Gå til innhold

langkjøring

leorat

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lang tid tar det i gjennomsnitt? :O

skal ha langkjøring i morgen, og hørte fra en kompis at det tok rundt 5 og en halv time, men når en annen kompis gjorde det alene, brukte han 1 og en halv time! ser ikke hvorfor det blir lagt til 2 timer når det er to elever, hvis det over er tilfellet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min varte i rundt 2 timer, mens jeg har snakket med kompiser som har kjørt i en 4-5 timer. Så jeg tror det varier veldig, noe som i grunn er ganske merkelig.

Skrevet

Landeveiskjøring skal vel tilsvare 9 kjøretimer ala 45 min hver time. Når jeg hadde landeveiskjøring ble dette delt i 2, første gangen kjørte jeg vel i rundt 4 timer med en lunsjpause inkludert. Andre gangen var det vel rundt 3 timer kjøring jeg hadde.

Skrevet

Jeg kjørte til Sverige ifra Drammen. Kjørte til svinesund via 23 veien også videre på motorveien når man kommer ved vinterbro.

Synes det var greit langkjøring jeg. Var ikke for lang eller for kort.

Skrevet

I dag kjørte jeg (og en annen) i 6 timer! synes det var litt for lenge, i forhold til at de regner ut rundt 1 og en halv time per elev! men det er deilig å bli ferdig!

Skrevet (endret)

Min langkjøring var delt i 2. Første dagen kjørte vi til Svinesund (via Sarp sentrum) og tilbake.

Andre dagen kjørte vi Moss -> Oslo Sentrum -> Hønefoss -> Hokksund -> Drammen -> Drøbak -> Moss

Så det tok noen timer ja. Ca 13 timer totalt hele langkjøringa.

Det heter vel egentlig 'Sikkerhetskurs på Vei' Del 1 & 2.

Endret av TM B

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...