Gå til innhold

For "Year of the PS3" gjengen.


Artemia

Anbefalte innlegg

@NinjaGaiden

 

Akkurat nå er du like ille som Artemia (om du ikke er han?) og hjelper til med å ødelegge diskusjonen. Hvem er disse personen som sier "OMG.. PS3 gruser Xbox360.. Blu-Ray = Super grafikk.. Mye bedre enn Xbox 360.. Year of the PS3"?

 

Artemia sier at siden han synes Xbox er best, er den best. Alle som kjøper PS3 er hjernevaskede tullinger som Sony lurer penger ut av. Når vi sier at vi foretrekker PS3 pga personlige preferanser blir vi kalt fanboys.

 

Du sier mobben proveserer tråden til Artemia, men tråden er en provokasjon og det er det Artemia vil med den.

 

Hvis du liker xbox 360 bedre enn PS3 så synes jeg det bare er fint, men hvis du blir sur fordi jeg liker PS3, synes jeg synd på deg.

 

Uenig. Jeg ser det heller slik, at han heller ønsker å påpeke at PS3en IKKE er så overlegen X360en, som mange skal ha det til at den er. At han med denne tråden ønsker å påpeke at "Selv om PS3en kommer med et stort antall oppføgere som angivelig skal være spikeren i kisten for X360en", så ser det ikke ut til at dette året blir året hvor det er hevet over en hver tvil om at PS3en er overlegen X360 likevel.

 

Du kan se det akkurat slik du vil, men faktum er Artemia synes PS3 er underlegen av forskjellige artig grunner. "PS3 mobben" som er merkelappen du klistrer på oss prøver ikke å overtale Artemia at PS3 er bedre, for det er umulig og ikke minst feil. Vi prøver å si at du bør velge konsoll ut i fra hvilke spill du ønsker å spille og hvilken konsoll vennene dine har. Dette er noe Artemia, og muligens du(?), ikke er enig og/eller ikke vil forstå.

 

Jeg har en skremmende følelese over at Artemia, tordennils og NinjaGaiden er samme person. Den samme ulogiske argumenteringen går igjen.

Endret av Erratum
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det virkelig noen som bruker uttrykket "Year of the PS3" lengre?

Jeg har inntrykk av at det bare er 360 guttene som holder liv i det for å mobbe PS guttene.

Det er ingen grunn til å påpeke at dette PS året aldri kommer, og det vil ikke bli slått en spiker i 360 sin kiste.

All skryt til MS, for all del. Men det er da ingen grunn til å diskutere dette i 2011.

 

"HA, HA dere tok feil for tre år siden:p"

Hvor voksen er en slik mentalitet? Sony hadde alle marginer på sin side så det er ikke så rart at de fleste trudde PS3 ville selge bedre enn 360.

Dette er et forum hvor vi skal diskutere, ikke mobbe andre for feile spådommer som ble sagt for noen år siden.

 

Og når det kommer til Artemia så er ikke all sinne mot han p.g.a denne tråden. Han er mislikt fordi han bestendig prøver å lage kvalme, uansett hvilket emne som diskuteres.

Jeg gjentar,

Vis meg gjerne noen innlegg fra han som oppfordrer til sunn diskusjon!!

 

Edit:

Jeg blir ikke provosert over argumentene. For min del kan 360 selge 10 ganger så mye som PS3, det patetisk å slåss om hva som er best (ALLE vet jo at C64 er kongen uansett)

 

Det som provoserer er hersketeknikken han bruker. Det er en kvalmende diskusjonsform uansett om man diskuterer politikk, samfunn, sex eller spill.

Endret av IMonsen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

@NinjaGaiden

 

Akkurat nå er du like ille som Artemia (om du ikke er han?) og hjelper til med å ødelegge diskusjonen. Hvem er disse personen som sier "OMG.. PS3 gruser Xbox360.. Blu-Ray = Super grafikk.. Mye bedre enn Xbox 360.. Year of the PS3"?

