Gå til innhold

Sex med dyr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bør sex med dyr være forbudt?

 

øhh.. Ja?

 

 

Hvilke rasjonelle argumenter finnes?

 

Sex med dyr er galt?

 

Tror det først ble ulovlig da det viste seg å være en stor risiko. Hester har en vane å penetrere hardere enn det mennesker kan tåle. Ergo har det kommet ulykker der hester har påført skader på indre organer, uten at jeg kan komme med noen kilder.

 

:ph34r: Mann eller dame?

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Sex med dyr er galt?

 

Har dyr rettigheter?

 

Mener trådstarter sex med dyr burde tillates?

 

Ja.

 

Isåfall er jeg veldig interessert i å vite hvorfor.

 

Dyr har ikke rettigheter.

 

Tror det først ble ulovlig da det viste seg å være en stor risiko. Hester har en vane å penetrere hardere enn det mennesker kan tåle. Ergo har det kommet ulykker der hester har påført skader på indre organer, uten at jeg kan komme med noen kilder.

 

Bør sex med flasker forbys?

Endret av ape i båt
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Har dyr rettigheter?

 

Til en viss grad; Ja. La meg spørre deg. Har en trestokk rettigheter? Nei? La oss kutte ned alle trærne i så fall og pule dem.

 

Eller hvorfor ikke legalisere dreping av katter og hunder? Drep dem alle sammen, pul dem, ikke noe problem.

 

Dyr har jo ingen rettigheter.

 

Shit gets deeper.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har en trestokk rettigheter?

 

Nei.

 

La oss kutte ned alle trærne i så fall og pule dem.

 

Hogg gjerne ned dine egne trær. Men min skog har du ingen rett til å hogge ned.

 

Eller hvorfor ikke legalisere dreping av katter og hunder?

 

Det er greit å drepe griser. Hvorfor skal det ikke være greit å drepe hunder?

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Ifølge loven som ble opphevet i henhold til homofil sex, ble også loven om sex med dyr opphevd da disse var i samme.

Så sex med dyr er faktisk lov, bare det ikke går utover loven om dyreplageri.

Så det er lov å ha sex med dyr som f.eks Kuer, sauer og andre dyr som er store, men høner som noen har prøvd seg på får indre skader, så det blir det samme som dyreplageri.

Lenke til kommentar

Jeg ser hvor dette beveger seg. Dreping av dyr er en gråsone. Sex med dyr er ikke en sone i det hele tatt.

 

Folk som seriøst ønsker å ha sex med dyr bør låses inn eller henrettes for å si det rett ut. Jeg likestiller det med pedofili.

 

Det er faktisk et interessant spørsmål, hva som lovligjør dreping av et dyr, men forbyr dødningen av et annet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er et veldig aktuelt tema. Som sagt så får ikke griser bevegd lemmer, de ligger bare på siden og gir melk til griseunger. Griseunger blir også slått ihjel ved å bli grepet rundt bakbeina og så smelt systematisk mot en hard overflate med hode først. Og når de ikke får ordentlig elektrisk sjokk før de blir avlivet, er strupen skjært over når de enda er ved full bevissthet. Dette kommer jo selvfølgelig ann på hvor i verden du er, og det gjør også de aktuelle lovene. Det er nok noe dårlig hva angår matproduksjonsnæringen.

Endret av Narsissisten
Lenke til kommentar

Ifølge loven som ble opphevet i henhold til homofil sex, ble også loven om sex med dyr opphevd da disse var i samme.

Så sex med dyr er faktisk lov, bare det ikke går utover loven om dyreplageri.

 

Nei, i ny lov om dyrevelferd, som trådte i kraft 01.01.10, ble seksuelle handlinger med dyr forbudt igjen.

 

 

Forøvrig ser jeg ikke vitsen med å få enda en diskusjon om dette. Vi har diskuterte opp og ned og i mente om dette temaet før, så det er liten vits å ta enda en diskusjon i en egen tråd.

 

 

Forøvrig ser jeg ikke hvorfor sex med dyr skal være eksplisitt ulovlig. Dersom det skader dyret har vi allerede en lov som kan anvendes. Og i tilfellet folk går på andres dyr har vi også lover som kan anvendes.

 

Forbudet mot sex med dyr lar seg aldri håndheve - de som driver med de går ikke akkurat rundt å skryter av det, så folk får ikke vite om det. Dessuten er det såvidt meg bekjent ingen studier som tyder på at større dyr tar fysisk eller psykisk skade av sex med mennesker (heck, interbreeding skjer til og med i naturen). Så snart de studiene er på plass skal jeg heller støtte et forbud.

 

 

Vi kan ikke forby alt vi ikke liker! Sure, du og jeg kan synes det er så avskyelig vi bare vil, uten at det endrer noe.

 

EDIT:

:whistle: 2guys1horse :whistle:

 

Mener du berømte Mr. Hands? :p

 

 

EDIT2:

@Notelitten: Dyr har rettigheter, og det skal de ha! De har riktignok ikke rett til å stemme, men de har rett til et godt liv (dyremishandling er ulovlig, vil jeg minne om. Dette er faktisk med hensyn på dyret.)

Endret av ze5400
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg syntes sex med dyr burde være lovlig da dyr ikke har rettigheter.

 

Videre skal jeg si at jeg syntes at å eie dyr burde være et privilegie, dersom du misbruker dette burde du ikke ha retten til å eie det.

 

Det er forøvrig vanskelig å ta en stilling til saken, da jeg åpent er for drap av dyr, så sant det er på en human måte, hvor dyrene ikke skulle lide.

 

Om dyresex er misbruk av dyr eller ei får da være opp til noen andre å bestemme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...