Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Skal ikke være nødvendig med portutløser på routeren når du er på samme nettverk. PRøv å fjern dette. Dessuten har du ikke vist hvordan du har satt det opp på telefonen :p

Har lokal ip adressen der ip adressen skal inn. Og port utløseren 60128 på mobil app og I routeren.

 

Men funke ikje for det. Skal teste uten portutløseren når jeg kommer hjem om 3 dager.

 

 

Sjekk om du har en funksjon på ruteren som heter "User isolation" eller noe i den dur. Den isolerer brukere på wlan fra hverandre og evt. enheter som bruker kablet nettverk. Pleier å ligge under wlan-innstillingene.

 

Det er ikke nødvendig med port forwarding, så lenge du ikke skal nå enheten fra internett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal ikke være nødvendig med portutløser på routeren når du er på samme nettverk. PRøv å fjern dette. Dessuten har du ikke vist hvordan du har satt det opp på telefonen :p

Har lokal ip adressen der ip adressen skal inn. Og port utløseren 60128 på mobil app og I routeren.

 

Men funke ikje for det. Skal teste uten portutløseren når jeg kommer hjem om 3 dager.

 

 

Sjekk om du har en funksjon på ruteren som heter "User isolation" eller noe i den dur. Den isolerer brukere på wlan fra hverandre og evt. enheter som bruker kablet nettverk. Pleier å ligge under wlan-innstillingene.

 

Det er ikke nødvendig med port forwarding, så lenge du ikke skal nå enheten fra internett.

Hmmm, det skal jeg sjekke.

Har DB800 og, og noen app'er til SGS2 og, fikk ikke kontakt med hverandre. Men det løste jeg med å få meg dyndns.

Men noe slik er ikke mulig på Onkyo, der går det kun å taste inn tall i ion adressen. Så få ble det dyndns der, funke det.

Fint når man er ut å reise, og vil ta opp program / film hjemme og se det seinåre:-)

 

Men sikkert samme problem, skal sjekke. Byttet til Netgear router som skal være best på trådløse nett. Skjedde i den bytte tiden, ja.

Lenke til kommentar

alle stock rom ligger på xda, men jeg vet ikke hvilken som er siste nordiske versjon.

 

Kunne du gitt meg en link Nilsido? Jeg finner kun stock nordic firmware og kernel.

 

Link: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1075278

Nyeste offisielle firmware for norden er XWKF3.

 

XWKF3

 

Firmware info

PDA:XWKF3

PHONE: XXKE7

 

Build date: 09/06/2011

 

MultiCSC(AUT, COS, CYO, DBT, DCM, DNF, EUR, FWB, KOR, LUX, NEE, OMN, ORG, ORS, PAN, PLS, SEB, SUN, SWC, TMS, TPH, VDH, VIA, VOM, XEE, XEH, XEO, XEZ, XSK): http://www.multiupload.com/8QERBJT6P7

CSC: OXXKF1

 

Last ned den og flash med Odin.

 

Hei, prøver å flash den med odin ved å velge PDA : I9100XWKF3_Kernel (XWKF3 Stock Kernel: http://www.multiupload.com/27Q9LQEB94

Password: intratech@XDA)

 

Også velger eg Phone : GT-I9100_NEE_I9100XWKF3_I9100XXKE7_I9100OXXKF1 (XWKF3)

 

ender opp med en telefon som viser boot galaxy logo og så går den i loop på det. Noen ide? Fungere fint å flashe custom rom men det ønsker eg ikke.

 

Oppdatert : Fant ut av det, viste seg eg måtte cleare cashe og wipe eller hva den nå heter før den ville boote opp.

Endret av inmo
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Har prestert å miste samsungen min (nope, den er ikke stjålet) Hvis det nå blir slik at jeg fremdeles ikke finner den, men at en uvedkommende får tilgang til den - finnes det da en måte å nå telefonen på for å endre innholdet? hmm.gif

Lenke til kommentar

Hvordan da?

Skru på bluetooth, koble til?

 

Da må jeg nok kjøpe meg en ny mus, har ikke en som kan la seg bli oppdaget, den jeg har følger det med Usb mottaker på

 

 

Har selv bluetooth-mus jeg bruker med telefonen, og det har aldri bydd på problemer..

 

Akkurat som Byxxi skrev! Bare å skru på bluetooth og koble til- Enkelt og greit!

Lenke til kommentar

Heia..

 

Er det noen her inne som er plaget med høy varme på telefonen under spill, nettlesing eller mer eller mindre krevende bruk? Min SGS2 blir veldig varm bak ved kameraet samt på skjermen, er det helt normalt eller?

 

Håper det kommer en fix som kan ordne det der, telefonen har vel ikke godt av å bli så varm over tid vel?

Lenke til kommentar

Finnes det gode hodetelefoner (eventuelt øreplugger), helst med aktiv støydemping som samtidig også er en handsfree for SGSII med mikrofon og kontrollknapper for å svare/legge på samtale og mediakontroll (play, pause, next/prev) fastmontert på ledningen?

 

Jeg vil ikke ha sånne snirkler som henger av seg selv på ørene, eller sånne hvor bøylen går bak hodet/i nakken.

 

Helst ikke bluetooth.

 

edit: presisering

Endret av stiansa
Lenke til kommentar

Bruker dette her jeg på SGSII, har disse knappene du vil ha, mikrofon og aktiv støydemping. Folk må slå meg hvis de vil snakke med meg, for hører ingenting :love:

De er med bluetooth (hvorfor gå med kabler?), men kan bruke kabel med de også hvis ønskelig.

SENNHEISER MM550:

http://www.dustinhome.no/sennheiser-mm550-bluetooth-stereo-headset/product/5010552207

 

 

Her er uten bluetooth:

SENNHEISER PXC-450

http://www.dustinhome.no/sennheiser-pxc-450-noice-canceling-horlur/product/5010113346

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...