Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Det er litt moro å se at dommeren blåser av spillet pga skade og at det deretter blir automatisk fair play, hvor laget mitt sparker ballen over til det andre laget. Det er veldig irriterende at det var Ballotelli som lå nede med en skade (ikke hodeskade), hvordan kan da dommeren blåse av, mens jeg var halveis i et angrep, og deretter må gi fra meg ballen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I dag har jeg hatt en kompis over, og vi har selfølgelig spilt demon.

Da skjedde det noe intresant man ikke har sett i andre fifa spill.

 

Jeg skulle ta en gjennombrudspasning i lufta...som faila. Og da gikk keperen ut og tok den, men han vvar akkurat littegranne over 16 metern, da blåste dommer og frispark på 16, ganske stilig !

  • Liker 2
Lenke til kommentar

No har jeg spilt ca 10 kamper med Arsenal mot Manchester City på professional, tap med ett mål så å si hver gang. Har slått de en gang på straffekonk. En gang scoret jeg i det 80 min og så scoret de igjen i det 89 min der en av deres spillere gikk gjennom 5 mann. Han visste hva jeg gjorde og hvilke taklinger osv jeg gjorde og gikk sikk sakk mellom alle spillerene mine og scoret. De får til alt de vil. Alle på city kan jo bare gå igjennom forsvaret mitt. Jeg har spilt FIFA i allle år så har ikke noe med at jeg er dårlig men jeg synes demoen var helt elendig. At city skal kunne vite hva jeg gjør hele tiden og bare vende vekk osv å så bare gå inn til mål å score er for meg helt latterlig. Samme offensivt, slår jeg en god gjennomløps pasning så "leser" de det HELE tiden og ja nei dette var ikke noe for meg. Har spilt FIFA i alle år men tror ikke dette blir kjøp.

 

Eg har også spilt Fifa i alle år (og ganske sikkert lengre enn deg). Og eg tapte mange av de første kampene eg spilte også, uansett hvilket lag eg var eller hvem eg spilte mot.

 

Tingen er at å forsvare seg i denne utgaven ikke er likt NOE vi har sett og prøvd før så det er rimelig at de fleste sliter, hvertfall med tanke på hvordan det var i fjoråretsspill.

 

Det at de "vet" hva du kommer til å gjøre osv er bullshitt, saken er bare den at det føles slik fordi du ikke klarer å forsvare deg og du klarer sannsynligvis løper rett i motspillere eller fortsatt prøver på veggspill der ene slår høy pasning mens den andre løper. Slik funker ikke denne utgaven og det er rimelig flott, for nå er det tydeligt at det er mange som sliter.

 

Og å påstå at demoen er elendig på grunnlag av at du ikke får til en dritt sier en god del om deg. Spillet er sålangt det beste Fifa spillet eg har prøvd til tross for at eg ble rundspilt i alle bauger og kanter de første kampene eg spilte.

 

Øvelse gjør mester, bare så "synd" at mange ikke gidder å prøve å mestre det nye i Fifa 12 og heller legger seg ned å griner fordi dem ikke vinner 13-0 i den første kampen de spiller.

 

Eg har hørt at Pokemon er ett spill en får fort taket på, kanskje det hadde vært noe?

 

 

Har spilt FIFA hvert år siden 98 :)så har spilt fifa en del. Jeg løper jo ikke rundt som en hodeløs kylling i forsvar så vet hva jeg gjør. Men det at motstanderen vet hva jeg gjør har skjedd flere ganger i hver kamp.

Det at jeg synes demoen er dårlig sier bare litt om meg? Hva sier det om meg at jeg synes demoen var dårlig?

Pokemon er det en stund siden jeg spilte:P

 

Makan til arrogant du var då. Skjerp deg. Bare fordi du digger noe så kan vel andre synes noe annet. Kjekt at du fikk det til. Kos deg i kjelleren med det ;-)

Endret av johnny87
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har også spilt FIFA siden jeg var liten gutt på barneskolen. Det virker jo som om du ikke får det til på demoen, og at du derfor synes den er dårlig. Det at motstanderen vet hva du gjør kommer sikkert av at du er forutsigbar. Jeg spiller på høyere vanskelighetsgrad enn deg, og motstanderen har ingen anelse om hva jeg gjør. Du kan enten velge å gjøre noe med det, og lære deg spillet eller avfeie det som elendig, og kose deg videre med det vesentlig enklere FIFA 10. Jeg er svært fornøyd med at man ikke kan overkjøre motstanderen på legendarisk lenger. Vel, iallfall ikke for øyeblikket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er ikke ute etter enkel match. Sitter mer pris på en hard og knepen 1-0 seier enn 5-0 så det er ikke det det går på. Så er ikke det at jeg vil ha det lettere, men føler det motstanderen på slutten av kamper når de trenger det scorer uansett. Har ved flere anledninger ledet 1-0 til det 80 min og hatt full kontroll så scorer de både en og 2 ganger ved å spasere gjennom Forsvaret mitt som har hatt full kontroll hele kampen.

