Gå til innhold

Tidenes morsomste filmscene?


BolleKalle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
de såkalt "seriøse" scenene i Matrix ... lo så jeg dreit på meg ...

ok .. .. det finnes morsomere

men HAHAHAH!

De som liker Matrix fullt ut, blir jo som tennte lys under disse "seriøse" scenene ja :lol: matrix er for hjernevaska fjortisser

Jeg kan si meg enig med den :lol:

En kan begynne å tvile på folks intelligens når man hører "den var driitbra azz, skikkelig kongefilm azzå" på vei ut fra kinoen :o Det er bare døkomisk når man ser hvor seriøse filmskaperne tror de er, men ingen har hjerte til å fortelle dem at Matrix-filmene sannsynligvis har den tynneste, mest komiske historien av alle filmer som går på kino nå (selv 70-talls "Hulken", og den patetiske møkka av den film man kaller Spider Man (finnes det noen voksne mennesker som liker denne?) må vike for Matrix' dårlige historie). Det verste er at noen faktisk tror at det er sant :lol::lol:

Lenke til kommentar
(...)at Matrix-filmene sannsynligvis har den tynneste, mest komiske historien av alle filmer som går på kino nå (selv 70-talls "Hulken", og den patetiske møkka av den film man kaller Spider Man (finnes det noen voksne mennesker som liker denne?) må vike for Matrix' dårlige historie)(...)

 

Det sier du bare for å gjøre deg interessant. Innrøm det.

Greit at det er mange som misliker Matrix, den er jo ikke så bra, men "mest morsomme scene"? "Tynneste, mest komiske historien"? Vel, det er jo alltids en mulighet for at du ikke har sett så mange filmer da. Det må man jo ta høyde for..

 

Så var det on-topic - "I fart in your general direction!" Slenger meg på, orker ikke å være oppfinsom.

Lenke til kommentar

"Van the Man" scenen der Van lar hunden sin sperme i noen boller og lurer en eller anner college gruppe til å spise det. Jeg lo så jeg nesten gren, problemet var bare at jeg måtte holde meg for munnen for ikke å spy enorme mengder. Hvis du har sett filmen, så skjønner du hva jeg mener.

 

Det er også en scene i filmen "How High" som er utrolig morsom, jeg kommer bare ikke på hvilken akkurat nå. "How High" er absolutt en komedie alle bør se, jeg lo nesten hele filmen selv om jeg ikke røyker hasj selv( filmen handler mye om Hasj).

Lenke til kommentar
"Van the Man" scenen der Van lar hunden sin sperme i noen boller og lurer en eller anner college gruppe til å spise det. Jeg lo så jeg nesten gren, problemet var bare at jeg måtte holde meg for munnen for ikke å spy enorme mengder. Hvis du har sett filmen, så skjønner du hva jeg mener.

Den støtter jeg også. :woot:

Lenke til kommentar

En vanvittig scene som fikk meg til å le meg nesten ihel:

 

En film med Leslie Nielsen. Sikkert

den nakne pistol ..et eller annet, der han hører noen

er i leiligheten, og så flyr han liksom rundt i saltoer fra den ene

enden av rommet til andre, sånn som man ser på noen

"orndtlige" filmer de liksom gjør for ikke å bli skutt eller noe

Lenke til kommentar

Det er så mange bra scener, men her er noen jeg mener er bra.

 

Freddy Got Fingered:

Når han tar imot den babyn.

Når han server ost til den kunden.

Når han skal "get inside the animals".

+++

 

Iceage:

Når de stjeler vannmelonen fra fuglene.

 

Oldschool

Van The Man

 

 

Kommer ikke på noen andre på denne tiden av døgnet.

Lenke til kommentar
(...)at Matrix-filmene sannsynligvis har den tynneste, mest komiske historien av alle filmer som går på kino nå (selv 70-talls "Hulken", og den patetiske møkka av den film man kaller Spider Man (finnes det noen voksne mennesker som liker denne?) må vike for Matrix' dårlige historie)(...)

 

Det sier du bare for å gjøre deg interessant. Innrøm det.

Greit at det er mange som misliker Matrix, den er jo ikke så bra, men "mest morsomme scene"? "Tynneste, mest komiske historien"? Vel, det er jo alltids en mulighet for at du ikke har sett så mange filmer da. Det må man jo ta høyde for..

 

Så var det on-topic - "I fart in your general direction!" Slenger meg på, orker ikke å være oppfinsom.

