Gå til innhold

Brazos uteblir


Anbefalte innlegg

Her er grafikk sammenligning med diverse i3 SB grafikk.

Her testes den mot AMD X2 240 og atom330

Imponerende av Fusion. Atom blir jo slått grundig nesten over hele linja.

 

PS. Håper Hardware.no-redaksjonen utelater systemer som er mye dyrere. Det skaper bare "støy" i sammenligningen.

Nja, ikke går det kommer til spilling. Da er D525 og E-350 ganske så jevne. I The Tech Reports test fra i går kan du se hvordan den klarer seg mot D525 i spill (ikke veldig relevant testing...)

I de testene jeg har lest til nå så får AMD sin Fusion/Brazos virkelig god omtale :)

Endret av Teac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

total ytelse på c-50 bør være omtrent det samme som på min acer timeline 1810tz som har c2d ulv 1.3ghz og intel 4500mhd, til ca halv pris. med total ytelse tenker jeg på både cpu og chipsett ytelse. men det virker desverre ikke som om strømsparing på amd platformen er fult like god. neste gen apu blir nok mer spendene, med tanke på cpu delen og strømsparing. =)

Lenke til kommentar

uaktuelt å kjøre noe annet en linux på en pc ?? 90% av pc brukere kjører windows...og det er sikkert en grunn til det.

Haha, skulle skrive htpc. :p "Embedded" maskiner som htpc-er osv. som skal gjøre bestemte oppgaver og gjøre dem godt, egner linux seg best til - ihvertfall htpc. Minimal installasjon i bunnen + xbmc/boxee/hvamannåforetrekker er en mye mer strømlinjeformet løsning enn å kjøre det på en komplett windows-installasjon. Og det er før man trekker prisen inn i det hele.
Lenke til kommentar

snip...

Skuffende at skjermen ser ut til å være så dårlig, men hva kan en forvente til denne prisen? Er positiv den gode skjermoppløsningen. Mulig det blir et kjøp på meg av denne, noen som aner hva prisen kan bli her til lands?

 

Den starter på 449$ i USA men kan blir dyrere alt etter konfigurasjon. Pris hjemme blir sikkert fra 3000,- og oppover.

 

Link til HP nettbutikk

Lenke til kommentar

snip...

Skuffende at skjermen ser ut til å være så dårlig, men hva kan en forvente til denne prisen? Er positiv den gode skjermoppløsningen. Mulig det blir et kjøp på meg av denne, noen som aner hva prisen kan bli her til lands?

 

Den starter på 449$ i USA men kan blir dyrere alt etter konfigurasjon. Pris hjemme blir sikkert fra 3000,- og oppover.

 

Link til HP nettbutikk

Ellers ser jeg Sony Vaio YB kan bli et alternativ, men denne ser ut til å ha glossy skjerm (grøss). Lenovo X120e ser kanskje også ut som et alternativ, men denne har standard bare 3-cellers batteri (6-cellers kan kjøpes, men vil stikke ut bak). Alle disse alternativene har samme skjermoppløsning, så kan kanskje forvente samme panel er brukt (med samme problem)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...