Lenke til kommentar

Har spilt demoen på PS3 et par timer nå. Den nye forsvarsløsningen tok litt tid å venne seg til, men nå føler jeg at det sitter. Tok meg 5-6 kamper før jeg greide å ligge på rundt 50% i possesion, men igjen er det bare en vanesak. Har ikke opplevd noen bugs, men stusset litt på noen dommeravgjørelser.

 

En gang fikk motstanderen min en merkelig offsideavgjørelse mot seg. Innlegget hans kom, og han hadde to spillere i boksen. Den ene var i offside, den andre ikke. Ballen skrudde utover, og kom i klar bane mot spilleren som IKKE var i offside. Jeg fikk headet ut, og var i ferd med å kontre, men så ble det dømt offside mot AI. På reprisen var det tydelig at ballen gikk mot spilleren som ikke var i offside. Litt rart.

 

En annen gang opplevde jeg å få straffe mot meg. Et innlegg kom inn, og jeg skulle klarere på volley. Da jeg sparket unna, kom Zlatan tett på, og ballen ble "klemt" mellom han og min forsvarspiller. Det hele så ut som en litt rar situasjon, men ingen regelbrudd verken fra Zlatans eller min side. Alikevel fikk de straffe.

Lenke til kommentar

Bilder av stadionene.

http://imgur.com/a/QS6Px

 

For de som er interessert er også alle spillerne til FUT her:

http://www.megaupload.com/?d=YVMBYWI1

 

Chelsea

 

 

Bosingwa da Silva - 80

Lampard - 87

Anelka - 83

Terry - 86

Drogba - 86

Cole - 85

Malouda - 84

Essien - 84

Čech - 85

Torres - 86

Ferreira - 74

Alex - 83

Meireles - 82

Kalou - 81

Turnbull - 73

Hilario - 74

Mikel - 81

Bertrand - 69

Sturridge - 80

Mata - 85

Luiz - 82

Ramires - 79

Taylor - 60

Mellis - 61

Lukaku - 78

McEachran - 71

Clifford - 55

Mitrovic - 64

Clifford - 59

Ince - 53

 

 

 

Man United

 

Giggs - 83

Owen - 75

Ferdinand - 87

Carrick - 82

Berbatov - 82

Park - 82

Evra - 85

Rooney - 90

Kuszczak - 75

Lindegaard - 74

Fletcher - 81

Nani - 85

Vidić - 89

Young - 85

Valencia - 83

Anderson - 77

Evans - 75

Gibson - 74

Amos - 62

Hernández - 82

James - 61

Macheda - 73

Welbeck - 76

Diouf - 74

Fabio - 75

Rafael - 76

Cleverley - 73

Smalling - 77

De Gea - 80

Jones - 76

Pogba - 55

Morrison - 57

Keane - 59

 

 

Endret av Emils1
Lenke til kommentar

Ok, først, jeg liker det nye forsvarspillet, uvant, men bra.

 

Likevel, jeg begynner å irritere meg over at spillerne har så enorm god balanse. Når jeg tar en sklitakling og treffer spilleren så vidt, så skal han falle 9/10 ganger. I enkelte situasjoner er det veldig bra at han kommer seg unna taklingen, spesielt når det er en svak takling uten mye fart. Men når jeg kommer løpende i full fart, sklir mellom beina hans bakfra, så skal han ikke fortsette å løpe. Han skal bli meid ned i bakken og jeg skal ha kort.

 

Sorry for rant, men dette irriterer meg.

Lenke til kommentar

Bilder av stadionene.

http://imgur.com/a/QS6Px

 

For de som er interessert er også alle spillerne til FUT her:

http://www.megaupload.com/?d=YVMBYWI1

 

Chelsea

 

 

Bosingwa da Silva - 80

Lampard - 87

Anelka - 83

Terry - 86

Drogba - 86

Cole - 85

Malouda - 84

Essien - 84

Čech - 85

Torres - 86

Ferreira - 74

Alex - 83

Meireles - 82

Kalou - 81

Turnbull - 73

Hilario - 74

Mikel - 81

Bertrand - 69

Sturridge - 80

Mata - 85

Luiz - 82

Ramires - 79

Taylor - 60

Mellis - 61

Lukaku - 78

McEachran - 71

Clifford - 55

Mitrovic - 64

Clifford - 59

Ince - 53

 

 

 

Man United

 

Giggs - 83

Owen - 75

Ferdinand - 87

Carrick - 82

Berbatov - 82

Park - 82

Evra - 85

Rooney - 90

Kuszczak - 75

Lindegaard - 74

Fletcher - 81

Nani - 85

Vidić - 89

Young - 85

Valencia - 83

Anderson - 77

Evans - 75

Gibson - 74

Amos - 62

Hernández - 82

James - 61

Macheda - 73

Welbeck - 76

Diouf - 74

Fabio - 75

Rafael - 76

Cleverley - 73

Smalling - 77

De Gea - 80

Jones - 76

Pogba - 55

Morrison - 57

Keane - 59

 

 

 

Bra bilder av stadionene, liker at det blir lettere å se hele stadion bl.a. i åpningssekvensen. Gir mer inntrykk av at man faktisk er der..

 

Er det du som henter ut data eller finner du dette på nettet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...