Gå til innhold

SOCOM Online - Norsk Klan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har klart å komme seg på nett med PS2 og er lei av å snakke engelsk med medspillerne? Hva med en Norsk klan? Jeg kaller meg "Bas Hawk" på Socom, ta kontakt!

 

tenk om alle tyskere skulle bare spilt mot tyskere, franskmenn bare mot franskmenn, italienere bare mot italienere etc, fint miljø ps2 online hadde fått da.

Lenke til kommentar
Noen som har klart å komme seg på nett med PS2 og er lei av å snakke engelsk med medspillerne? Hva med en Norsk klan? Jeg kaller meg "Bas Hawk" på Socom, ta kontakt!

 

tenk om alle tyskere skulle bare spilt mot tyskere, franskmenn bare mot franskmenn, italienere bare mot italienere etc, fint miljø ps2 online hadde fått da.

 

PS2= Dritt. XBOX= Knall. ok?

 

lurer du på hvorfor, sjekk innholdet i konsollene, og blablabla om spillene, men utvalget av XboX spill har EXplodert!

Lenke til kommentar
tenk om alle tyskere skulle bare spilt mot tyskere, franskmenn bare mot franskmenn, italienere bare mot italienere etc, fint miljø ps2 online hadde fått da.

 

Dust.

Det er jo sånn det fungerer nå.

Har du sett at det står navnet på landene serverne står i? Har du merket at i gamene i serverne f.eks. tyskland snakkes det kun tysk? Vet ikke hvordan det er med deg, men jeg er ikke så stiv i tysk, og ikke i fransk eller italiensk heller. Og når de fleste engelskmennene snakker for fort på kjip dialekt, er neigu ikke det så lett å forstå alltid heller...

 

Selvfølgelig er det spennende å snakke med folk fra andre land, men det hadde vært litt digg å ha en norsk klan også. Synes jeg. Det er ikke snakk om å ekskludere noen, men å komme unna språkbarrieren som tross alt eksisterer fortsatt i europa.

 

Men hold deg til tyskerne dine, du.

 

Dust

Lenke til kommentar
Noen som har klart å komme seg på nett med PS2 og er lei av å snakke engelsk med medspillerne? Hva med en Norsk klan? Jeg kaller meg "Bas Hawk" på Socom, ta kontakt!

 

tenk om alle tyskere skulle bare spilt mot tyskere, franskmenn bare mot franskmenn, italienere bare mot italienere etc, fint miljø ps2 online hadde fått da.

 

PS2= Dritt. XBOX= Knall. ok?

 

lurer du på hvorfor, sjekk innholdet i konsollene, og blablabla om spillene, men utvalget av XboX spill har EXplodert!

 

Hvorfor i helvete poster du dette under denne tråden? Stod det "Hva er best av X-Box og Playstation 2" som overskrift? Vent, la meg sjekke.... NEI!!! Det stod noe om en norsk Socom-klan. Så da tenkte du: "Socom=Playstation=dritt, X-box =knall, meg skrive, ok."?

 

Du bør enten holde deg til "Hva er best av X-Box og Playstation 2" - tråder, eller skrive i x-box-tråder, eller starte en ny "Hva er best av X-Box og Playstation 2"-tråd. Eller holde kjeft.

 

Jeg vet at jeg går ikke inn og leser X-box tråder for å slenge dritt. Det interesserer meg ikke. Rett og slett.

Lenke til kommentar
tenk om alle tyskere skulle bare spilt mot tyskere, franskmenn bare mot franskmenn, italienere bare mot italienere etc, fint miljø ps2 online hadde fått da.

 

Dust.

Det er jo sånn det fungerer nå.

Har du sett at det står navnet på landene serverne står i? Har du merket at i gamene i serverne f.eks. tyskland snakkes det kun tysk? Vet ikke hvordan det er med deg, men jeg er ikke så stiv i tysk, og ikke i fransk eller italiensk heller. Og når de fleste engelskmennene snakker for fort på kjip dialekt, er neigu ikke det så lett å forstå alltid heller...

 

Selvfølgelig er det spennende å snakke med folk fra andre land, men det hadde vært litt digg å ha en norsk klan også. Synes jeg. Det er ikke snakk om å ekskludere noen, men å komme unna språkbarrieren som tross alt eksisterer fortsatt i europa.

