Gå til innhold

Tror jeg får sparken på mandag. Hva gjør jeg? : (


gerrardo

Anbefalte innlegg

Men tenk om jeg forsover meg i morgen også.. han hadde liksom ikke forståelse for det jeg sa..

 

DU SKAL IKKE FORSOVE DEG MER! Det er ikke et alternativ. Det er ikke akseptabelt og jeg forstår at han ikke har forståelse for det.

 

Hvorfor skal han gidde å betale ut lønn til folk som sover hele dagen?

 

Dra til legen asap zulu.

 

Sorry mate, but that's the truth.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, ok. Det er jo kjempeflott at du gjorde! Og du har fått tips om hvordan du ikke skal forsove deg - sett på flere alamrklokker. Har du bare èn, sett den på en annen kant av rommet slik at du må stå opp av senga for å skru den av. I tillegg må du bare skrape sammen viljestyrke også. Så ringer du legen i morgen og ber om ny legetime, forklarer alt og ber om henvisning til psykolog for terapi og hjelp. Du har tatt det første steget. :)

Lenke til kommentar

Men som sagt, jeg har sitti på jobben nå og gjort det bra, det er pga jeg har fått sånne vival av legen, sånn at jeg har skyvd unna problemene.. Men hvordan skal jeg klare dagene til neste legetime nå, uten de, bare med de fæle efexor tablettene.. Den legen jeg bruker pleier å ha kø som bare det.. :(

Lenke til kommentar

Du skal ikke skyve unna problemene, du skal ta tak i dem. Hvis dette er tabletter du går på fast, så kan du kanskje få respeten fornyet uten legetime? Så bestiller du legetime slik at du får henvisning til psykolog, samtidig som du får fornyet resepten uten legetime.

Lenke til kommentar

Tror dere det er best at jeg går på legevakta nå og får komme inn til en lege, så forteller jeg alt hvordan det er?

Spør om jeg kan kvitte meg med efexor, og starte på cipralex igjen..

Og få en sykemelding til jeg kommer meg til fastlegen igjen.. For sånn som dette kan det ikke fortsette..

Lenke til kommentar

Til dere som maser på at han ikke kan forsove seg og at det bare er å skaffe flere klokker så er det antagelig ikke så enkelt. Mennesker som har slike lidelser og som bruker slike typer medikamenter kan ha hundre vekkeklokker og allikevel ikke høre dem. Søvnen deres ligner mer på en koma lignende tilstand og det å vekke en slik pasient kan noen ganger være klin umulig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Til dere som maser på at han ikke kan forsove seg og at det bare er å skaffe flere klokker så er det antagelig ikke så enkelt. Mennesker som har slike lidelser og som bruker slike typer medikamenter kan ha hundre vekkeklokker og allikevel ikke høre dem. Søvnen deres ligner mer på en koma lignende tilstand og det å vekke en slik pasient kan noen ganger være klin umulig.

Godt mulig, men TS sier at han våkner av klokken, men skrur den av igjen og sover videre. Derfor jeg foreslår at han setter klokken slik at han må stå opp av sengen for å nå den.

Lenke til kommentar

Noen ganger våkner jeg, andre ikke..

Var en tur oppe hos legevakten nå, legen annbefalte meg og skrive melding til sjefen min om at jeg blir borte i morgen for å dra til fastlegen, eller hvertfall ta kontakt med han om å legge plan videre om jeg skal sykemeldes. Også sendte hun et referat til fastlegen der hun skrev at jeg burde få komme inn hos han på time i morgen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...