Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Savner å kjenne en mann inni meg...


Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en jente i begynnelsen av 20 årene. Er nylig singel fra et forhold som varte i flere år.

 

Det jeg lurer på er hvordan dere klarer dere uten sex? :hmm: Eller har dere one night stands/venne sex?

 

Kjenner jeg blir helt frustert!! Har så sinnsykt lyst på sex at det er helt...skremmende :blush:Men jeg er ikke typen til å ha sex med fremmende/venne sex.

 

Nytter ikke å bruke dildo/what ever...er ikke det samme som en virkelig mann! :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har jo ikke akkurat så mange valg.

Hvis du vil ha sex så få finn deg en ny kjæreste.

 

Hvorfor skal dette være et troll? Er jo en "vanlig" situasjon.

 

Slik jeg ser det har du ikke akkurat mange valg:

2# Klar deg uten sex, går nok lettere etterhvert som du venner deg av med det

Ja, takk og pris for det. Phew ^^

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Kjenner jeg blir helt frustert!! Har så sinnsykt lyst på sex at det er helt...skremmende :blush:Men jeg er ikke typen til å ha sex med fremmende/venne sex.

Prøv det allikevel. Du trenger ikke legge om livet fullstendig pga litt mer eller mindre tilfeldig sex. Det er tross alt slik de single vennene dine får seg noe.

 

IMO bør du unne deg å nyte singellivet litt, ikke bare bli sammen med første og beste så du har noen å leke med igjen.

Endret av Frank2004
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Flere jenter jeg kjenner som har vært i samme situasjonen som deg, ender som regel opp med å drive fram og tilbake fra useriøse kjærester eller å ha one night stands. Tenker øyeblikkelig på en venninne som ikke klarer å være uten sex for lenge, men samtidig er dårlig på forhold. Så da blir det 1-2 useriøse kjærester hvor hun faktisk jevnlig har sex, men virker ekstremt nedbrutt av all dramaen som følger med. Du vil sikkert ikke ha problemer med verken one night stands eller å finne en kjæreste, så du må jo bare hive deg uti det.

 

Dette om du bare ikke klarer deg uten i en stund da, som er en ærlig sak.

Lenke til kommentar

 

Kjenner jeg blir helt frustert!! Har så sinnsykt lyst på sex at det er helt...skremmende :blush:Men jeg er ikke typen til å ha sex med fremmende/venne sex.

 

 

Kan du ikke bare ringe eksen din? dere var jo sammen flere år sier du, hadde selv samme situasjon på din alder. Visst det ikke var et forferdelig brudd, og dere blir enige om det ikke kan utvikle seg til mer kan jo det fynke. Flere år regner jeg med at dere begge ble enige om singelivet? Kan jo være en midlertidig løsning.

 

Men har du noen gang prøvd ons eller vennesex? Kan jo ikke vite noe før du har testet det.

Lenke til kommentar

 

Kjenner jeg blir helt frustert!! Har så sinnsykt lyst på sex at det er helt...skremmende :blush:Men jeg er ikke typen til å ha sex med fremmende/venne sex.

 

Nytter ikke å bruke dildo/what ever...er ikke det samme som en virkelig mann! :blush:

De sier de ALLE, men veldig få det faktisk stemmer om.

Er ikke så veldig vanskelig å få seg litt, spesielt ikke vist du er jente. Anbefaler en venn, eventuelt et ONS som ingen får vite om (haha, liksom).

Endret av Absolut
Lenke til kommentar

Ikke spring å finn masse useriøs dritt som resten av verden :b

 

Hvorfor ikke?

Hva er galt i det?

 

Personlig mening jeg ikke ønsker å diskutere her. Noe sier meg at det ender i en evig diskusjon, og dermed uten mål å mening ^^, Vi kan ta det på PM om du er interessert, men jeg vil ikke legge opp noen andres tråd. Eller starte egen tråd om det :)

- Jeg håper du skjønner :)

 

Om hun ønsker å kaste seg i senga med en gutt så gjør no bare det. Men, jeg la frem at jeg ikke støtter det. (=

Endret av tROOP4H
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det høres sikkert rart ut, men personlig vil jeg påstå at dramaet som følger med useriøse kjærester er ikke verdt det. Ville selv hatt ONS med noen du syntes er interessante, slik at du kanskje vurderer å bli bedre kjent med noen av dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...