 

Men hold deg til tyskerne dine, du.

 

Dust

 

Ganske så saklig å starte og slutte et innlegg med det kreative ordet "dust", men siden du tydeligvis er max 14 år gammel siden du ikke skjønner simpel engelsk, så forundrer det meg ikke.

 

Jeg liker ikke at franskmenn og tyskere bare prater tysk og fransk, og ingenting annet, men det er fordi de er altfor selvsentrerte til å lære seg engelsk, men det må ikke vi nordmenn bli.

 

Jeg vet i hvert fall at over Xbox Live så respekterer folk hverandre, og skjønner at engelsk er verdensspråk #1, ergo så prater de Engelsk; alle blir glade og fornøyde.

 

Men om dere ps2 folk liker og ha en server for tyskere, en for nordmenn, en for franskmenn ++ for å mer enn halvere antall mulige motspillere; fine by me.

 

Og ZeZar is BACK skrev ikke det fordi at konsollen Xbox er bedre enn ps2 sin, men pga innlegget ditt; du fikk miljøet til PS2 online til å høres skikkelig dårlig ut, som det ikke er over xbox live.

 

Og lær deg å redigere poster!

Lenke til kommentar
Men om dere ps2 folk liker og ha en server for tyskere, en for nordmenn, en for franskmenn ++ for å mer enn halvere antall mulige motspillere; fine by me.

 

Så lenge jeg heldigvis slipper X-box-folk, skal jeg være fornøyd, for dette begynner å bi latterlig; Kritisere folk fordi de liker best å snakke på det språket de kan best. Jeg sier det igjen, ikke fordi jeg er 14, men fordi du fortjener det: Dust! Skal tilogmed slenge med en: Idiot!

 

Og ZeZar is BACK skrev ikke det fordi at konsollen Xbox er bedre enn ps2 sin, men pga innlegget ditt; du fikk miljøet til PS2 online til å høres skikkelig dårlig ut, som det ikke er over xbox live.
Ingenting som tyder på at det var det han mente. La postere stå for og kommmentere sine egne poster selv, uten at du skal tillegge dem meninger og tanker de ikke har.
Lenke til kommentar
Men om dere ps2 folk liker og ha en server for tyskere, en for nordmenn, en for franskmenn ++ for å mer enn halvere antall mulige motspillere; fine by me.

 

Så lenge jeg heldigvis slipper X-box-folk, skal jeg være fornøyd, for dette begynner å bi latterlig; Kritisere folk fordi de liker best å snakke på det språket de kan best. Jeg sier det igjen, ikke fordi jeg er 14, men fordi du fortjener det: Dust! Skal tilogmed slenge med en: Idiot!

 

Og ZeZar is BACK skrev ikke det fordi at konsollen Xbox er bedre enn ps2 sin, men pga innlegget ditt; du fikk miljøet til PS2 online til å høres skikkelig dårlig ut, som det ikke er over xbox live.
Ingenting som tyder på at det var det han mente. La postere stå for og kommmentere sine egne poster selv, uten at du skal tillegge dem meninger og tanker de ikke har.

 

hehe, artig å se at du ikke helt vet hva du skal svare fordi du vet moralen din er helt på trynet, og heller bare tyr til halve, useriøse svar på små deler av mitt innlegg...

 

fortell meg at du ikke synes det er irriterende, om du f.eks spiller Warcraft III over internett, at to tyskere begynner å prate med hverandre på moderspråket, selv om alle de andre ber dem prate engelsk?

 

PS: Er ikke en Xbox fyr, har gamecube også, og hadde PS2 en liten stund. Men skal ikke nekte for at xbox er min konsoll #1!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Litt off-topic igjen: Men det virker som om "xbox folket" veldig ofte er ute etter å rake ned og kritisere "PS2 folket"!

 

-"xbox er jo bare så übermye bedre enn PS2 for den har så mye bedre specs." ( Selv om man merker fint lite til det! )

-"dere har dårlig online miljø fordi folk liker å snakke sitt eget språk, og spille på servere fra sitt eget land for lav ping"

-"Haha, dere må kjøpe online-adapter"

osv.

Og til dere "xbox forgudere, PS2 sux - folk", de fleste begynner nok å bli rimlig lei disse kommentarene!

