Gå til innhold

Generell diskusjon rundt Norges hovedstad Oslo. En pryd for landet eller en forfallen rønne? Et fristed for kriminalitet eller en trygg by?


Hvordan synes du Oslo er utsendemessig?  

685 stemmer

  1. 1. Synes du Oslo er en fin by utsendemessig?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ikke prøv å ro deg vekk. Dette er en av haugevis av saker jeg har vist til. Dette beviser klart og tydelig at Oslo ikke er en trygg by i det hele tatt og samtidig roser du politiets innsats uten å kunne nevne en eneste spesifikk ting ved politiets arbeid du er fornøyd med... Hvis ingen imponerer noen her er det nettopp deg.

 

Som sagt, dette har vi snakket om.

Lenke til kommentar

 

Som sagt, dette har vi snakket om.

 

Det hjelper ikke å gjenta deg selv hele tiden. Jeg har ikke bare kommet med et, men med haugevis av eksempler. Alt du har gjort har vært å avfeie hvert eneste eksempel som en enkeltsak uansett hvor mange eksempler du får servert og sagt at du vet mest siden du bor i det hullet av en by Oslo er. Imidlertid har du fremdeles ikke klart å komme med et eneste eksempel på noe positivt med Oslo eller noe som argumenterer for sikkerhet i Oslo. Så igjen, ikke prøv å ro deg vekk!

Lenke til kommentar

 

Det hjelper ikke å gjenta deg selv hele tiden. Jeg har ikke bare kommet med et, men med haugevis av eksempler. Alt du har gjort har vært å avfeie hvert eneste eksempel som en enkeltsak uansett hvor mange eksempler du får servert og sagt at du vet mest siden du bor i det hullet av en by Oslo er. Imidlertid har du fremdeles ikke klart å komme med et eneste eksempel på noe positivt med Oslo eller noe som argumenterer for sikkerhet i Oslo. Så igjen, ikke prøv å ro deg vekk!

Sukk. Nei jeg har ikke avfeid noe som helst, men understreket at du ikke viser annet enn at det foregår kriminalitet i Norges største by, noe ingen nekter for.

 

Jeg har postet hauevis av eksempler på fine ting i oslo, og ja, jeg har understreket at du ikke kjenner Oslo i nærheten av like godt som vi som er oppvokst her da du kun kjenner byen fra media og noen skjeldne korte besøk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sukk. Nei jeg har ikke avfeid noe som helst, men understreket at du ikke viser annet enn at det foregår kriminalitet i Norges største by, noe ingen nekter for.

 

Jeg har postet hauevis av eksempler på fine ting i oslo, og ja, jeg har understreket at du ikke kjenner Oslo i nærheten av like godt som vi som er oppvokst her da du kun kjenner byen fra media og noen skjeldne korte besøk.

 

Jo, du har avfeid alt jeg har lagt ut som enkelthendelser når mye av det dreier seg om de samme problemene og dermed viser at det skjer igjen og igjen. Altså er det ikke bare snakk om enkelthendelser slik du vil ha det til.

Lenke til kommentar

 

Jo, du har avfeid alt jeg har lagt ut som enkelthendelser når mye av det dreier seg om de samme problemene og dermed viser at det skjer igjen og igjen. Altså er det ikke bare snakk om enkelthendelser slik du vil ha det til.

 

Om du faktisk leser det du skriver vil du se at ingen benekter at slikt skjer i Norges største by.

 

Du skriker høyt opp om noe alle her vet fra før, ikke særlig imponerende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...