Gå til innhold

CC: 12.01.11 Ipswich Town v Arsenal, Portman Road


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Null stress. Jeg er ganske sikker på at vi tar det på emirates. På en måte er jeg glad for at Arsenal spilte dårlig i denne kampen, og ikke i en "viktigere" kamp (mtp returoppgjøret). Jeg føler liksom at alle lag er en "dårlig-kvote", og at Arsenal har brukt opp sin for en stund nå. Blir tre strake seiere nå (ihvertfall) =)

Lenke til kommentar

Enig! I overgangstråden så roser de fleste Kos opp i skyene, mens Squillaci får svi. Jeg mener de ikke er så langt unna hverandre i kvalitet. Begge gjør tabber, mens de har litt forskjellige sider ved seg som er gode. Synes ikke Wenger gjorde en god nok jobb i å hente kvalitetsstoppere.

 

Denilson har jeg aldri hatt sansen for. Samme med Eboue. Arshavin synes jeg har vært meget dårlig tross hans målpoeng denne sesongen. Når det gjelder Bendtner, så har jeg sett potensiale. Ikke i i høst, men vårsesongen i fjor. Den var brukbar. Synes Wenger burde forsterke litt. Få inn litt kvalitet. Spesielt i midtforsvaret. Kanskje 1 kvalitetsmann hadde vært nok for å hente trofeet hjem i år. Skjønner ikke hvorfor ikke Wenger kjøper inn en.

 

Arshavin bort for 170 millioner? Ja takk! Inn med en kvalitetsstopper! Vi har Rosicky, som er for god for benken spør du meg. Synd han bare får kamptrening i små doser.

Endret av -Lasse
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Chelsea stilte med ett halveis A-lag mot Ipswich og vant 7-0.

Dere...

... har sjel?

 

Eh...

 

Jeg skal late som jeg forsto den :-) Dere tape 1-0. Deal with it.

 

Vant for ett par uker siden? Hmm... Var det ikke for 50 år siden Lyn vant ligaen? Ja, vi beskytter konkursen deres med det. Å, Wenger satser jo ungt, derfor beskytter vi 5 år uten trofèer med at han har en stall bestående av unger. Enig :-) Fin logikk dere har.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi har bedre stall enn dere, bedre økonomi enn dere, bedre akademi enn dere, bedre manager enn dere, bedre stadion enn dere og ligger fem poeng over dere i ligaen. Chelsea er et synkende skip. Russeren har stoppet pengekranen, og de beste spillerne deres er gamlinger som blir dårligere for hver sesong. At vi tapte første oppgjør i semifinalen i en turnering Chelsea ikke lenger er med i, tar jeg ikke så tungt. :)

Endret av Le Professeur
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...