Gå til innhold

Huawei U8800 / Ideos X5


jevel

  

132 stemmer

  1. 1. Er du fornøyd med din U8800 / Ideos X5?

    • Ja
      100
    • Nei
      32


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg oppdaterte min U8800 til den offisielle, men ikke norske, versjonen av 2.3.5. for et par uker siden.

Endelig ble jeg fornøyd med batteritid (doblet++) og hastighet på telefonen.

Men idag ble minnekortet mitt ødelagt og et par minutter etterpå gikk telefonen i blåskjerm.

 

Noen som har vært borti noe lignende? Kun blåskjerm når jeg skrur den på.

Må vel sikkert sende den inn... :(

Endret av StorPeder
Lenke til kommentar

Noen som vet om det er mulig å un-roote telefonen ved putte tilbake den orginale boot.img fila som jeg erstattet da jeg rootet telefonen?

Vet faktisk ikke. Du kan ta en backup og prøve, hvis det failer ender du mest sannsynelig i boot-loop. Da må du installere stock fw igjen.. Vanligvis kan man unroote med f.eks z4root, men siden root er med i boot-img du bruker tror jeg du vil få tilbake root på neste restart.

 

Ble litt rotete men kort sagt: du bør ha en backup før du gjør noe.

Lenke til kommentar

Jeg får meg denne tlf om 2 dager nå.. Og har lest mye om den men har et par spørsmål:

 

Jeg er en gutt på 15 år, Så musikk er en veldig stor del av værdagen min både når jeg trener og på skolen..

Hvor lenge kan batteriet holde mens musikken er på øra?

 

Også videre..

 

Jeg leser mye om problemer med WLan osv.. Er dette fikset i noen senere opptateringer en det som var på de 10+ første sidene?

 

 

 

Takker så meget for svarene jeg får (håper jeg:P)

Lenke til kommentar
Jeg leser mye om problemer med WLan osv.. Er dette fikset i noen senere opptateringer en det som var på de 10+ første sidene?

Jeg hadde WLAN-problemer i stock ROM-en. Etter jeg la innpå f.eks Oxygen-ROM, har jeg aldri hatt noe problemer.

 

 

Det med ROM, sier ikke meg så veldig mye hehe. ganske fersk på sånne mobiler.

Kort forklart er ROM OS/gui på tlf. Men WLAN problem kom tilbake hos meg etter litt bruk på ny tlf. Også etter at jeg prøvde annen kernel. Mitt tips er å spare opp ett par høvdinger til, og kjøpe en skikkelig telefon.

Lenke til kommentar
Jeg leser mye om problemer med WLan osv.. Er dette fikset i noen senere opptateringer en det som var på de 10+ første sidene?

Jeg hadde WLAN-problemer i stock ROM-en. Etter jeg la innpå f.eks Oxygen-ROM, har jeg aldri hatt noe problemer.

 

 

Det med ROM, sier ikke meg så veldig mye hehe. ganske fersk på sånne mobiler.

Kort forklart er ROM OS/gui på tlf. Men WLAN problem kom tilbake hos meg etter litt bruk på ny tlf. Også etter at jeg prøvde annen kernel. Mitt tips er å spare opp ett par høvdinger til, og kjøpe en skikkelig telefon.

 

 

Vell fikk denne til jul nå.. Og er passe fornøyd bare det at batteriet føles at det ryker veldig fort.. og ikke er stabilt, siden plutselig så mista det 4%.. Noen tips?

Lenke til kommentar

Her: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1149150

 

Jeg installerte nettopp Oxygen men jeg får ikke Market til å funke. Det krasjer hele tiden og vil ikke laste ned noe.

 

Noen råd?

Wipe dataen til market i innstillinger. Funker fint for meg.

 

Kan det være skadelig eller fare for og ødelegge mobilen når man installerer dette "Oxygen" ?

Nei, du skal være flink hvis du klarer å ødelegge mobilen sånn. 4 sider tilbake skrev CptAwesome en bra guide. Bare bytt ut "perfect recovery" med denne her: recovery 5.0.2.6 og velg selv hvilken ROM du vil ha.

Endret av skifyr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...