 

Artemia sier at siden han synes Xbox er best, er den best. Alle som kjøper PS3 er hjernevaskede tullinger som Sony lurer penger ut av. Når vi sier at vi foretrekker PS3 pga personlige preferanser blir vi kalt fanboys.

 

Du sier mobben proveserer tråden til Artemia, men tråden er en provokasjon og det er det Artemia vil med den.

 

Hvis du liker xbox 360 bedre enn PS3 så synes jeg det bare er fint, men hvis du blir sur fordi jeg liker PS3, synes jeg synd på deg.

 

Uenig. Jeg ser det heller slik, at han heller ønsker å påpeke at PS3en IKKE er så overlegen X360en, som mange skal ha det til at den er. At han med denne tråden ønsker å påpeke at "Selv om PS3en kommer med et stort antall oppføgere som angivelig skal være spikeren i kisten for X360en", så ser det ikke ut til at dette året blir året hvor det er hevet over en hver tvil om at PS3en er overlegen X360 likevel.

 

Du kan se det akkurat slik du vil, men faktum er Artemia synes PS3 er underlegen av forskjellige artig grunner. "PS3 mobben" som er merkelappen du klistrer på oss prøver ikke å overtale Artemia at PS3 er bedre, for det er umulig og ikke minst feil. Vi prøver å si at du bør velge konsoll ut i fra hvilke spill du ønsker å spille og hvilken konsoll vennene dine har. Dette er noe Artemia, og muligens du(?), ikke er enig og/eller ikke vil forstå.

 

Jeg har en skremmende følelese over at Artemia, tordennils og NinjaGaiden er samme person. Den samme ulogiske argumenteringen går igjen.

 

Det var da voldsomt.

 

Traff jeg en neve der, eller?

 

Les mitt første innlegg i tråden, før du hopper til en tullete konklusjon som frestiller deg i et lys du ikke ønsker å bli eksponert for, i offentligheten.

 

Hva du tror, eller ikke tror, er totalt irrelevant. Om du ønsker å tro på en flygende, rosa elefant, eller det store spaghetti monsteret.. For all del. Jeg skal ikke ta vekk din primitive glede.

 

Her holder vi oss til ting som har med rasjonalitet og logikk å gjøre. Med en slik "svart på hvit" mentalitet, som du presterer å gulpe opp nå, så anbefaler jeg deg heller å ta en tur innom "Religions delen av forumet", hvor folk som deg sikkert finner mye glede.

 

Jeg synest det er artig at du bruker "Oss/meg/vi", som om dere er en slags treenighet, hvor du er den store, selvtitulerte "lederen" av PS3 -rocks, Xbox 360 sucks - klubben.

 

Jeg håper for all del at andre "Sony" fans tar avstand fra deg, og måten du argumenterer på, da du, med slike innlegg som du nettopp hostet opp, ikke gjør annet enn å stille "deres/deg/du" (Passet det deg bra?) ideologi i et dårlig lys.

 

Jeg gir på ingen måte en "uforbeholden" støtte til Artemia, snarere tvert om.. Hadde du evnet å lese norsk, slik vi andre gjør, så hadde du faktisk sett at jeg presiserte at jeg ikke synest "Artemia" er VERRE enn et par andre "Meget sterke Sony fans".

 

Hvilken intensjoner Artemia egentlig har, driter jeg loddrett i. Om han sitter hjemme og tilber den store Xbox guden sin, om han ikke er annet enn et troll med alt for mye fritid, eller han faktisk står ved det han sier, er totalt knakende likegyldig for meg, da jeg ser på resultatet av presentasjonen. Hverken du eller jeg er spåmenn (Selv om du sikkert tror på slike også)

 

 

At du sier at "tråden" i utgangspunktet er en sterk provokasjon, indikerer vel ikke noe annet enn at du har et overdrevet usundt-sterkt forhold til et produkt/merkenavn, noe jeg ikke kan gjøre noe annet med, enn å føle synd på deg.

