Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dele den du elsker?


Anbefalte innlegg

hei alle

 

spm til gutter: har du noen gang hatt fantasi om å dele dama ?

hva synes du om å gjøre fantasien til virkelighet?

tenner du på det?

er dette normalt synes du?

hva om dama di tar skrittet og ber om det oppfyller du hennes sex fantasi? uansett hva er? hvis ja, er fordi du elsker henne og derfor ikke kan si nei?

 

 

spm til jenter : ville du akseptert/vært med å bli lånt bort til noen kjæresten din kjenner og vil dele deg med fordi du elsker han?

 

 

Til alle : Har noen vært med på det?

Angrer du? eller vil du gjøre det omigjen?

hva om du blir fortalt av kjæresten at han/hun har lyst til å gjøre det, hvordan ville du reagert?

Er dette normalt synes dere?

Endret av eksotisk-lady
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er gutt, og kunne på ingen som helst måte tenkt meg å dele en eventuell kjæreste.

 

Hadde kjæresten spurt meg om jeg ville vært med på trekant med enten annen jente eller annen gutt, tror jeg jeg ville fått et vanskelig valg. Som du sier "kan" jeg ikke si nei, men samtidig ville jeg nesten følt at jeg ikke var nok, og jeg tror jeg ville mistet tillitten til jenta.

 

Samtidig er det som du sier at man må jo ofre litt for forholdet ... Dog vet jeg ikke helt hvor streken går. Kan vel si det slik at jeg håper at jeg slipper å møte på den problemstillingen. :p

Lenke til kommentar

Jeg er gutt, og kunne på ingen som helst måte tenkt meg å dele en eventuell kjæreste.

 

Hadde kjæresten spurt meg om jeg ville vært med på trekant med enten annen jente eller annen gutt, tror jeg jeg ville fått et vanskelig valg. Som du sier "kan" jeg ikke si nei, men samtidig ville jeg nesten følt at jeg ikke var nok, og jeg tror jeg ville mistet tillitten til jenta.

 

Samtidig er det som du sier at man må jo ofre litt for forholdet ... Dog vet jeg ikke helt hvor streken går. Kan vel si det slik at jeg håper at jeg slipper å møte på den problemstillingen. :p

 

emm... jeg har blitt faktisk spurt om å gjøre det en gang før, og da jeg spurte hvordan kunne han tenke slik, var svaret: så lenge han andre ikke rører meg der nede så er det jo ingen problem ? :/ er det kjærlighet ?

Lenke til kommentar

Jeg er jente og hvis jeg hadde hatt en kjæreste ville jeg ikke ha delt han med noen. Jeg håper at han elsker MEG nok til å IKKE dra meg med på sånt.

 

så du mener at den som virkelig elsker noen ikke ber om det?

 

Jeg tror hun mente at den som virkelig elsker, ikke har behov for det. :) I alle fall i det jeg tror hun mener i å elske. Rett meg om jeg tar feil. :p

 

Edit: For å gjøre det klarere, når du sier å dele ... Hva legger du i det? Jeg kan ikke se for meg at jeg kan dele partneren på en annen måte enn seksuellt. Er det ikke seksuellt blir det vel et vennskap, eller?

Endret av notalive
Lenke til kommentar

Jeg er jente og hvis jeg hadde hatt en kjæreste ville jeg ikke ha delt han med noen. Jeg håper at han elsker MEG nok til å IKKE dra meg med på sånt.

 

så du mener at den som virkelig elsker noen ikke ber om det?

 

Jeg tror hun mente at den som virkelig elsker, ikke har behov for det. :) I alle fall i det jeg tror hun mener i å elske. Rett meg om jeg tar feil. :p

 

Riktig

Endret av Karina Hulesangerhule
Lenke til kommentar

Jeg er jente og hvis jeg hadde hatt en kjæreste ville jeg ikke ha delt han med noen. Jeg håper at han elsker MEG nok til å IKKE dra meg med på sånt.

 

så du mener at den som virkelig elsker noen ikke ber om det?

 

Jeg tror hun mente at den som virkelig elsker, ikke har behov for det. :) I alle fall i det jeg tror hun mener i å elske. Rett meg om jeg tar feil. :p

 

Edit: For å gjøre det klarere, når du sier å dele ... Hva legger du i det? Jeg kan ikke se for meg at jeg kan dele partneren på en annen måte enn seksuellt. Er det ikke seksuellt blir det vel et vennskap, eller?

 

jeg mener seksuelt så klart,

Lenke til kommentar

Jeg ser hva du mener, _Bajazzo_, og at det hadde nok vært en "super" fantasi å kunne dele seng med to jenter. Likevel har jeg vanskelig for å se for meg at det skulle fungert for min del, da jeg ser på intimiteten som noe mellom to personer. Litt vanskelig å forklare hvorfor, men jeg er litt sær. :p

 

Edit:

 

Nei, jeg kunne ikke tenkt meg å dele partneren seksuellt. På ingen som helst måte. Jeg synes det er ille å tenke på at en annen person i det hele tatt kan ha sett henne naken. :p Det er ikke noe jeg tenker på til daglig, men hvis jeg tenker på det, så er det såpass ille at det kan gjøre meg trist. Eller, vil gjøre meg trist.

Endret av notalive
  • Liker 2
Lenke til kommentar
spm til gutter: har du noen gang hatt fantasi om å dele dama ?
Seksuelt? Ja.

 

 

hva synes du om å gjøre fantasien til virkelighet?
Kommer nok til å skje i løpet av våren hehe.

 

tenner du på det?
Ellers hadde jeg vel ikke hatt fantasier om det tror jeg hehe.

 

er dette normalt synes du?

Aner ikke. Bryr meg ikke.

 

hva om dama di tar skrittet og ber om det oppfyller du hennes sex fantasi?

Det er en fantasi vi deler så den kommer nok til å bli realisert.

 

uansett hva er?

Nei, så visst ikke.

 

hvis ja, er fordi du elsker henne og derfor ikke kan si nei?

For meg handler det ikke om dette. Det handler om at jeg er trygg nok på meg selv til å vite at det er meg hun elsker uansett hvem vi måtte leke med.

 

 

Har noen vært med på det?

Delvis.

 

Angrer du?

Nei

 

eller vil du gjøre det omigjen?

Ja.

 

hva om du blir fortalt av kjæresten at han/hun har lyst til å gjøre det, hvordan ville du reagert?
Som sagt så er jeg trygg nok på meg selv til å vite at dette ikke handler om hvor mye hun elsker meg eller noe sånt så hadde nok ikke reagert så veldig.

 

Er dette normalt synes dere?

Tror det er mer normalt enn mange tror.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg ser hva du mener, _Bajazzo_, og at det hadde nok vært en "super" fantasi å kunne dele seng med to jenter. Likevel har jeg vanskelig for å se for meg at det skulle fungert for min del, da jeg ser på intimiteten som noe mellom to personer. Litt vanskelig å forklare hvorfor, men jeg er litt sær. :p

 

Det er ikke sært, det er sånn vi er skapt.

 

EDIT: Det tror jeg i hvertfall. :roll:

Endret av Karina Hulesangerhule
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...