Gå til innhold

Killzone 3 - den store tråden


mortensol

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er jeg igang med å spille Killzone 3 (Full versjon)

Noen andre som har testet det? PS: Har også forhåndsbestilt, så jeg kjøper i tillegg.

 

Jevrio: Ble litt overasket selv når jeg så størrelsen på spillet! Men måtte rydde litt plass ;) Vet du hva de "20 Gb som kommer seinere" er for noe? Ekstra bonus innhold?

Endret av sir-alex
Lenke til kommentar

Da er jeg igang med å spille Killzone 3 (Full versjon)

Noen andre som har testet det? PS: Har også forhåndsbestilt, så jeg kjøper i tillegg.

 

Jevrio: Ble litt overasket selv når jeg så størrelsen på spillet! Men måtte rydde litt plass ;) Vet du hva de "20 Gb som kommer seinere" er for noe? Ekstra bonus innhold?

 

3D er fjernet på ~20GB versjonen. Skal teste det i morra, 85% atm. Svær faen. Og, er en 9GB fil, så funker ikke via minnepenn, da må være FAT32, så må splitte fil (skal funke, men en jobb), eller bruke FTP (funker fint, om stor nok HDD). Selv skal jeg FTP'e.

 

Skal recorde (så er jeg ferdig til rls om heldig :D), og streame, om jeg får fin kvalitet.

Lenke til kommentar

Iallefall VG's. The Escapist's Zero Punctuation er derimot veldig bra.

Er den som prøver å være morsom? Og nei, den er ikke bra.

 

Den sier alt slik det er. De fleste anmeldelser whiner over et ettelerannet som for meg ofte er helt uviktig.

 

Vil du ha seriøse, og gode reviews, så må du se "ElderGeek"

(http://www.youtube.com/user/ElderGeekDotCom)

Endret av Jevrio
Lenke til kommentar

Jevrio: Nå har det også lekket ut en versjon på 22GB, vet du hva denne mangler i forhold til den større?

Fant det ut, på 22gb versjonen mangler det:

 

- 3D filmer i spillet

- Sensurerte filmer er fjernet

- Noen språk mangler

 

Hm, trodde selv bare det var 3D som var fjernet, men trenger jo ikke sensurerte videoer og språk jeg ikke forstår (enda norsk trolig også er fjernet, men var i menyen, sammen med 10-20 andre).

Lenke til kommentar

Fikk endelig prøvd single player-demoen, og jeg er skikkelig imponert. Move-kontrollerne fungerer bra med spillet også, bare man får blitt vant til det så er det jo en ypperlig, morsom og engasjerende måte å spille på. Gleder meg til spillet kommer i posten neste uke. :D

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...