 

Det finnest fanboys på begge sider... Noen verre enn andre. Hva som derimot har vært representert i denne tråden, er et enkelt individ som har "presentert" sitt syn på en sak, hvor han bokstavelig talt har pisset i motvind, grunnet "mobben", ledet av ingen ringere enn "deg/du/dere", (Fornøyd igjen?) hvor du har vært på lynsjejakt, grunnet din trang til å forsvare DIN Gud (PS3).

 

Så vennligst ikke snakk på vegne av "dere", når du snakker, da du stiller de andre "Sony fansene" i et dårlig lys, da mange av dem faktisk opprettholder en logisk form for argumentasjon, i motsettning til deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Artemia provoserer min personlige virkelighets oppfattning. Xbox360 sucks, PS3 rocks. This is the year of the PS3!!!!!!

 

At det var? Prøv engang til.. Denne gangen lukker du øynene, og teller til 10, før "vi" prøver igjen :)

 

*Modifisert innlegg. Når du har noe fornuftig å komme med, så vet du hvor du finner meg*

Endret av NinjaGaiden
Lenke til kommentar

Artemia provoserer min personlige virkelighets oppfattning. Xbox360 sucks, PS3 rocks. This is the year of the PS3!!!!!!

 

At det var? Prøv engang til.. Denne gangen lukker du øynene, og teller til 10, før "vi" prøver igjen :)

 

*Modifisert innlegg. Når du har noe fornuftig å komme med, så vet du hvor du finner meg*

 

Er det virkelig det du tror jeg skriver? Mener du at det er det du får ut av innlegget mitt?

 

Jeg sier igjen..

 

..les på nytt. Prøv igjen.

 

Hvis du ikke klarer å forstå innholdet denne gangen, gjør deg selv en tjeneste og gi opp og la det være.

 

Jeg gir deg et clue: Jeg mener ikke PS3 er best.

 

Edit: Du kommer ikke til å lese innlegget på nytt og jeg legger meg nå, snakkes sikkert i morgen. God natt.

Endret av Erratum
Lenke til kommentar

Artemia provoserer min personlige virkelighets oppfattning. Xbox360 sucks, PS3 rocks. This is the year of the PS3!!!!!!

 

At det var? Prøv engang til.. Denne gangen lukker du øynene, og teller til 10, før "vi" prøver igjen :)

 

*Modifisert innlegg. Når du har noe fornuftig å komme med, så vet du hvor du finner meg*

 

Er det virkelig det du tror jeg skriver? Mener du at det er det du får ut av innlegget mitt?

 

Jeg sier igjen..

 

..les på nytt. Prøv igjen.

 

Hvis du ikke klarer å forstå innholdet denne gangen, gjør deg selv en tjeneste og gi opp og la det være.

 

Jeg gir deg et clue: Jeg mener ikke PS3 er best.

 

Hva du mener, eller ikke mener, er det ingen som bryr seg om. Hva du presterer å lire av deg derimot, på et forum... Sier sitt.

 

Når du prøver å lage et poeng ut av at "Artemia" provoserer med sin tittel, så forteller det mer enn nok vedrørende din holdning til tematikken.

 

Fremfor å la deg provosere av hans "innlegg", så prøv heller å møt vedkommende i en saklig argumentasjon, fremfor å pøse ut med semi "person angrep".

 

Slik tråden står nå, så er "Artemia's" første innlegg legitimt. Det er ikke uten grunn at moderatorer som tidligere har ryddet opp/moderert i tråden, ikke har slettet det.

 

Hva Artemia har sagt og gjort i andre tråder, bryr jeg meg ikke om, da det allerede finnest 10000 vis av tilsvarende tråder "PS3 Vs Xbox360", hvor alle har til felles at de ender opp med det samme. Fanboy krig ----> stenging.

 

Om du føler at moderatorene har gjort en feil vedrørende å la Artemia's første innlegg bli værende, så for du for pokker heller klage inn deres avgjørelse til styret, eller en Administrator, fremfor å kaste deg på "tute provokasjons koret" du allerede beskylder Artemia for å bedrive i første posten sin.

Lenke til kommentar

Personlig, så synest jeg ikke Artemia er noe verre enn KongRudi, som en finner i den motsatte leiren.

