Gå til innhold

Prisvurdering HD4890 TOXIC, HD2600XT ++


Anbefalte innlegg

Hei!!

Jeg rydder i skuffer og skap, og lurer på hva jeg skal sette som pris på en del komponenter osv?

Følgende skal ryddes bort:

 

1stk Sapphire HD 4890 TOXIC

1stk ATI Radeon 2600XT

1stk P6N SLI Platinum (775)

1stk Zahlman Reserator 1 vifteløs vannkjøling

1stk iPad 32gb 3G+Wifi kjøpt i USA (NESTEN UBRUKT!)

 

Håper på svar! :)

Endret av a_strann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen forslag :

 

1 : 250kr

2 : 200kr

3 : 100kr

4 : 200kr ( Kan jo være du kan få litt mer for zalman reserator da, kanskje en 500 lapp? )

5 : 1000kr ? (Usikker på hvor mye folk er villige til å gi for en iPad, kanskje langt mere).

 

De fleste delene du ønsker å selge er jo relativt utdaterte og vannkjølinga er jo ikke akkurat knallgod (har den selv og den var ikke bra nok til over 100W uten at vannet kunne risikere å koke).

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Nja, var en Barton 2500 som var noe overklokket til 2.4 eller 2.8 Ghz (husker ikke helt i farta) , problemet som oppstod hos oss var i alle fall at den "gugga" som var med vannkjølinga etter hvert ble relativt "faste greier" noe som senket kjøleevnen betraktelig.

Når jeg erstattet den gule gugga med renset vann og vannkjølings tilsettning ble resultatet aldri bra nok i mine øyne og etter hvert tok også pumpeløsningen som var med i settet kvelden og da var det på tide å pensjonere det hele.

Lenke til kommentar

Det er en grunn til at man heller kjemikalier i vannet første gang ;) algedrepende middel som gjør at den gugga aldri kommer!

har ikke hatt noe problem med pumpen på settet mitt!

Men nok om det, takk for prisvurderingen :)

 

Nåda , var jo nettop dette kjemikaliene som kom fra Thermaltake var ment å gjøre, å drepe algene , men i steden ble jeg sittende igjen med en haug med alger noen måneder senere :p

 

Selve "raketten" er dog tatt vare på og kommer kanskje til å brukes i et fremtidig kjøleoppsett som jeg har hatt i planleggingsboka lenge.

 

Edit : Aha, nå ser jeg forskjellen her, jeg hadde selvsagt Thermaltake sin Rocket, som var en billig kopi av Zalman sin reserator!!!

Link med bilder av gugga til og med!

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...