Gå til innhold

Noen her som fortsatt spiller Call Of Duty 4: Modern Warfare?

Gjest Slettet+981287349

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Merker at det å legge seg ned hver gang man ser en fiende fungerer bedre her...Jeg gjør det aldri selv, da det er grisefeigt, men i motsetning til i MW2 er de sykt mye vanskeligere å ta ut. Hva skjer forresten med å droppe granat ved HVER død? En smule annoying på små baner. Ellers er spillet knall.

Endret av Dellers
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

om du legger deg ned så mister du all bevegelighet, så om du bare skyter litt ned har du ham.

martyrdom hadde jeg aldri problemer med, ikke løp over kroppene til døde fiender om du hører en nade drop-lyd, og dermed gjør ikke fiendens perk 3 noen ting og du vil ha overtaket, men deep impact, extreme condition eller hva du vil.

Endret av knekkebrødmedost
Skrevet (endret)

Greit å legge seg ned om man blir skutt på og ikke veit hvorfra osv, men å gjøre det HVER gang man møter noen syns jeg er litt så som så. Man får ta det som en mann, og håpe at reaksjon og aim holder :) Når det er sagt fungerer det som regel dårlig for fienden, særlig i MW2 tar jeg dem som regel allikevel da jeg har såpass reaksjon at våpnet mitt følger med dem nedover. Derimot er det ofte vanskelig pga. dårlig ping (i 2-eren), som gjør at man ikke ser at de legger seg ned før på killcam. Men ja, martyrdom er definitivt feigt. Kommer litt an på, men på de små banene er det håpløst. De små banene på FFA har et ekstremt høyt tempo, og da får man gjerne en martyrgranat både foran og bak på en gang :) Men jeg vinner jo runden for det, uten den perken eller juggernaut (2 perker jeg ikke liker). De kan ødelegge mang en killstreak, men man kan ha flaks.

Endret av Dellers
Skrevet (endret)

Kan ikke si at å legge seg ned er feigt da det er taktikk. Martyrdom er noe annet, spiller aldri på servere med martyr, last stand osv.

Det er ihvertfall veldig irriterende. I MW2 er det feigt uansett, da folk stort sett gjør det dersom pingen er dårlig og utnytter seg av det. Da sikter jeg/andre nemlig der man ser en person, mens vedkommende i virkeligheten ligger på bakken allerede. Jeg kommer nok alltid til å synes at det er feigt uavhengig av ping dog, blir litt som å innrømme at du tror du ellers vil bli eid. Blir man eid, så blir man eid. Ikke noe stort problem anyway, det er ikke noe som ødelegger hverken MW1 eller 2.

Edit: Noe annet. Hvordan fungerer egentlig sniper? I likhet med i MW2 ser jeg mange quickscoper, men seriøst: det skal da for fanken ikke være lettere å quickscope enn å sikte normalt? Dersom jeg holder pusten og sikter på en kar som ikke beveger seg, bommer jeg jo. Også i MW2 opplever jeg at QS er eneste måten å få sniperkula til å treffe, noe jeg syns er merkelig. Syns QS er noe fjas (ihvertfall med tanke på at det ikke fungerer å sikte inn sakte men sikkert), og derfor skulle jeg ønske det funka bedre å ikke bruke det.

Endret av Dellers
Skrevet

Noen som veit om noen ålreite serveren på PC der det ikke er lov til å campe? Merker dette er vesentlig mer camperinfisert enn MW2 (hvor campere er unntaket, heller enn regelen). Sliter med å få til noe dersom alle hos fienden camper.

Skrevet

Spiller vanlig. Eier fienden dersom de ikke camper eller har juggernaut, men når eneste måten å få noe til å skje er å gå rundt og bli plukka av campere er det ikke lett. Fant masse bra servere igår, men idag er det visst om å gjøre å bevege seg minst mulig. Hadde det enda vært noen servere der camping ikke var tillatt, hadde jeg lett spilt kun på dem :)

Skrevet

SPILLER DU PÅ PROMOD ELLER IKKE?

Godkjente svaralternativer: 'ja', 'nei'.

Hvis du ikke spiller det, har du deg selv å takke. Folk løper rundt og kødder. Saz/kiz servere har gode regler.

Skrevet

fikk custom sky til å virke på serveren min nå. skiftet map rotation til snd only, med standard 6 maps. kommer til å adde broadcast og dahman også, muligens flere (noen som har forslag?), og se hvordan det blir. eneste problemet kommer vel til å bli å få folk på serveren, siden jeg ikke kjenner mange som spiller cod4. så det kan være litt vanskelig å dra igang serveren, få folk til å komme på..

mulig jeg putter på skins også, og jeg finner noen kule.

