Gå til innhold

Generell diskusjon rundt Norges hovedstad Oslo. En pryd for landet eller en forfallen rønne? Et fristed for kriminalitet eller en trygg by?


Hvordan synes du Oslo er utsendemessig?  

685 stemmer

  1. 1. Synes du Oslo er en fin by utsendemessig?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så etter alle de eksemplene jeg har lagt ut i tråden og sien du tydeligvis ikke liker noen av forslagene mine om nye og kraftigere politibiler eller forslag som dødsstraff for drap og drapsforsøk samt livstid i fengsel for grov vold og tvangskastrering/amputasjon av kjønnsorganet som jeg har nevnt i andre tråder, hva er dine forslag for å få bukt med kriminaliteten?

Lenke til kommentar

Så etter alle de eksemplene jeg har lagt ut i tråden og sien du tydeligvis ikke liker noen av forslagene mine om nye og kraftigere politibiler eller forslag som dødsstraff for drap og drapsforsøk samt livstid i fengsel for grov vold og tvangskastrering/amputasjon av kjønnsorganet som jeg har nevnt i andre tråder, hva er dine forslag for å få bukt med kriminaliteten?

 

Jeg nevnte for eksempel prioritet på å få flere politifolk, heller enn biler som du ser ut til å være den eneste som synes virker smart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jepp, andres avslappede forhold til kriminalitet er bare til å le av!

 

Jeg ler av dine middelalderske forlag om å amputere kjønnsorganet til mennesker. Så ser jeg på kalenderen, og ser at "Jøss, vi er jo faktisk ikke i år 1642, det er 2013. Da er jo egentlig dette forslaget ikke så morsomt, mest trist."

Endret av Mchansern
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hardt mot hardt, enkelt og greit! Nå du ser på bølgen av voldtekter samt de stadige episodene med knivvold samt flere episoder med skyting så er det jo tydelig at dagens system for å bekjempe de kriminelle ikke fungerer. Og da trengs det selvsagt et nytt system så elendigheten ikke bare får fortsette.

 

Bare se på hva som skulle til i New York City: Nulltoleranse kor kriminalitet! Og dermed ble USAs klart største by den fredeligste storbyen i landet...

Lenke til kommentar

Kvinne slått til blods og ranet i Oslo

En kvinne ble ved 01-tiden natt til lørdag ranet i Munkedamsveien i Oslo sentrum.

 

 

I oktober var det over 100 personran eller ransforsøk i hovedstaden, noe som gjør de to siste månedene i hovedstaden til den verste ransperioden på fem år.

 

 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10153249

 

Nå vil sikkert hele gjengen med osloforsvarere prøve å si nok en gang at dette bare var en engangshendelse og dermed bagatellisere hele greia, men i andre sitering kommer det klart fram at dette er den verste ransbølgen på fem år så denne gangen går ikke den unnskyldningen/bortforklaringen!

 

Lenke til kommentar

Hvis du ikke er interessert i å delta, hvorfor er du da med i tråden?

 

Jeg skal fortelle hva min erfaring med politiet de siste årene er: De kjører eller går rundt i sentrum i byene hvor de jobber. Iblant stopper de folk som ikke ser helt A4 ut og spør dem hva de heter og hva de driver med. Og ingen kan annet vokabular enn "Kan jeg få snakke med deg", "Har du legitimasjon" og "Hva heter du"? De klarer aldri å løse en eneste virkelig kriminalsak og de tør aldri enkle oppgaver som å stanse en slosskamp på pub. Den slags må andre gjester på puben eller bartenderne ta seg av.

 

Din tur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...