Gå til innhold

Killzone 3 - den store tråden


mortensol

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slenger meg på den. I tillegg så avtar ikke "disguised" effekten, om du har makset denne perken ut, når du utfører "Brutal melee", noe som gjør klassen ekstremt effektiv, på en snikende måte.

 

Forøvrig, så var spillet ekstremt enkelt å få Platinum i. "Elite" vanskelighetsgraden tilsvarer "Trooper" fra Killzone 2.

Endret av NinjaGaiden
Lenke til kommentar

Spilte gjennom Ninja Gaiden 2 på Xbox 360 for et par år siden. Klarte spillet på "Path of the Mentor" (Nest siste vanskelighetsgrad), men jeg gadd ikke engang å prøve det på "Path of the Master", da spillet var helt for jævlig på "Mentor".

 

Plukket nylig også opp "Ninja Gaiden 2 Sigma", til PS3, som jeg fant til 100,- lappen hos min lokale Gamestop butikk. Har dog ikke fått tid til å teste det på PS3én ennå.

Lenke til kommentar

Ok. Ja jeg skjønner at det folk syntes det er sykt vanskelig, men trening gjør mester;)

 

Sigma 2 er mye lettere å gjenomføre, master ninja er en lek der i forhold til xbox versjonen. Dog å platte sigma 2 er en annen ting da 2 oppdrag i team mission mode er veldig vanskelige. Men utrolig deilig å klare til slutt:) Når du bærer nicket NinjaGaiden, bør du ikke gi opp. Hehe.

 

Jeg fikk forøvrig mye mer ut av KZ2 enn 3, selv om 3 er ca like bra om ikke bedre, tiltrekker harde trophies meg mer. Mestringfølelse er fett, noe også NG serien slår spikeren på hodet med!

Endret av lyon
Lenke til kommentar

Slet meg gjennom Kz2 Elite, det var ganske tilfredsstillende når man var ferdig for å si det sånn.

 

Brukte et par timer selv på å knerte sistebossen på KZ2 Elite. Var mye feil og prøv for å si det sånn til jeg fant teknikken som gjorde at det ble mulig å ta ham enkelt etterpå.

Lenke til kommentar

Slet meg gjennom Kz2 Elite, det var ganske tilfredsstillende når man var ferdig for å si det sånn.

 

Brukte et par timer selv på å knerte sistebossen på KZ2 Elite. Var mye feil og prøv for å si det sånn til jeg fant teknikken som gjorde at det ble mulig å ta ham enkelt etterpå.

Selve bossen var ikke det verste, men alle higsene som kom før ham.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Skal gå til innkjøp av PS3 i morgen! Men hvorfor skal eg velge Killzone 3 til spill?

 

Fordi det har god spillbarhet, rå grafikk, god lyd og en heftig (men desverre litt kort ) kampanjedel. Flerspiller skal også være bra uten at jeg har testet den. Tror også du kan spille gjennom kampanjen i coop, men det må nesten noen andre bekrefte. Jeg mener ivertfall jeg så det i menyen.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Skal gå til innkjøp av PS3 i morgen! Men hvorfor skal eg velge Killzone 3 til spill?

 

Fordi det har god spillbarhet, rå grafikk, god lyd og en heftig (men desverre litt kort ) kampanjedel. Flerspiller skal også være bra uten at jeg har testet den. Tror også du kan spille gjennom kampanjen i coop, men det må nesten noen andre bekrefte. Jeg mener ivertfall jeg så det i menyen.

Det skal være muligheter for å spille co-op i historiedelen. Dette skal visstnok ikke være muligheter for over internett. Må ha to kontrollere og en venn. :)

Lenke til kommentar

Spillet virker helt greit etter 1.5 times spilling, men blir ikkje blåst av banen her vil eg si :) Grafikken er rå, lyden er OK. Men Helghastene er fortsatt skammfete ^^

 

Spilt igjennom campain 3 ganger :)

Fra og med demo kapittel så var spillet megabra.

Beste campain siden MW1.....som jeg også likte godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...