Gå til innhold

For "Year of the PS3" gjengen.


Artemia

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser 5 PS3 eksklusiver og 2 360 eksklusiver jeg. Det at software sales er mye bedre på 360 og at 360 selger bedre i disse landene sier da ingenting om kvaliteten på softwaren som kommer ut fra de to i år.

 

Blir som å si at Wii Play og Just Dance er blant tidenes beste spill, siden de har solgt så bra i USA.

Lenke til kommentar

Artemia, Artemia, Artemia...

 

1. Denne listen gjelder kun for USA og Storbritannia, Xbox 360s viktigste markeder.

 

2. Når disse folkene prater om "year of the PS3", så snakker de gjerne om de eksklusive spillene de gleder seg til. Salgstall har lite å si i denne diskusjonen. Hadde det vært en debatt om salgstallene til X360 og PS3 så hadde du kanskje hatt et poeng.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Om jeg ikke tar feil, var ikke Mass effect serien exclusive til xbox?

Samt Starwars knights of the old republic spilla?

Jupp, den var det. EA kjøpte opp Bioware i 2007, og EA liker som kjent å gi ut spillene sine på flest mulig platformer.

 

Mass Effect 1 ble gitt ut av Microsoft, og det er derfor det ikke har dukket opp på PS3.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

@woltox: Du tar feil. Mass Effect er ikke ekslusivt til xbox. 1 og 2 finnes allerede på pc. Nummer 2 har kommet i en saftig forpakning for PS3 og nummer 3 i serien kommer til alle tre plattformene.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Artemia, Artemia, Artemia...

 

1. Denne listen gjelder kun for USA og Storbritannia, Xbox 360s viktigste markeder.

 

2. Når disse folkene prater om "year of the PS3", så snakker de gjerne om de eksklusive spillene de gleder seg til. Salgstall har lite å si i denne diskusjonen. Hadde det vært en debatt om salgstallene til X360 og PS3 så hadde du kanskje hatt et poeng.

 

Når de sier year of the PS3 så tenker de på at PS3 skal selge best det året. Ikke noe annet.

 

Spill kvaliteten er ikke hva de tenker på. Hvis det var det viktige så hadde ikke mast så mye om dette hvert år og heller bare godtatt sisteplassen PS3 er i.

 

For hver PS3 eksklusiv så tror SDF at dette spillet skal nå endelig "turn things around".

 

Men det skjer aldri. Men de prediker det om og om igjen, hah.

Lenke til kommentar

Her er en liste over de 25 mest etterspurte spillene for 2011 i UK og Amerika.

Wow, dette var jo fullstendig revolusjonerende informasjon! Hva blir det neste - topp to konsolllisten til Steve Balmer?

 

Så du mener UK og Amerika er små markeder eller noe? Ubetydelige? UK selger mer enn Japan og Amerika er mye større enn non-UK Europa.

 

Dette er industri nyheter, ikke noe jeg eller andre har funnet opp.

 

Slutt å vær så hårsår.

 

 

Blacklagoon, Mest aktiv i: Sony (68 innlegg)

 

For en bombe.

Endret av Artemia
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når de sier year of the PS3 så tenker de på at PS3 skal selge best det året. Ikke noe annet.

 

Nei. Man mener at det er PS3 som har mest lovende spilleksklusiver det året. Og i år har PS3 mest lovende spilleksklusiver.

 

Men det skjer aldri. Men de prediker det om og om igjen, hah.

 

Forøvrig... hørt om 2009?

 

Metacritic Names PS3 Best Platform of 2009

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
Lenke til kommentar

Så du mener UK og Amerika er små markeder eller noe? Ubetydelige? UK selger mer enn Japan og Amerika er mye større enn non-UK Europa.

 

Dette er industri nyheter, ikke noe jeg eller andre har funnet opp.

At Xbox er på toppen i USA og UK er ikke noe nyhet. Og hva er det som får deg til å tro at en liste med tall på noen måte får meg til glede meg mindre til Uncharted 3, Infamous 2, Ratchet & Clank All4One etc.? At det er "feil" at disse spillene kommer til å bli bra? Hvis populariteten skulle styre burde vi jo alle selge konsollene våre og spille Farmville istedet...

Lenke til kommentar

Når de sier year of the PS3 så tenker de på at PS3 skal selge best det året. Ikke noe annet.

 

Nei. Man mener at det er PS3 som har mest lovende spilleksklusiver det året. Og i år har PS3 mest lovende spilleksklusiver.

 

 

Likevel sier massene og salget noe annet. Hvem er det som bestemmer at ps3 liksom har det? PS3 fanboys?

 

Det er så teit å forutsi at en konsoll vil ha bedre spill enn en annen. Ingen vet hvilke spill som ikke er blitt vist frem enda, ingen vet hvor bra de kjente spillene blir. KZ3 f.eks ble jo ikke det helt store med et anmelder snitt på bare 85%. Likevel har dette vært blant hovedgrunnene til at i år, ja da blir det year of the ps3...

 

Hva med digitale spill, teller de eller?

 

Prøv å skjønn at det er umulig å forutsi hvem som får de beste spillene 1 år i forveien.

 

Morsomt hvordan Nintendo of MS fanboys aldri kommer med slike teite utsagn. Muligens fordi de ikke er på sisteplass.

Lenke til kommentar

I forveien så kan man synse om hva som blir bra spill og ikke. Jeg er skråsikker på at Mass Effect 3 blir legendarisk fett, er det så feil?

 

Forøvrig, hvorfor kuttet du bort andre delen av posten min?

