Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Litt usikker på hva forskjellen på Titanium Backup og NANDroid Backup, stemmer følgende:

* NANDroid backup, tar backup av hele systemet og er det som gjøres ved å velge "backup" i CWM

La oss si jeg har CriskeloROM og tar NANDroid backup, legger så inn (inkl. full wipe) VillainROM. Så viser det seg at VillainROM ikke var noe for meg, dersom jeg da tar recover NANDroid backup'en min, så vil hele CriskeloROM med alle settings, meldinger, widgetsplasseringer osv komme tilbake ?

 

* Titanium Backup, tar backup av det jeg selv velger av programmer, innstillinger osv.

La oss si jeg har CriskeloROM og tar Titanium Backup, legger så inn (inkl. full wipe) VillainROM. Jeg legger inn Titanium Backup igjen og kjører en Recover av backupen jeg tok på CriskeloROM, da vil alle Appz, innstillinger osv komme inn i VillainROM?

 

Er dette riktig ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker wimp og merker at når jeg jogger med denne slår den innebygde musikkspilleren seg på helt plutselig og spiller oppå wimp, utrolig irriterende. Noen som vet om det er noen innstillinger som gjør at dette skjer?

 

Vet bare at jeg bruker Wimp og aldri har opplevd problemet, så det er ikke noe universelt. Har fabrikkrom KE2.

Lenke til kommentar

Android Remote controll til Onkyo 3008 - Hvordan????

 

Jeg har lastet ned android app

OnkyTroller Pro-

 

Men får det ikke til å virke. Får bare "Connection Failed: Connection timed out"

Hvilke innstillinger skal man ha, for å få dette til å virke?

 

Se på hvordan jeg har satt det opp på bildene

 

Første oppsett i nettverk på Onkyo

OnkyoOppsett_Nettverk_1_resize.jpg

 

Andre oppsett i nettverk på Onkyo

OnkyoOppsett_Nettverk_2_resize.jpg

Oppsett på Netgear router

OnkyoOppsett_Nettverk_3_resize.jpg

Lenke til kommentar

Etter å ha installer den siste versjonen (1.5) av SensatioN ROM mister jeg dekningen fra tid til annen. Noen ganger hjelper det å bare restarte telefonen, men det hender jeg må ta ut SIM-kortet og sette det inn på nytt.

 

Er dette en hardware-feil eller er det noe med den nye ROM-en?

Siden det skjedde etter du innstallerte en nye ROM er det mest sannsynelig software feil. Du kan prøve å flashe en annen radio for å se om det gjør noen forskjell

 

 

Takk for svar!

 

Jeg har aldri hørt om å flashe en radio? Hvordan går jeg frem for å gjøre dette?

Lenke til kommentar

Standard sto setting for lagring på spotify til sdcard, altså innebygde sd-kortet, jeg endret til det ekst minnekortet men får uansett den beskjeden.

 

Og ingen av minnene er fulle.

Fanken om jeg vet hvorfor bare 4,8 gig er ledig på interne sd-kortet dog. Klarer ikke finne u hva som fyller opp.

WIFI sync manager står det abre en bråte data som "other"?!?

 

Edit: jeg fikk forresten bare EN treff på dette på google, og det er et issue som er over året gammelt som spotify har gitt fan i.

 

Ingen med noen tips? Som har hatt dette problemet og klart å løse? Spotify har ikke løst det ser det ut som, via google.

ha

musikk!

Lenke til kommentar

Litt usikker på hva forskjellen på Titanium Backup og NANDroid Backup, stemmer følgende:

* NANDroid backup,

* Titanium Backup

Er dette riktig ?

Dette med nandroid er riktig, men dette med titanium er ikke helt rett :)

 

Tar du backup av alt med titanium kan du gjenopprette alt, men da må du ha nøyaktig samme rom, modem, kernel osv før du genoppretter.

 

Hvis du f.eks. tar backup av alt på lightening rom også skifter til villain rom kan du kun gjenopprette bruker apps/data og ikke system data. Gjør du dette så vil du få haugevis med fc.

Lenke til kommentar

Apple Vs Samsung fortsetter:

 

"A Dutch court has banned all trading of Samsung Galaxy S, Galaxy S II and Ace across most countries in Europe. Samsung's primary European distribution hub is in the Netherlands. Effectively, this will shut down most of their European distribution unless the company modifies its logistics."

Les mer

Lenke til kommentar

Ser at amobil anbefaler et virusprogram til min nye Android telefon. (Samsung Galaxy s2)

trenger noen tips til hvilket av programmene som er best (til mitt bruk.)

jeg kommer til å laste ned noen programmer fra market, men passer på at de har nok stjerner og generelle brukererfaringer.

Er ikke sikker på hvordan dette fungerer eller hvilket jeg bør ha. er det slik at Norton er best på mobiler også ? det må gjerne koste noen kroner, det spiller ingen rolle.

hjelp ? :-)

anyone ?

Lenke til kommentar
Apple Vs Samsung fortsetter:

 

"A Dutch court has banned all trading of Samsung Galaxy S, Galaxy S II and Ace across most countries in Europe. Samsung's primary European distribution hub is in the Netherlands. Effectively, this will shut down most of their European distribution unless the company modifies its logistics."

Er det mulig... Syns også det er betenkelig at én enkel dommer kan bestemme at et firma må stoppe salg for millioner av kroner med et fingerknips - feiltolkingspotensialet er jo rimelig høyt sammenliknet med en større samling av bestemmere... :thumbdown:

Endret av wafler
Lenke til kommentar

Heisann godtfolk

 

Jeg har et spørsmål ang. lagring av apps. Det er satt av 2gb internt i telefonen til dette, men det er et usblagringsfelt som har 11.9gb ledig. Er det noen mulighet til å flytte apps over til dette på noe vis?

 

Det finnes muligheter direkte til minnekort, men jeg vil gjerne bruke den interne delen til dette. :)

 

Takker for alle innspill. :)

Lenke til kommentar

Hei,

 

1) Hvilken firmware bør jeg laste ned fra XDA? [Min nåværende kjerneversjon: XXKG1]. Jeg sliter fortsatt med batteriet. Bruker telefonen i jobbsammenheng, og i går gikk telefonen tom for batt. etter ca 14t på batteri. Til nå i dag har den en oppetid på 4 t 38 min, og er nede i 86 %, med skjerm på i 20 min, taletid på 17 min. Det som trekker mest batteri er Android OS med 36 % av totalen..

 

2) Sliter med bluetooth-lyd, både med bil-audio (Ford bluetooth) og øreplugg fra Jabra. Knitring og hakkete lyd. Noen som har noen tips / tweaks / råd?

Endret av marovic
Lenke til kommentar

Skal ikke være nødvendig med portutløser på routeren når du er på samme nettverk. PRøv å fjern dette. Dessuten har du ikke vist hvordan du har satt det opp på telefonen :p

Har lokal ip adressen der ip adressen skal inn. Og port utløseren 60128 på mobil app og I routeren.

 

Men funke ikje for det. Skal teste uten portutløseren når jeg kommer hjem om 3 dager.

Lenke til kommentar

Problem: Satte nå sim-kortet inn i min nye fantastiske telefon, men hvordan i svartesat¤n overfører jeg kontaktene fra sim-kortet? :blush:

 

Da er vi to, fikk også min i dag. :thumbup: Etter litt knoting kom jeg fram til følgende, gå til kontakter, trykk på touch-knappen helt nede til venstre, der får du opp undermeny, og der har du import/eksport.

Endret av Arctic
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...