Gå til innhold

Huawei U8800 / Ideos X5


jevel

  

132 stemmer

  1. 1. Er du fornøyd med din U8800 / Ideos X5?

    • Ja
      100
    • Nei
      32


Anbefalte innlegg

Du kan jo prøve å legge inn clockwork recovery på nytt å se om du får bootet i recovery da?

Jeg kom faktisk til recovery før jeg prøvde å installere 2.2, etter det F***a det seg helt opp. Greia nå er at jeg ikke får opp noe i rosa-skjerm modus, ikke i Ubuntu engang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke en rosa tusj du kan tegne på skjermen med da? kansje det funker..

 

Nei fra revolver til spøk, har du prøvd uten å ha batteriet i? Telefonen blir vel ikke helt "ordentlig" avslått før batteriet er ute..

Har tatt ut batteriet 100 ganger + prøvd å oppdatere med batteriet ute.

 

Får vel prøve å spille uskyldig.. "root" hva er det? :p Hordan kan de se hva jeg har gjort når man ikke kommer forbi splashscreen eller får opp noen partisjoner? Hehe. Hva tror dere reperasjon koster?

Lenke til kommentar

Håper det ordner seg. Vet ikke når du kjøpte den, men om telefonen er under 6 mnd har selger en ganske tung bevisbyrde, og iom at det ikke er mulig å få tilgang til telefonen blir det vel vanskelig å bevise at du har gjort noe feil ;)

 

Off topic: noen som vet om en enkel og grei måte å fjerne operatørlåsen fra telefonen uten å gå gjennom teleoperatør?

Lenke til kommentar

Oneclick root, og så unlock bootloader? Tar et kvarter:)

 

Har alt rootet med superoneclick, men har ikke klart å finne noen god guide til å låse opp bootloader - noen tips ? :)

 

Ringte Telenor i dag for å få koden, men de var like overrasket som meg, da det i følge dem ikke skulle være noen operatørlås på telefonen :hmm:

Lenke til kommentar

Er jeg den eneste som er så heldig at ALLE bilder jeg tar eller lagrer fra mms blir automatisk tømt/korrupt etter kort tid? Pluss at spotify lagrer info og offline lister I kanje en dag, også er HELE fuckings offline listen og alt borte? Også så heldig at ut av det blå så varer batteriet 12-15 timer med MINIMALT BRUK, lys på svakeste, ingen tilkobling, kanskje 10-20 sms bare, er helt sykt, prøvd ørten måter å kalibrerer batteriet på, funker dårlig, og telefonen er ikke mange månedene, er forøvrig oxygen jeg dessverre kjører, original rom kunne I alle fall droppe å slette alle bildene mine helt random...

Lenke til kommentar

Kremt.. Noen som har klart å gjenopprette imei som har blitt nulla ut?

Ahh, kjipern. Du har ikke backup? Jeg så en metode for å få tilbake IMEI-nummeret på xda, men det ble sletta raskt av modsa (kunne brukes til å få nytt annet IMEI, noe som er ulovelig). Problemet var bare at instruksene var på russisk, og det hele så heller avansert ut. Men noen klarte det.

 

Har sendt min mobil til service nå. Håper reparasjonen blir gratis!

 

Damn you Huawei.

Lenke til kommentar

Offisiell update som faila. Absolutt INGEN måte å fikse det på. Alle partisjoner borte.

 

Snakket med Tele2 som sendte meg til Moobi (som har ansvar for reparasjon av telefoner kjøpt på Tele2.no). Sendte den inn på lørdag (aner ikke hvor) og får den om 1 uke forhåpentligvis..

 

Men hvis 2.3 oppdateringen nulla imei så burde det ikke være noe problem å få det på garanti?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...