Ser man i historiske tekster så er ikke dette noe nytt. På 18- og deler av 1900-tallet har dette vært tabu i vestlig kultur, ja.

 

 

hvilken historiske tekster? henvis til noe jeg kan lese?

Lenke til kommentar

jeg synes det er spesiell, for sex for meg er mellom to som elsker hverandre,

Alle er tydeligvis ikke som deg. Det betyr ikke at noen av delene trenger å være galt.

 

vi har sex fordi vi elsker hverandre.

Dere, ja. Men andre kan vel ha sex av andre grunner?

 

alt annet er bare lyst og ikke selve kjærlighet. så den som gjør dette kan ikke mene at han elsker sin partner.

Hvorfor ikke?

 

Og hvorfor så rask med å fordømme? Skjønner ikke helt hvorfor du har opprettet denne tråden. Er det for å prøve å forstå andre som har et annet synspunkt enn deg? Er det for å høre folk som er enig med deg? (I så fall kan jeg anbefale www.kvinneguiden.no)

Er det for å finne ut hvor mange som er uenig?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg elsker kjæresten min og setter henne over alle andre, men allikevel kunne jeg delt henne med en annen jente (hun er bifil). Jeg mener at vår kjærelighet skaper såpass gjensidig tillit mellom oss at jeg ikke tviler et sekund på at hun elsker meg selv om jeg lar henne ha en annen jente. Hennes glede er min glede. Og jeg elsker henne, så alle er nok ikke som deg eksotisk-lady.

Lenke til kommentar

hei alle

 

spm til gutter: har du noen gang hatt fantasi om å dele dama ?

hva synes du om å gjøre fantasien til virkelighet?

tenner du på det?

er dette normalt synes du?

hva om dama di tar skrittet og ber om det oppfyller du hennes sex fantasi? uansett hva er? hvis ja, er fordi du elsker henne og derfor ikke kan si nei?

 

Er du spik spenna gæren, tanken på min kjære og en annen fyr er ikke god.... Null tenning. Og nei, jeg tror nok ikke dette er spesielt utbredt eller normalt. Men om du og din eventuelle kjæreste liker "deling", så er det bare å slå seg løs, folk er forskjellige.

Lenke til kommentar

og hvis det er normalt, hvorfor drev ikke besteforeldrene våre med det før<? hvorfor har det blitt "populært nå?? hva har endret seg?

Ser man i historiske tekster så er ikke dette noe nytt. På 18- og deler av 1900-tallet har dette vært tabu i vestlig kultur, ja.

 

 

hvilken historiske tekster? henvis til noe jeg kan lese?

 

Her er noen linker som kan kaste lys over saken:

http://www.articlesbase.com/sexuality-articles/history-of-swinging-and-swingers-1749376.html

http://www.articlenext.com/Article/2204.html

Lenke til kommentar

jeg synes det er spesiell, for sex for meg er mellom to som elsker hverandre,

Alle er tydeligvis ikke som deg. Det betyr ikke at noen av delene trenger å være galt.

 

vi har sex fordi vi elsker hverandre.

Dere, ja. Men andre kan vel ha sex av andre grunner?

 

alt annet er bare lyst og ikke selve kjærlighet. så den som gjør dette kan ikke mene at han elsker sin partner.

Hvorfor ikke?

 

Og hvorfor så rask med å fordømme? Skjønner ikke helt hvorfor du har opprettet denne tråden. Er det for å prøve å forstå andre som har et annet synspunkt enn deg? Er det for å høre folk som er enig med deg? (I så fall kan jeg anbefale www.kvinneguiden.no)

Er det for å finne ut hvor mange som er uenig?

 

 

ja, for å finne ut om det er en vanlig greie eller ikke,og for å forstå hva dem som er med på mener,

og utfra kommentarene ser det ut som det e mer vanlig enn jeg trodde . og fleste tenner på.

 

Personlig hadde jeg nok blitt jævlig sjalu og paranoid om jeg skulle delt min kjæreste med noen andre , but thats just my opinion

 

meg det

Lenke til kommentar

hei alle

 

spm til gutter: har du noen gang hatt fantasi om å dele dama ?

hva synes du om å gjøre fantasien til virkelighet?

tenner du på det?

er dette normalt synes du?

hva om dama di tar skrittet og ber om det oppfyller du hennes sex fantasi? uansett hva er? hvis ja, er fordi du elsker henne og derfor ikke kan si nei?

 

Er du spik spenna gæren, tanken på min kjære og en annen fyr er ikke god.... Null tenning. Og nei, jeg tror nok ikke dette er spesielt utbredt eller normalt. Men om du og din eventuelle kjæreste liker "deling", så er det bare å slå seg løs, folk er forskjellige.

 

ja folk er forskjllige, jeg liker ikke det selv og er imot.

Men pga jeg ble spurt om å være med på det flere ganger begynte jeg å lure om det er egentlig noe fleste gjør men ikke snakker høyt om det. vet ikke jeg.

Lenke til kommentar

Å ha sex med flere enn en om gangen (trekant, firkant,..., mangekant) er ikke noe de fleste faktisk realiserer og gjør, men det er noe ganske mange fantaserer om. Ifølge en undersøkelse gjennomført av RFSU som er et knapt år gammel har 12 % av den norske befolkningen mellom (om man anser 1222 personer som tok testen som et representativt utvalg) hatt gruppesex, mens 34 % sa de fantaserte om det.

 

Med andre ord, ca en tiendedel av den seksuelt aktive delen av nordmenn har hatt gruppesex, og hver tredje seksuelt akive nordmann fantaserer om det. Harde, kalde fakta fra en seriøs undersøkelse i norsk regi. Det er ikke vanlig å ha gruppesex, men det er langt ifra uvanlig og det er ganske vanlig å fantasere om det.

 

Dette bør være svar nok på dine spørsmål, eksotisk-lady?

Endret av Sapere_aude
Lenke til kommentar

Jeg har vært med på trekant, men da var det jeg som ville ha med ei venninne, faktisk besteveninnen min nå :)

Typen min var litt skeptisk til det, men han ble nå med da, og det ble en god sexakt ;) Jeg gjorde det bare for å få prøvd det, så liten sjanse for at det skjer igjen.

Vi laget noen enkle regler sammen først, og alt går bra i forholdet vårt, og jeg har fortsatt bestevenninna mi.

Mange deilige stillinger når man har trekant ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har vært med på trekant, men da var det jeg som ville ha med ei venninne, faktisk besteveninnen min nå :)

Typen min var litt skeptisk til det, men han ble nå med da, og det ble en god sexakt ;) Jeg gjorde det bare for å få prøvd det, så liten sjanse for at det skjer igjen.

Vi laget noen enkle regler sammen først, og alt går bra i forholdet vårt, og jeg har fortsatt bestevenninna mi.

Mange deilige stillinger når man har trekant ;)

 

 

hehe, tanken frister jo. men jeg kan aldri tenke megå dele den jeg elsker.

men som sakt. tanken frister :D

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...