Gå til innhold

Tidenes morsomste filmscene?


BolleKalle

Anbefalte innlegg

Matrix er for hjernevaska fjortiser? Hva er ditt favorittfilm da? 60 minutes - the movie?

Matrix1 var en av mine største kinoopplevelser... Den var KREM!

Kansje The Matrix har de råeste effektene osv. men det hjelper ****** ikke! Folk tar filmen nesten som en slags religion jo :lol: Og hvordan kan du vete at jeg 60 min...? Fucked in the head, right?

 

Topic: Noe av det latterligste jeg ahr sett er på Norske Byggeklosser, på slutten da han ene fyren ler seg i hjel, med den syke, hese latteren, da datt jeg av stolen, og rulla rundt på gulvet :lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Van the Man" scenen der Van lar hunden sin sperme i noen boller og lurer en eller anner college gruppe til å spise det. Jeg lo så jeg nesten gren, problemet var bare at jeg måtte holde meg for munnen for ikke å spy enorme mengder. Hvis du har sett filmen, så skjønner du hva jeg mener.

Den støtter jeg også. :woot:

 

jeg å glemte den lo så jeg gråt av den første gang jeg så den :lol:

Lenke til kommentar
Kopps - når den kiosken skal sprenge, og alle løper, så kaster Benny seg før kiosken sprenger... LOL!

 

syns de maskerte terroristene som plaffer ned kiosken med bazooka er tøffere :D

 

beste scenen er når de sitter i skogen og han med slapp tupê driter.. så kommer alle sammen.. kameraføringen gjorde filemn såå genial... MODDRAFAKKA!!!

Lenke til kommentar
Kopps - når den kiosken skal sprenge, og alle løper, så kaster Benny seg før kiosken sprenger... LOL!

 

syns de maskerte terroristene som plaffer ned kiosken med bazooka er tøffere :D

 

beste scenen er når de sitter i skogen og han med slapp tupê driter.. så kommer alle sammen.. kameraføringen gjorde filemn såå genial... MODDRAFAKKA!!!

 

Eller når han ene snur, bare for å tute, etter gammel vane

Lenke til kommentar
'verdens morsomste vits'-sketsjen til monty python..

 

Ja! Ja! :D Særlig når vitsen skal oversettes til tysk! En annen klassiker er "Restaurant i Bayern"-sketsjen. Når jeg tenker etter er det meste av Monty Python uhyre morsomt. Må også innrømme at jeg lo så jeg gråt av Ali G - In Da House. Opptil flere ganger, faktisk. Særlig der Ali nesten faller på "the red button", og fredssamtalene mellom den engelske statsministeren og den ene afrikanske statslederen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...