Gå til innhold

Killzone 3 - den store tråden


mortensol

Anbefalte innlegg

23. februar kommer Killzone 3 ut i butikkhyllene, men allerede i dag (2.februar) legges det ut en åpen flerspiller beta. Tenkte vi kunne bruke denne tråden til å dele meninger, forventinger, erfaringer og problemer med spillet.

 

Samtidig kan tråden benyttes til å stifte nye psn-bekjentskap.

 

Info om åpen beta og demo (gamer.no)

 

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=p-a4i8067rI

 

http://www.youtube.com/watch?v=ZRYO8NrlejQ

Endret av mortensol
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De forbedret jo kontrollen ganske mye i KZ2 etter hvert som klagene kom, og eg syns de fungerte greit etterhvert :) Klart, det beste kontroll oppsettet i FPS på konsoll må vere COD sitt etter min mening. Når sannt skal sies, er eg _litt_ lei det speeda gameplayet i COD, og heller mer mot BC sitt noe tregere gameplay. KZ2 kjører jo også 30 fps, så det blir ett noe mer behagelig tempo også her heldigvis :)

Lenke til kommentar

 

Og jeg sleit ikke med noe aiminga selv med Move, bare sutrete unger som er arkadefrelste her ;)

 

Så det du sier her, er at eg endelig kanskje kan vurdere å ta i bruk mitt Move sett ? :p Hvordan var det å snu seg raskt rundt f.eks. Det var jo ofte ett problem på Wii...hehe. At man rett og slett spillte raskere og meir effektivt med en vanlig kontroller..

 

Bullet lag folkens?

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Syk grafikk de presterer.. Beste på konsoll uten tvil, FPS altså!

Liker Gameplayet veldig, koste meg med 2ern og mer av det samme, samt nye ting.

 

Prøvde MOVE jeg også. Litt kronglete for meg siden jeg ikke har noe bra sted å ha kameraet. Men merka det har potensial. Tror det offisielle geværet blir bra.

Endret av lyon
Lenke til kommentar

 

Og jeg sleit ikke med noe aiminga selv med Move, bare sutrete unger som er arkadefrelste her ;)

 

Så det du sier her, er at eg endelig kanskje kan vurdere å ta i bruk mitt Move sett ? :p Hvordan var det å snu seg raskt rundt f.eks. Det var jo ofte ett problem på Wii...hehe. At man rett og slett spillte raskere og meir effektivt med en vanlig kontroller..

 

Bullet lag folkens?

 

Det anbefales, du kan stille inn på hvor god sensitivitet man kan ha. Må selvølgelig trenes med å bruke Move i Killzone 3, selv jeg fikk 13-2 kills i online mot ekte folk med Move!

 

Så kan jeg jo spillet utenat da Killzone 2 er rundspilt så det gynger etter!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...