Gå til innhold

Huawei U8800 / Ideos X5


jevel

  

132 stemmer

  1. 1. Er du fornøyd med din U8800 / Ideos X5?

    • Ja
      100
    • Nei
      32


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vel hatt min nesten siden release, og batteriet fungerer fortsatt utmerket, lader 2-3 dag etter hvor mye jeg har ring\spillet.

Dog på noen forskjellige ROM, har man hatt dårlig batteritid, men det er ikke batteriet sin skyld.

 

Forresten veldig kjekt med en kraftig ladder, bruker ladderen til min Asus Transformer 300 (2A output på 5V) og mobilen laddes sykt fort!

Lenke til kommentar

Har prøvd, men den eneste versjonen som ligger ute som jeg får rootet, har ikke engang file mananger. Vet ikke hvordan jeg skal gjøre det uten.

Alle linker til noe annet enn den nyeste updaten som jeg finner, er døde.

 

Det eneste jeg trenger er link til en rom dere vet man kan roote for å komme seg videre til CWM også til ICS.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Har en Huawei 8860 som jeg forsåvidt er fornøyd med, men jeg har byttet tastatur - som anbefalt. Men når jeg skriver kommer det ikke opp andre ordforslag enn navnene i kontaktlista. Noen som har tips om hvordan jeg kan endre det. Litt tungvint å måtte skrive alle ordene helt ut

Lenke til kommentar

Last ned ES file explorer, du må vel nesten ha den eller en lignende file manager for å legge inn Recovery uansett.

http://qrac.zapto.org/

Trykk på Stock Rom og du burde finne en du kan bruke.

 

Hm. Er ikke cmw recovery v5.5.0.4 kompatibel med oppdattering fra 2.2.1 til 2.3.5? Alt går kjempefint, helt til jeg tar en vanlig firmware oppdatering(+,-,power), og når den er ferdig er både cmw(byttet ut med stock), og root borte. Prøvde å gå rett fra 2.2.1 til 4.1. men den ble som forventet sittende fast under boot.

 

Jeg har fulgt denne guiden, bortsett fra at jeg ikke har portugisisk 2.2.1

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...