Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

ville du hatt sex på første date?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørs. Vil jeg finne deg attraktiv? Er du et rævhål jeg aldri kunne tenke meg å treffe igjen?

 

Blir litt som å spørre om jeg ville spist noe grønt om du ga meg det. Ga du meg en kiwi eller en agurk ville jeg mest sannsynlig ikke hatt noe problem med å spise det, men ga du meg grønn, muggen ost ville pipen fått en annen lyd. Men jeg er altså ikke prinsipielt imot å spise grønne ting. Ikke er jeg allergisk mot kiwi heller. Jeg ville dog av prinsipp vært imot å spise kiwi dersom jeg var allergisk mot det, men det blir omtrent det samme grunnlaget jeg har for å nekte å spise grønn, muggen ost.

 

Er spørsmålet du egentlig mener å stille "vil du, av prinsipp, unngå å ha sex på første date"?

Endret av srbz
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kommer helt ann på settingen og kjemien. Hvis jeg ser på vedkommende som et bra kjærestemateriale, så hadde jeg aldri hatt sex med ham på første, andre, tredje, fjerde what so ever- date.

 

Er jeg derimot kun ute etter litt moro eller en liten flørt, så kanskje.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Det tviler jeg sterkt på at jeg ville ha hatt. Kanskje da jeg var 16 og pungen var som nitro, men ikke nå. :hmm:

 

For å utdype svaret mitt litt: Jeg er en type som ønsker å bli bedre kjent med folk og som har vanskelig for å stole på mennesker generelt sett. Så jeg tviler som sagt sterkt på at jeg hadde fått denne tenningen allerede på første date. Tviler også på at min eventuelle date hadde vært av typen til det dersom jeg kjenner min egen smak riktig.

For all del jeg skjønner at folk kan få den tenningen, jeg bare tviler på at jeg hadde kunnet få den.

Meeeen ettersom jeg har planer om å være i fast forhold en veldig god stund til så tipper jeg at jeg ikke kommer til å få noen fasit på akkurat dette.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Nyskjerrig på hva folk synes og svarer om dette: ville du hatt sex på første date?

 

Vel, å ha sex på den første daten vil for min del fjerne mye av spenningen/nysgjerrigheten ved å date. Uten dette faller sannsynligheten for å bli interessert i den andre personen, og grunnlaget for videre dating. Ved å fjerne dette grunnlaget så blir litt av poenget med dating borte, da kan en heller dra på byen. Nei, jeg ville ikke hatt sex på første date.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...