Skrevet

kunne trengt å få testet noen ting, hvis noen gidder å stikke innom serveren.

1. kommer serveren opp i browseren? atm heter den "crizps custom promod testing maps", med crisp i gult og resten i svart.

2. er custom map downloadingen fucka til dere og? har lastet ned en del maps før, men dette har aldri skjedd: når jeg skal laste ned et nytt map, så kommer nedlastingsskjermen opp i noen sekunder, og så blir a) skjermen svart, men bare mapname og gametype på, eller b) den quitter til main menu. men mapet fortsetter å laste ned, og når det er ferdig så connecter jeg igjen. dette vil vel få en del eventuelle folk til å disconnecte, fordi de tror det ikke funker?

3. hva synes dere om custom mapsene?

4. hvor lenge er dere på "awaiting connection" før dere får joinet?

har skiftet serveren til amsterdam (mye bedre ping nå), ny ip er

213.108.29.147:27010

Skrevet

kunne trengt å få testet noen ting, hvis noen gidder å stikke innom serveren.

1. kommer serveren opp i browseren? atm heter den "crizps custom promod testing maps", med crisp i gult og resten i svart.

2. er custom map downloadingen fucka til dere og? har lastet ned en del maps før, men dette har aldri skjedd: når jeg skal laste ned et nytt map, så kommer nedlastingsskjermen opp i noen sekunder, og så blir a) skjermen svart, men bare mapname og gametype på, eller b) den quitter til main menu. men mapet fortsetter å laste ned, og når det er ferdig så connecter jeg igjen. dette vil vel få en del eventuelle folk til å disconnecte, fordi de tror det ikke funker?

3. hva synes dere om custom mapsene?

4. hvor lenge er dere på "awaiting connection" før dere får joinet?

har skiftet serveren til amsterdam (mye bedre ping nå), ny ip er

213.108.29.147:27010

Jeg måtte reconnecte ca 4 ganger før jeg kom inn. Grei, men ikke optimal speed (4-5-600 kB/s)

Men ingen spillere der, så stakk temmelig fort.

Skrevet (endret)

Jeg måtte reconnecte ca 4 ganger før jeg kom inn. Grei, men ikke optimal speed (4-5-600 kB/s)

ser den ja, kan bli vanskelig å gjøre serveren populær å spille på, og få folk dit når det omtrendt kun er jeg av de jeg kjenner som spiller cod4 på pc. om vi kunne ha vært en gruppe folk til å starte med, så kommer det sikkert en del mer folk på enn hvis serveren er tom/lite folk, som kommer på igjen hvis de liker serveren.

har spurt server-folka om jeg kan kjøpe en bedre custom content redirect nå, og om hvorfor awaiting connection er så treg.

Endret av knekkebrødmedost
Skrevet

ser den ja, kan bli vanskelig å gjøre serveren populær å spille på, og få folk dit når det omtrendt kun er jeg av de jeg kjenner som spiller cod4 på pc. om vi kunne ha vært en gruppe folk til å starte med, så kommer det sikkert en del mer folk på enn hvis serveren er tom/lite folk, som kommer på igjen hvis de liker serveren.

har spurt server-folka om jeg kan kjøpe en bedre custom content redirect nå, og om hvorfor awaiting connection er så treg.

Hvor mye betaler du? Har litt lyst på server til klan. (privat, ikke public)

Fin pris, og hvor lenge har du den?

Skrevet

ca. 80 kr måneden på ycn-hosting.com (ha serveren i nederland, de i uk/ger hadde laggy connection)

har hatt den snart 1 måned, men spilt lite på den til nå. nå som jeg begynner å få til ting kommer jeg nok til å spille mest på den, men mindre den blir tom 24/7..

Skrevet

Hvor mye betaler du? Har litt lyst på server til klan. (privat, ikke public)

Fin pris, og hvor lenge har du den?

YCN = bra for en grei pris.

n1ping = enda bedre for en stivere pris.

Hvis du har bra med penger å bruke anbefaler jeg deg n1ping, men hvis du heller vil gå for et billigere alternativ vil jeg si YCN.

Har selv hatt YCN, og har n1ping nå, og må si jeg merker forskjell på reg. Ikke mye, men nok til at jeg vil fortsette å holde meg til n1ping. YCN er allikevel er veldig bra alternativ ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...