 

Det gjør ingenting at du synes det.

Synes ikke at folk skal forvente at mine innlegg skal være like nøytrale eller balansert som Artemia sine heller, jeg er heller ikke 'nøytral', som Artemia sier han er. :)

 

Har flere ganger gjort oppmerksom på at min spill-interesse hovedsaklig er for PC- og Playstation-spill. Og selv om jeg spiller litt på Wii- og 360- iblant hos venner avogtil, så er det ikke plattformer jeg eier, har særlig stor interesse av, eller er 'fan' av om du vil.

 

Jeg diskuterer riktignok litt teknologi som Kinect, o.l. som jeg er inntressert i, og prøver så godt jeg kan å la være å trolle, kan være jeg har klagd en gang eller to over at det virker som en trenings-accessory, og lurt litt på når vi skal se gameplay fra evt. nye spill som kommer.

 

Men prøver å holde brukbar oppførsel i Microsoft-diskusjonene jeg deltar i, i.e. hvis jeg leser i Halo-tråden, så gidder jeg ikke å rope ut hva slags tullinger som er der, og hvor dårlig de selger i Japan, eller hvilke idioter de er som har kjøpt det spillet - når Killzone er mye bedre etter min mening.

 

Det blir for dumt synes jeg, selv om jeg har masse negative meninger om bl.a. Halo, så vet jeg at ingen som vil snakke om Halo ønsker å høre mine subjektive negative meninger, å prøver derfor å unngå å diskutere i spill-trådene, medmindre jeg kan bidra til faktaopplysninger som ikke er farget av mine subjektive meninger, selv om jeg sikkert skeier ut iblant. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bare ignorere folkens.

 

moderatorene på diskusjon.no gir tydeligvis totalt blanke i trolling, så det er fritt frem for Artemia, ninjagaiden og andre troll.

 

 

Troll? Såpass.. Store ord som kommer fra deg.. Finner det en smule ironisk at du, som er blindet av din "fanboy ideologi", definerer ANDRE som fanboys, da du pr. Dags dato nok allerede er klassifisert som et troll og en fanboy for lenge siden, av de fleste andre som ikke tilhører din religion.

 

At du presterer det store kunsstykket å si "Artemia, Faen ta deg for å ødelegge tråden", da det ironisk nok er Artemia som har startet tråden, og som har satt standaren for hvordan debatten burde føres, noe du med din trolling feiler misserabelt å følge opp med.

 

Når folk er såpass treg i oppfattningen, som du tydeligvis er, så skal jeg ikke gidde å gjenta meg selv for "ente" gang, da det finnest grenser for hvor mye særbehandlig en gidder å gi tullinger.

 

 

Artemia er IKKE verre enn noen av de mer ekstreme motpolene en finner i Sony leiren.

 

Dette sjokkerer sikkert deg, da du, og troll som deg sikkert ønsker å preke for menigheten, fremfor å diskutere saklig.

 

Da anbefaler jeg deg heller å du leier deg en reklamebanner på siden av forumet, hvor du kan reklamere for Sony's overlegenhet så mye du vil, uten å møte kritisk motstand.

 

Jeg personlig har begge konsollene, og er fornøyd med begge. De har begge sine svakheter og styrker, og selv om jeg finner en større glede med den ene "konsollen", så synest ikke at den andre er dårlig, snarere tvert om.

 

Bare fordi det ikke er flere som har giddet å svare, så betyr det ikke at det IKKE er flere som støtter deler av Artemia's poeng.

 

Slik denne tråden har stått en stund nå, så har nærmest Artemia vært hengt ut til spott og spe, hvor enhver form for argumentasjon fra hans side har blitt latterligjort og avføyd som "fanboyisme og trolling", noe som dessverre rammer de saklige poengene han fremlegger.

 

Jeg er ikke enig i alt han sier.. Og langt ifra deler av hans måte å argumentere på. Men når det er sagt, så synest jeg ikke han er verre enn andre fra motsatt side som får lov til å herje fritt med ekstreme meninger, fra tid til annen.

Endret av NinjaGaiden
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...