Gå til innhold

Spleise på Spotiy Premium, mulig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg skulle teste ved å logge på kontoen min med mobilen samtidig som jeg spilte av musikk på PC'en. Men med en gang jeg trykker "play" på en av delene, blir musikken stoppet på den andre, samtidig som følgende melding kommer opp: Spotify has been paused because your account is used somewhere else.

 

Med mindre dere avtaler når hver av dere skal bruke den blir det nok vanskelig.

Endret av Tomriel
Lenke til kommentar

Det er jo mulig, men det går ikke an å bruke kontoen flere steder samtidig. Du kan med andre ord ikke bruke den på PC og mobil samtidig, eller på to pcer eller to mobiler samtidig. Man kan jo unngå dette ved at maks en enhet er online mens alle andre er offline, men da mister man jo litt av funksjonaliteten og det er litt kjipt å hele tiden få beskjed om at avspillingen er stoppet fordi brukerkontoen benyttes et annet sted...

 

Men det går jo an, så litt smak og behang. Jeg syns for min del Spotify er verdt de 99 kronene i måneden, og nå spesielt når man kan integrere Spotify med Shazam!

Lenke til kommentar

Det er jo mulig, men det går ikke an å bruke kontoen flere steder samtidig. Du kan med andre ord ikke bruke den på PC og mobil samtidig, eller på to pcer eller to mobiler samtidig. Man kan jo unngå dette ved at maks en enhet er online mens alle andre er offline, men da mister man jo litt av funksjonaliteten og det er litt kjipt å hele tiden få beskjed om at avspillingen er stoppet fordi brukerkontoen benyttes et annet sted...

 

Men det går jo an, så litt smak og behang. Jeg syns for min del Spotify er verdt de 99 kronene i måneden, og nå spesielt når man kan integrere Spotify med Shazam!

 

Men det fine er at man kan være offline på flere enheter. Logg på, kjør synkronisering og lagre offline-playlists og gå så offline. Hele familien min deler på et Spotify premium -abonnement, mens far sjøl kjører Grooveshark på mobilen:-)

 

Edit: korrigering

Endret av universalis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...