Gå til innhold

Telefonen min blir avlyttet!


Grinchen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en kompis som er hacker mer sier ikke jeg...

Hvorfor i all verden skulle PST avlytte telefonen din om det er din kompis som hacker?

Og, er dette bare fun-facts eller avlytter de deg fordi kompisen dn er hacker?

Hvordan vet du egentlig at den blir avlyttet?

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Før i tiden, så kunne man faktisk merke at man ble avlyttet med noen veldig små forstyrrelser, og man ble da fort mistenksom da. Men jeg tviler på at man i hele tatt vil merke at man blir avlyttet i dag.

 

Sku ut skruene, da forsvinner forstyrrelsene. . -Jeg har faktisk vært med på å betale for at du blir avlyttet og du bør være glad for det.

post-14885-0-19826800-1298054750_thumb.jpeg

Lenke til kommentar

Før i tiden, så kunne man faktisk merke at man ble avlyttet med noen veldig små forstyrrelser, og man ble da fort mistenksom da. Men jeg tviler på at man i hele tatt vil merke at man blir avlyttet i dag.

 

Sku ut skruene, da forsvinner forstyrrelsene. . -Jeg har faktisk vært med på å betale for at du blir avlyttet og du bør være glad for det.

At du betaler for det er vel ikke akkurat noe å rope hurra for det er jo i praksis å kaste penger ut av vinduet...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du bør ta på deg en tinfoil hatt. Jeg har hørt det er meget populært blant folk som blir "avlyttet" og da kan ikke myndighetene ta deg på noe!

 

Dette er det beste tipset du har fått i tråden til nå.

ja vel akkurat ja. Og det faktum at telefonen min sender ut to signaler er vel bare i min fantasi mener du...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...