Nå er jeg ganske sær da ;-)

Det er langt ifra den morsomste av alle filmer jeg har sett, men jeg nevnte det fordi filmen prøver å være så seriøs + at det nå hersker en matrix-feber over hele verden :roll: Jeg kan nevne mange "seriøse" filmer som ender opp som komedier fordi historien/plottet/etc. er så dårlig. Har du f.eks sett Spider Man? X-Men (den har jeg ikke sett, men bladene hører selges jo bare på freakesjapper, så...), XxX, Mission: Impossible 2? Alle sammen er de møkkafilmer, men de er faktisk litt morsomme også! :p

 

...Men synes du Spider Man er en øhm god film?

Lenke til kommentar
(...)Men synes du Spider Man er en øhm god film?

 

Uff nei, det er en drittfilm.

Mitt eneste poeng er at jeg synes det virker som om mange hater Matrix kun av den grunn at mange forguder den samme historien. Man vil ikke være konforme men vips, så blir man det allikevel.

 

On-topic:

Jackass the movie (om man kan kalle det en film) har noen scener som er så hysteriske at det gjør vondt i lattermusklene lenge etterpå. Flaut å immrømme kanskje, men jeg ler så jeg griner. Det samme gjorde alle på pressevisningen for en stund siden, allikevel ble den slaktet. Hykleri..

Lenke til kommentar

Selv om det strengt tatt ikke er en filmscene må jeg gi min stemme til Monty Pythons "Fish-slapping dance" sketsj. (I episode 28 av "Flying Circus" TV-serien.) De færreste synes den er særlig morsom første gangen de ser den, men når man faktisk tenker over den...

 

Ellers er jo "Government" scenen fra "Holy Grail" noe av den absolutt morsomste dialogen på noe filmlerret noensinne.

 

Gammel kone: Well, how did you become king then?

 

Kong Arthur: The Lady of the Lake, her arm clad in the purest shimmering samite, held Excalibur aloft from the bosom of the water to signifying by Divine Providence... that I, Arthur, was to carry Excalibur... That is why I am your king!

 

Dennis: Listen, strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government. Supreme executive power derives from a mandate from the masses, not from some farcical aquatic ceremony.

 

Kong Arthur: Be quiet!

 

Dennis: You can't expect to wield supreme executive power just because some watery tart threw a sword at you!

 

Kong Arthur: Shut up!

 

Dennis: I mean, if I went 'round saying I was an emperor because some moistened bint had lobbed a scimitar at me they'd put me away!

 

Kong Arthur: Shut up! Will you shut up!

 

Dennis: Ah! Now we see the violence inherent in the system!

 

Kong Arthur: Shut up!

 

Dennis: Come and see the violence inherent in the system! Help, help. I'm being repressed!

 

Kong Arthur: Bloody peasant!

 

Dennis: Oh, what a giveaway! Did you hear that? Did you hear that, eh? That's what I'm on about! Did you see him repressing me? You saw it, didn't you!

Lenke til kommentar

Dennis: Come and see the violence inherent in the system! Help, help. I'm being repressed!

Ah, den har Blizzard stjelt til peasantene i Warcraft III og nå ble den ti ganger så morsom...:lol:

"Van the Man" scenen der Van lar hunden sin sperme i noen boller og lurer en eller anner college gruppe til å spise det. Jeg lo så jeg nesten gren, problemet var bare at jeg måtte holde meg for munnen for ikke å spy enorme mengder. Hvis du har sett filmen, så skjønner du hva jeg mener.

hehe, den er bare gørkvalm...:lol:

 

anyhow, jeg liker Jim Carrey veldig godt, blant annet i AV2 helt i starten hvor han lar en slinky hoppe fra toppen av (de abnormt lange) trappene på et gammelt tempel og så stopper den på siste trinnet - lo så rått i minuttene som fulgte at jeg måtte starte filmen på nytt for å få med meg hva som skjedde etter det...:lol:

"Awww, can't I do it just once more, pleeeease?"

Lenke til kommentar

Scenen i "The usual suspects" hvor de skal peke ut den skyldige helt i starten av filmen, detta må SES for i det heletatt å fatte morsomheten i det:

 

Cop: Number 1, step forward.

Hockney: Hand me the keys, you fucking cocksucker.

Cop: Number 2, step forward.

McManus: Give me the fucking keys, you fucking cocksucking motherfucker, aaarrrghh!

Cop: Knock it off! Get back! Number 3, step forward.

Fenster: [laughing] Hand me the keys, you cocksucker!

Cop: In English, please?

Fenster: Excuse me?

Cop: In English.

Fenster: Hand me the fucking keys, you cocksucker, what the fuck?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...