Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Nå fikk jeg det til,

Tok å flashet CF-Root først, deretter tok jeg stock firmware, begge i Odin under PDA saken.

 

948838.jpeg

 

Jeg er ikke helt inne i hva alt heter og slikt enda.. Håper du skjønner hva jeg mener?

Finnes det en egen IRC sak for Android folket? :whistle:

På bildet har ikke firmwaren rukket å flashe ferdig, kan du presentere loggen du får på venstre siden av Odin etter du har flashet ROM, om du fortsatt har problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har et problem som plager meg. Har lagt inn en god del videoer på telefonen, og måten de blir fremstilt på plager meg.

 

Jeg vil at de skal legge seg i riktig rekkefølge, altså 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12

Men på telefonen kommer de opp som 1,10,11,12,2,3,4,5,6,7,8,9.

 

Noen som har en løsning ?

 

Legg til en 0 foran de med enkelt tall, 01 02 03

Lenke til kommentar

Har et problem som plager meg. Har lagt inn en god del videoer på telefonen, og måten de blir fremstilt på plager meg.

 

Jeg vil at de skal legge seg i riktig rekkefølge, altså 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12

Men på telefonen kommer de opp som 1,10,11,12,2,3,4,5,6,7,8,9.

 

Noen som har en løsning ?

 

Legg til en 0 foran de med enkelt tall, 01 02 03

 

Takk Takk. :thumbup:

Lenke til kommentar
Om varen ikke er som man har blitt forespeilet bør man jaggu få byttet den etter litt bruk også!

 

Dere forespeiler bare at batteriet er 3500 mAh. Det er fortsatt på det selv om det vare kun litt lengre eller likt med originalbatteriet. Batteriet ER jo 3500 mAh samme hva man får som resultat og det er jo det dere kun forespeiler også.

 

Før man kan forespeile annet en rene fakta spsifiksajsoner må man teste ut et produkt.

Det er det jeg driver med nå. Oppdatert info vil komme når jeg har fått testet mer.

Anyway, la oss ikke avspore denne tråden fullstendig...

Lenke til kommentar
Før man kan forespeile annet en rene fakta spsifiksajsoner må man teste ut et produkt.

Det er det jeg driver med nå. Oppdatert info vil komme når jeg har fått testet mer.

Anyway, la oss ikke avspore denne tråden fullstendig...

 

Ok, trodde bare du ville oppdatere her jeg :S

 

Btw: det 'carbon fiber case' passer vel ikke hvis man har 3500 mAh regner jeg med? (egentlig lyst på både større batteri og et slikt case)

Lenke til kommentar

Nå fikk jeg det til,

Tok å flashet CF-Root først, deretter tok jeg stock firmware, begge i Odin under PDA saken.

 

948838.jpeg

 

Jeg er ikke helt inne i hva alt heter og slikt enda.. Håper du skjønner hva jeg mener?

Finnes det en egen IRC sak for Android folket? :whistle:

På bildet har ikke firmwaren rukket å flashe ferdig, kan du presentere loggen du får på venstre siden av Odin etter du har flashet ROM, om du fortsatt har problemet?

 

Alt har ordnet seg.. Tok bilde mens den holdt på, så det var bevist.. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...