Gå til innhold

The Witcher 2: Assassins of Kings - nå som Enhanced Edition og på konsoll


Anbefalte innlegg

For de aller fleste handler om det om penger.

 

Man bør ikke kimse av tilgjengelighet som argument for å selge godt.

 

NRK har skjønt det: "The only way to control your content is to be the best provider of your content"

 

Idèt cracken traff interwebslufta ville jeg åpnet slusene på gog.com og steam.com m.m., hvis jeg var utgiveren...

jeg personlig skal gå for fysisk kopi, men syns at de har gjort en god jobb med pris og tilgjengelighet, nå spørs det om de har gjort en god PR jobb.

De solgte over 1 million kopier av spillet på 1 år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har fått med seg system krav.

 

Det jeg ser litt skeptisk på av utvikler videoene er at man skal kunne gå rett på magi og utvikle seg hardt under det. Liker jo at du velger hvilke vei, men geralt burde jo være en kløpper med sverd uansett, i og med at det er hva han blir utstyrt med. Likte egentlig systemet i 1ern veldig godt, bare litt for mange valg utrolig nok. ble litt rotete. Håper de bringer noe av det samme, og at du kan booste forskjellige typer av spells og våpen angrep litt mer.

 

Håper sett bortifra det på store tunge moralske valg, men også at man kan være litt mer smart i samtaler du har med forskjellige npcer, at du kan få info du ellers ikke ville fått, ikke bare via alkohol. Men et overtale system, som Da foreksempel.

 

Gleder meg så sykt mye, tror det her blir oppturen for Rpg iår og så lenge det ikke sprenger pcen min sitt system, så er alt bra.

Lenke til kommentar

Noen som har fått med seg system krav.

 

Det jeg ser litt skeptisk på av utvikler videoene er at man skal kunne gå rett på magi og utvikle seg hardt under det. Liker jo at du velger hvilke vei, men geralt burde jo være en kløpper med sverd uansett, i og med at det er hva han blir utstyrt med. Likte egentlig systemet i 1ern veldig godt, bare litt for mange valg utrolig nok. ble litt rotete. Håper de bringer noe av det samme, og at du kan booste forskjellige typer av spells og våpen angrep litt mer.

 

Håper sett bortifra det på store tunge moralske valg, men også at man kan være litt mer smart i samtaler du har med forskjellige npcer, at du kan få info du ellers ikke ville fått, ikke bare via alkohol. Men et overtale system, som Da foreksempel.

 

Gleder meg så sykt mye, tror det her blir oppturen for Rpg iår og så lenge det ikke sprenger pcen min sitt system, så er alt bra.

Recommended specs:

Processor: Intel Quad Core or AMD equivalent

Graphics Card: Nvidia GeForce 260, 1 GB memory / Radeon HD 4850 with 1 GB memory

Memory: 3 GB for Windows XP / 4 GB for Windows Vista and Windows 7

Hard Disk: At least 16 GB of free space

 

Minimum specs:

Processor: Intel Core 2 Duo 2.2 GHz or AMD 2.5 GHz equivalent

Graphics Card: Nvidia GeForce 8800, 512 MB memory or ATI HD3850 512 MB

Memory: 1 GB for Windows XP / 2 GB for Windows Vista and Windows 7

Hard Disk: 8 GB for the game installation and 8 GB for bonus materials

 

Så lenge vi får ålreit ytelse og mulighet til å konfigurer grafikk, så er jeg fornøyd.

Forventer, high, men ikke max fra min del, haha ^^

Endret av amir90
Lenke til kommentar

Burde dra det på medium/high et sted, så lenge det driver greit på litt mindre og ser ok ut, så betyr ikke grafikken allverdens egentlig. Der kommer hovedproblemet med å eie en pc igjen!:p har ikke penger til å fosse ut for deler hele tida. Men tror nok det går seg til! gleder meg sykt.

Lenke til kommentar

Her er en ny, rask nyhetsoppdatering:

 

Polske CD Action har kommet med verdens første anmeldelse av The Witcher 2. Resultat: 9.5.

 

En ny utviklerdagbok er tilgjengelig hos Gamespot.

 

The Witcher: Enchanced Edition Director's Cut kan nå kjøpes hos GOG for $4,99.

 

Det er kommet nye sniktitter hos FZ, GameBanshee, G4TV, og Voodoo Extreme. Det er relativt mange spoilere fra prologen og kapittel en i alle disse, så her er noen utvalgte paragrafer:

 

Just know this, The Witcher 2 is a game built for PC gamers by a group of individuals that are so passionate about RPG that it shows through just about every aspect of the game world. I'm truly anticipating a consistent experience throughout, and simply cannot wait for the launch of what may very well be one of the best RPG games to date by any studio.

