Gå til innhold

CC: 12.01.11 Ipswich Town v Arsenal, Portman Road


Xanman

Anbefalte innlegg

Vi har bedre stall enn dere, bedre økonomi enn dere, bedre akademi enn dere, bedre manager enn dere, bedre stadion enn dere og ligger fem poeng over dere i ligaen. Chelsea er et synkende skip. Russeren har stoppet pengekranen, og de beste spillerne deres er gamlinger som blir dårligere for hver sesong. At vi tapte første oppgjør i semifinalen i en turnering Chelsea ikke lenger er med i, tar jeg ikke så tungt. :)

 

Punkt 1: Feil, men bedre BREDDE er rktig.

Punkt 2: Så feil som du kan få det.

Punkt 3: Like gode, bare at Chelsea kaster vekk sine til West Ham og og Championship-klubber og ødelegger karrieren sin, mens dere tar dem inn.

Punkt 4: Vet ikke hva du mener med en bedre stadion? Uansett. Carefree since 1905.

Punkt 5: Stakkars, stakkars, vurderer alt etter poeng, og det allerdet nå. Tragisk.

Punkt 6: Roman har ikke stoppet pengekranen, men visse regler setter en begrensning, og klubber som VIL merke det er Real Madrid og Manchester City. Klubben som HADDE lagt merke til det var Chelsea, og det måtte være i 2005.

 

Kakuta er bedre enn Anelka, Kalou er bedre enn Malouda, Sturridge er bedre enn Drogba, Bruma er bedre enn Alex, Delac er bedre enn Cech (men på utlån), Ramires er bedre enn Essien og Joshua McEachran er bedre enn Lampard. De beste bare GAMLINGER? Det kan diskuteres :-)

 

Når vant dere ett Trofée sist, da? :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi har bedre stall enn dere, bedre økonomi enn dere, bedre akademi enn dere, bedre manager enn dere, bedre stadion enn dere og ligger fem poeng over dere i ligaen. Chelsea er et synkende skip. Russeren har stoppet pengekranen, og de beste spillerne deres er gamlinger som blir dårligere for hver sesong. At vi tapte første oppgjør i semifinalen i en turnering Chelsea ikke lenger er med i, tar jeg ikke så tungt. :)

 

Punkt 2: Så feil som du kan få det.

 

Utdjup gjerne.

Lenke til kommentar

Vi har bedre stall enn dere, bedre økonomi enn dere, bedre akademi enn dere, bedre manager enn dere, bedre stadion enn dere og ligger fem poeng over dere i ligaen. Chelsea er et synkende skip. Russeren har stoppet pengekranen, og de beste spillerne deres er gamlinger som blir dårligere for hver sesong. At vi tapte første oppgjør i semifinalen i en turnering Chelsea ikke lenger er med i, tar jeg ikke så tungt. :)

 

Punkt 2: Så feil som du kan få det.

 

Utdjup gjerne.

 

Hva i granskauen mener dere med bedre økonomi? Abramovich har fjernet all Chelseas gjeld, senket lønningene, solgt spiller, klubben går i pluss så mye som det går an. Dere er eid av... Eh... Noen, og hvordan er deres økonomi? Vurderer dere disse summene etter FIFA 10-Karrieremodus? FM 11-økonomi?

Lenke til kommentar

Kakuta er bedre enn Anelka, Kalou er bedre enn Malouda, Sturridge er bedre enn Drogba, Bruma er bedre enn Alex, Delac er bedre enn Cech (men på utlån), Ramires er bedre enn Essien og Joshua McEachran er bedre enn Lampard. De beste bare GAMLINGER? Det kan diskuteres :-)

Jeg hadde tenkt å komme med et seriøst svar, så leste jeg dette avsnittet. Du må ha et utrolig trist liv, Wendelinho.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har du sett de gamle til Chelsea spille? De får 1 mill i lønn i uka, de er pensjonister, og beskytter den late innstillingen sin med at de har vært gode for 5-500 år siden.

 

Kakuta er 10, nei, nå undervurderer jeg, 20 ganger bedre enn Anelka.

 

Kakuta har en finte eller to som er gøyal å se på, men fyren er faen ubrukelig hvis han ikke har ballen klistret til foten.

Lenke til kommentar

Tenåringer leker ikke gjemsel. Og i en slik vedkommende diskusjon, så kan vi diskutere nøytralt ang èn spiller verses èn spiller av samme lag, ikke sant du over? Hvor mye har du sett av Chelsea U19-laget?

 

Prøver du å virke vel-artikulert eller? Hiver bare inn ord som virkelig ikke hører til der i setningen. Slutt med det. Høres latterlig ut.

 

"Og i en slik vedkommende diskusjon". Hva i helvete?

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Guide: Ignorer bruker.

 

Trykk på pilen ved siden av brukernavnet ditt, i det blå feltet der oppe i venstre hjørne. Trykk: "Administrér ignorerte brukere". Skriv inn medlemmets navn(Yamas) og sett på "Ignorer innlegg" og "Ignorer personlige samtaler".

 

Hæ!? Hva sa du? Kan ikke se det...

Endret av Maefteda
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...