Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan bli syk?


DanieI

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med sannheten? Du har somlet med leksene, så du er nødt til å skulke et par dager. De gjennomskuer deg nok uansett.

Det er mitt beste alternativ til nå, men blir ikke å bruke det vis jeg finner en god løgn eller lignende.

 

Edit: Det endte opp med at viss jeg ikke blir ferdig med framlegget til kl.23 så skulle jeg få være hjemme i morgen for å bli ferdig med framlegget.

Endret av turbolax
Lenke til kommentar

Mitt tips:

 

Kjöp avföringsmiddel, spis gammel mat, ta deg en tur i kulda med lite klär, besök noen som er syk og få vedkommende til å hoste og nyse på deg gjentatte ganger, stapp hodet ditt ned i doskåla til noen og spyl toalettet, spis noe du er allergisk mot, skift bleier på syke barn, spis mat som en syk person har spist på, ha ubeskyttet anal-sex med en mann, drikk sats med masse gjär, legg deg naken i senga uten dyne med soveromsvinduet og döra åpent slik at du får en god gjennomtrekk, ta deg en snar-tur til Thailand og ha ubeskyttet sex med billige horer, spis skokrem, bruk noen annens tannbörste.

 

Gjör alt dette + tipsene ovenfor på kort tid, blir du ikke syk så er du et medisinskt mirakel.

 

Good luck! :)

Endret av KattaErDau
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vel, einaste måten å forsikre seg om at ein blir sjuk til rett tid er vel ved å forgifte seg sjølv?

 

Det å gå ut i kulden med lite klær hjelper eigentleg ikkje sidan det ikkje er det å fryse i seg sjølv som gjer deg sjuk. Kulden gjere det berre lettare for bakterier og virus å få feste i kroppen din.

 

Dersom du skal forgifte deg sjølv så anbefaler eg vodka kvelden i forvegen.

 

Men dersom du skal bli "sjuk" for å få meir tid til å jobbe med framlegget ditt så er det vel strengt tatt betre å late som du er sjuk?

 

Dersom du faktisk er sjuk så vil du være i samme situasjon igjen når du blir frisk sidan du:

a) Må stille med ferdig framlegg ved fyrste anledning etter at du blir frisk.

og

b) Når du er for sjuk til presantere framlegget så er du for sjuk til å jobbe også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...