 

NoLimit, hva syns du om CS miljøet, hvor de på fleste parten av alle serveren ikke snakker engelsk? (Dårlig?)

 

Herregud, slutt å tenke så jevla "koffert"! ! !

(Og dette med fjortis har da ingenting med alder å gjøre. Det handler mer om sinnstilstanden!)

 

SOCOM ruler! (bare litt vanskelig kontroll :wink: )

Lenke til kommentar
`(Beklager offtopic)

Gir du opp?

Klarer du ikke komme med noen skikkelige "mot-argumenter" som at PS2 er en elendig maskin og Xbox rox?

Why er CS miljøet så "überfucka" a?

 

Dessverre, om du leter gjennom alle mine innlegg vil du ikke finne noe som antyder ord som "xbox rox, ps2 suxors", så skjønner ikke hvorfor du anklager meg for det.

Men det er irriterende når tyskere begynner å prate tysk i et spill der mange nasjoner deltar, og vil prate et verdensspråk, vil bare ikke at vi nordmenn skal oppføre oss likens, vi er ille nok ute med innvandringspolitikken våres :p

 

Og cs miljøet er køddet til fordi 70% er folk som enten:

1. Er 14 år og syter over alt mulig.

2. Skaffer seg likens seng og negleklipper som Heaton, fordi han tror det er nøkkelen til seier

 

hihi

Lenke til kommentar
Men om dere ps2 folk liker og ha en server for tyskere, en for nordmenn, en for franskmenn ++ for å mer enn halvere antall mulige motspillere; fine by me.

Så lenge jeg heldigvis slipper X-box-folk, skal jeg være fornøyd, for dette begynner å bi latterlig; Kritisere folk fordi de liker best å snakke på det språket de kan best. Jeg sier det igjen, ikke fordi jeg er 14, men fordi du fortjener det: Dust! Skal tilogmed slenge med en: Idiot!

Er det mulig?!

"ikke fordi jeg er 14, men fordi du fortjener det"...

:lol: *Ler så jeg ramler av stolen* :lol:

 

Uansett...Det var da alvorlig til søvnmangel på deg da...

Jeg gidder ikke å quote alt du har slengt ut her, men jeg fikk meg en god latter iallefall.... Makan til sokk skal en leite lenge etter :)

 

Når det er sagt, så er sikker SOCOM brukbart det...

Men jeg må si meg enig med NoLimit_^ når det gjelder denne språksaken

Lenke til kommentar

"ikke fordi jeg er 14, men fordi du fortjener det"...

:lol: *Ler så jeg ramler av stolen* :lol:

 

Uansett...Det var da alvorlig til søvnmangel på deg da...

Jeg gidder ikke å quote alt du har slengt ut her, men jeg fikk meg en god latter iallefall.... Makan til sokk skal en leite lenge etter :)

 

Når det er sagt, så er sikker SOCOM brukbart det...

Men jeg må si meg enig med NoLimit_^ når det gjelder denne språksaken

 

Hehe - ja, blei vel litt provosert...uansett anser jeg "diskusjonen" for død og begravet. Er med i en Norsk klan på Socom, der vi får lov til å snakke norsk, og er fornøyd med det. Tror ikke tyskere eller engelskmenn har tatt seg nær av det ennå. :-? :roll:

 

Uansett, Socom er mer enn brukbart, det er fantastisk!

 

PS: PS2 Rox! Og X-Box Sox! Hehe :wink:

Lenke til kommentar

JEG ER VELDIG KEEN PÅ Å VÆRE MED I EN NORSK SOCOM CLAN.

 

jeg har både spillet, headsett, og nettverksadapter men jeg har et problem som kanskje noen kan hjelpe meg med:

 

Jeg har en nextgentel cisco router, 2mbit (snart 8mbit)

 

men problemet er at noen ganger får å komme på nett med pcn må jeg innomm en http side (http://hjemmekontor.broadpark.no) for å aktivere pcn og rutern for å komme på nett...

 

Probleme da er at jeg kanke akkuratt åpne opp explorer på PS2n min å skrive inn addressen, logge meg inn å så skal alt ting funke...så hva må jeg gjøre da for å få PS2n på nett...

 

Tror du man kan: La routern gå inn i pcn og ha ett extra nettverkskort som så går videre fra pcn og inn til nettverks adaptern...?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...