Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Manchester City


Latias

  

61 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er jeg full for første gang på veldig, veldig lenge. Skal si det var godt å komme hjem til denne tråden etter en nedtur/opptur på byen, alt ettersom hvordan man ser det. Målet til Nani og alt samspillet i forkant var pure class, skal mye til for å toppe det egentlig. Men herregud, at årets mål blir seiersmålet mot STYGGE City på Old Trafford og sannsynligvis sikrer at Shity er ute av gullkampen skulle komme i dag av en fyr som tidligere flørtet med nevnte lag er absolutt ikke noe jeg trodde kom til å skje.

 

Sitter her tom for ord (sm vanlig), men målet til Rooney ga meg ståpikk i slowmotion, latterlig. AAAAAAAHHHHHH ERUPTION!!

Lenke til kommentar

Herlig kveldsunderholdning her inne mot Chelsea trollene, noe får veie opp for at jeg ikke drar fitte hjem ikveld.

Synd dere vinner, men fantastisk at City taper. Hatet mitt for slike lag blir bare større og større for hver dag som går, og hver jævla cunt jeg ser i Chelsea/City drakt. Fittekuker hele jævla gjengen, historieløse tilogmed.

Lenke til kommentar

Herlig kveldsunderholdning her inne mot Chelsea trollene, noe får veie opp for at jeg ikke drar fitte hjem ikveld.

Synd dere vinner, men fantastisk at City taper. Hatet mitt for slike lag blir bare større og større for hver dag som går, og hver jævla cunt jeg ser i Chelsea/City drakt. Fittekuker hele jævla gjengen, historieløse tilogmed.

Hva med de 40-åringer som går med city/chelsea drakt. Cunter de og, fordi de har fulgt dem siden de var medicore?

Endret av Stephenjazz
Lenke til kommentar

Både og. Fans av Chelsea/City har vist en tendens til og ta imot pengebruken med glede, som om de skulle ha fortjent dette, etter flere hundre år som mediocre lag som ikke har gjort en dritt for å være der de er. Så ja.

 

Om de derimot misliker hvilken vei klubben har gått så er det noe annet, men jeg har enda til gode og møte en av de :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...