 

If you've read everything I've had to say up to this point, you'll probably reach the conclusion that I thoroughly enjoyed my time with The Witcher 2. And you'd be right. There are so many refinements that CD Projekt RED has gracefully included in the sequel, and they've done so with a technical expertise that immediately catapults them to the top echelon of RPG developers. That's not to say it's a perfect game - the timed combat and quick time events might not sit well with some of you and Geralt's sexual escapades are once again a bit over the top - but as far as traditional role-playing titles go, The Witcher 2 is the finest example we've seen since Origins, perhaps even since its predecessor.

 

So did we make the right decision to label The Witcher 2 as our most anticipated RPG of 2011? Absolutely.

 

The Witcher är spelet som delade spelarsamhället. Vissa håller det som ett magnifikt stycke pc-rollspel medan andra hade svårt att se förbi buggar och grabbighet. Om två veckor slår The Witcher 2: Assassins of Kings ner i butik och förväntingarna från både tillbedjare och kritiker är duktigt upptrissade. Med rätta, menar vår chefredaktör Joakim Bennet som grävt ner sig i en sju timmar lång förhandskod. Han berättar varför i vår videoförhandstitt.

 

While The Witcher was clearly a Neverwinter Nights permutation with some twitch-based elements to the point-and-click combat, The Witcher 2 is much more of an action-adventure title in terms of the fighting. Geralt can perform combos with careful button timing, and fire off spells with ease thanks to a new quick-select spell menu. He can change targets at will, dodge-roll away from harm, or block and parry to create openings for counterattacks. The closest comparison in recent memory is probably Batman: Arkham Asylum, which is certainly meant as a compliment. I actually plan to play the final game with a 360 controller. The controls and combat really are that streamlined.

 

Voodoo Extreme har også lastet opp en 12 minutter lang video (spoilere, selvfølgelig):

 

 

RipTen har 250 skjermbilder fra presseutgaven her, men vær obs på spoilere! The Witcher Vault har også lastet opp noen nye skjermbilder.

 

Kotaku Australia spør GOGs Guillame Rambourg om hvorfor The Witcher 2 koster mer for dem, og får svar. På mer enn en måte, ser det ut til, siden GOG har bestemt seg for å slutte å bruke geo IP for å finne ut hvor du bor.

 

Press X or Die fornærmet en dverg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så "living world" videoen..

 

That's it, jeg er hyped.

 

Kjøper CE fra nærmeste spillbutikk, håper vi kan hente spillet dagen før (har eksamen den dagen også, så hadde vært kos å gå og hente et spill rett etterpå ^^).

Skal selvsagt tilbringe mesteparten av dagen til spilling, men ha litt tid til 17 mai feiring også!

 

Sånn, jeg ordnet det for deg. Du hadde tydeligvis skrevet feil :p

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Du melder bare din interesse foreløpig, og det er ingen bindende påmelding... Vi skal få forhåndslaste spillet men når det blir vet jeg ikke. Kanskje noen andre her vet.

 

Melder du din interesse så får du helt sikkert en mail så fort det er klar for betaling og nedlasting.

 

Gleder meg jeg også, og har vært innom ICA Maxi som har tilbud på cola til 7,50 per liter og hamstret opp ett lite lager. :thumbup: 17. mai skal i år tilbringes inne. Jeg håper det blir regn.

 

Edit:

 

Snakker om sola så skinner den som aldri før!

 

http://www.gog.com/en/news/purchase_and_pre_download_the_witcher_2_assassins_of_kings_digital_premium_only

 

The great news today is that now you can officially purchase and pre-download 95% of the game before launch day--a GOG.com exclusive! You won’t have to download the whole game on the release day with the whole world, so you’ll be able to play The Witcher 2 sooner. Get it DRM-Free only on GOG.com with the best digital distribution package available.
Endret av Aspiranten
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jepp, fant ut hvordan man reserverer :)

 

Anbefaler egentlig alle å kjøpe på gog. Er vanligvis fan av å eie spillene mine fysisk, men den totale pakken med ekstrainnhold, frihet for DRM og preloading gjør at jeg går for denne versjonen. Da støtter jeg utviklerne direkte, siden det er deres nettbutikk, og så kan jeg spille spillet på vår oppskrytte nasjonaldag ...! Ingen toggåing her i gården

Lenke til kommentar

Så "living world" videoen..

 

That's it, jeg er hyped.

 

Kjøper CE fra nærmeste spillbutikk, håper vi kan hente spillet dagen før (har eksamen den dagen også, så hadde vært kos å gå og hente et spill rett etterpå ^^).

Skal selvsagt tilbringe mesteparten av dagen til spilling, men ha litt tid til 17 mai feiring også!

 

Sånn, jeg ordnet det for deg. Du hadde tydeligvis skrevet feil :p

haha ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...