 

Forøvrig... hørt om 2009?

 

Metacritic Names PS3 Best Platform of 2009

 

2009 ble "The Year of the PS3"

 

 

 

Edit: Forøvrig bommer du STORT med siste avsnittet ditt, bare se på deg selv.

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
Lenke til kommentar

Så du mener UK og Amerika er små markeder eller noe? Ubetydelige? UK selger mer enn Japan og Amerika er mye større enn non-UK Europa.

 

Dette er industri nyheter, ikke noe jeg eller andre har funnet opp.

At Xbox er på toppen i USA og UK er ikke noe nyhet. Og hva er det som får deg til å tro at en liste med tall på noen måte får meg til glede meg mindre til Uncharted 3, Infamous 2, Ratchet & Clank All4One etc.? At det er "feil" at disse spillene kommer til å bli bra? Hvis populariteten skulle styre burde vi jo alle selge konsollene våre og spille Farmville istedet...

 

Populariteten styrer ja. PS2 var på førsteplass forrige gang. Nå er PS3 på sisteplass.

 

Var det feil at PS2 var den mest populære konsollen forrige runde synes du?

Lenke til kommentar

I forveien så kan man synse om hva som blir bra spill og ikke. Jeg er skråsikker på at Mass Effect 3 blir legendarisk fett, er det så feil?

 

Forøvrig, hvorfor kuttet du bort andre delen av posten min?

 

Forøvrig... hørt om 2009?

 

Metacritic Names PS3 Best Platform of 2009

 

2009 ble "The Year of the PS3"

 

 

 

Edit: Forøvrig bommer du STORT med siste avsnittet ditt, bare se på deg selv.

 

Så 2009 ble year of the PS3 hos siten metacritic altså? Vil det si at den ikke var det i 2005/2006/2007/2008/2010?

 

Forøvrig ganske teit begrunnelse de hadde.

 

 

1 Playstation 3 228 10 72.0 43% 50% 7%

2 PC Games 306 7 72.5 43% 49% 9%

3 Xbox 360 279 7 70.0 35% 55% 11%

 

Selvsagt vil den konsollen med færrest releaser få et høyere snitt. De fleste spill er dårlige så jo fler spill en konsoll får jo lavere vil snittet bli.

 

Dessuten så burde vel PC vunnet siden den har høyere snitt OG 78 spill mer anmeldt.

 

Forøvrig ikke overbevist om at det "kvaliteten" på spillene SDF maser om når de babler om year of the ps3. Det er nok salget gitt. At nå skal de endelig begynne å ta igjen på de andre.

Lenke til kommentar

I forveien så kan man synse om hva som blir bra spill og ikke. Jeg er skråsikker på at Mass Effect 3 blir legendarisk fett, er det så feil?

 

Forøvrig, hvorfor kuttet du bort andre delen av posten min?

 

Forøvrig... hørt om 2009?

 

Metacritic Names PS3 Best Platform of 2009

 

2009 ble "The Year of the PS3"

 

 

 

Edit: Forøvrig bommer du STORT med siste avsnittet ditt, bare se på deg selv.

 

Så 2009 ble year of the PS3 hos siten metacritic altså? Vil det si at den ikke var det i 2005/2006/2007/2008/2010?

 

Forøvrig ganske teit begrunnelse de hadde.

 

 

1 Playstation 3 228 10 72.0 43% 50% 7%

2 PC Games 306 7 72.5 43% 49% 9%

3 Xbox 360 279 7 70.0 35% 55% 11%

 

Selvsagt vil den konsollen med færrest releaser få et høyere snitt. De fleste spill er dårlige så jo fler spill en konsoll får jo lavere vil snittet bli.

 

Dessuten så burde vel PC vunnet siden den har høyere snitt OG 78 spill mer anmeldt.

 

 

Likevel så hadde den konsollen med færrest releaser 10 GREAT GAMES, noe som også var grunnen til at PS3 kom over PC. Du burde ha lest artikkelen.

Lenke til kommentar

I forveien så kan man synse om hva som blir bra spill og ikke. Jeg er skråsikker på at Mass Effect 3 blir legendarisk fett, er det så feil?

 

Forøvrig, hvorfor kuttet du bort andre delen av posten min?

 

Forøvrig... hørt om 2009?

 

Metacritic Names PS3 Best Platform of 2009

 

2009 ble "The Year of the PS3"

 

 

 

Edit: Forøvrig bommer du STORT med siste avsnittet ditt, bare se på deg selv.

 

Så 2009 ble year of the PS3 hos siten metacritic altså? Vil det si at den ikke var det i 2005/2006/2007/2008/2010?

 

Forøvrig ganske teit begrunnelse de hadde.

 

 

1 Playstation 3 228 10 72.0 43% 50% 7%

2 PC Games 306 7 72.5 43% 49% 9%

3 Xbox 360 279 7 70.0 35% 55% 11%

 

Selvsagt vil den konsollen med færrest releaser få et høyere snitt. De fleste spill er dårlige så jo fler spill en konsoll får jo lavere vil snittet bli.

 

Dessuten så burde vel PC vunnet siden den har høyere snitt OG 78 spill mer anmeldt.

 

 

Likevel så hadde den konsollen med færrest releaser 10 GREAT GAMES, noe som også var grunnen til at PS3 kom over PC. Du burde ha lest artikkelen.

 

Så det er antall GREAT GAMES som teller altså? Ifølge dem? Ikke snittet? Like teit det.

Bedre med et bredt godt utvalg vil jeg si.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...